במקרה של מסך שבור, האם כדאי לתקן או להחליף למכשיר חדש. קבלו עצות זהב מטכנאים

האייפון נשבר? שאלת השאלות - לתקן או להחליף למכשיר חדש

אייפון עם מסך שבור סיכונים

ברגע אחד מסתובבים עם מסך תקין לחלוטין וברגע אחד המכשיר נופל וזה מרגיש נורא כשהוא נשבר. במיוחד במכשירי האייפון החדשים והמתקדמים שבהם המסכים די יקרים. במאמר הבא נבחן את כל האופציות והאם כדאי בכל זאת להשקיע בתיקון המכשיר או לקנות מכשיר חדש. – הישארו איתנו

בן כמה המכשיר שלך?

תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בו וכמה טוב אתה מתחזק אותו, הטלפון החכם שלך יכול להחזיק מעמד לפחות 3 שנים. לכן אם המכשיר מעל 3 שנים יכול להיות שבלי קשר למסך הוא סוחב איתו תקלות נוספות במקרים כאלה רצוי לקנות מכשיר חדש. אם המכשיר שלך הוא דגם ישן אבל אתה עדיין מצליח להנות ממנו ומה שהוא מציע מספק אותך. כדאי מאוד לחשוב על אפשרות תיקון למכשיר. כידוע במכשירי האייפון ישנם כמה סוגי מסכים כאלה מקוריים וכאלה שלא לכן תמיד תוכל לבחור את המסך במחיר שמתאים לך.

כמה יעלה התיקון?

אם תיקון עולה יותר ממחצית ממה ששילמת עבור המכשיר שלך, כנראה שהגיע הזמן לרכוש אחד חדש, במיוחד אם הטכנולוגיה שלך היא בת יותר מכמה שנים.

עם זאת, חלק מהתיקונים הם בתקציב נמוך. החלפת סוללת באייפון בדרך כלל תעלה משהו כמו 200-300 שקלים. תיקוני מסך לאייפון בדרך כלל מתחילים מ 300₪ אפילו במכשירים מתקדמים כמו אייפון 11.

המכשיר שלך נמצא באחריות?

לפני שתתחיל לחשוב על לקנות מכשיר חדש, בדוק וראה אם הוא עדיין באחריות (היכנסו לקישור הבא). ייתכן שאתה זכאי לתיקון או החלפה בחינם או בעלות נמוכה. זכור, כל האחריות מגיעה עם מקרים חריגים, כולל נזקי מים, נזקים קוסמטיים (כמו שריטות). לכן כדאי לבדוק אם נציגי אפל בארץ איזו אחריות בדיוק יש לך על המכשיר.

תמיד כדאי לחשוב קצת על איכות הסביבה

הטכנולוגיה המודרנית היא יוצאת דופן, אבל היא דורשת הרבה אנרגיה ומשאבים – מכריית חומרי גלם ועד למשלוח המכשירים החדשים והמלוטשים האלה לחנויות. גזי חממה נפלטים בכל שלב בדרך, מה שיש לו השפעה גדולה על הפלנטה שלנו ועל מיליארדי האנשים שבו. ככל שנתקן יותר את המכשירים שכבר בבעלותנו, כך נוכל להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלנו.

יש מקרים, כמובן, שבהם אתה עלול להחליט על שדרוג בגלל עלות והכרח או בגלל שאתה מבין שקניית מכשיר חדש וחסכוני באנרגיה היא ההחלטה טובה. אם כן, אנו ממליצים לך למחזר את מכשיר האייפון הישן שלך. רוב המכשירים שאנו משתמשים בהם כיום מכילים חומרים רעילים שעלולים להוות בעיות בריאותיות חמורות אם הם מושלכים לפחי הזבל. למעשה, 25 מדינות העבירו חוקים שהופכים את זה לבלתי חוקי לזרוק מוצרי אלקטרוניקה מסוימים.

אז תקן את המכשיר שלך כשזה הגיוני לעשות זאת, ומחזר כשלא – כדור הארץ יודה לך.

כיצד תגרום למכשיר שלך להחזיק זמן רב יותר

מהטאבלט שלך ועד לאוזניות שלך, הגאדג’טים שלך יחזיקו מעמד זמן רב יותר אם תטפל בהם היטב. שמירה על ניקיון, הפעלתם מחדש לעתים קרובות ושימוש רק באביזרים המאושרים לשימוש על ידי היצרן. טיפ נוסף: אל תתעלם מסדקים, שקעים או נזקים פיזיים אחרים. בדרך כלל מדובר בתיקונים זולים יותר, ותיקון שלהם מוקדם יותר עוזר למנוע בעיות גדולות יותר מאוחר יותר.

 

זקוק לעזרה? אנחנו בדיירקט פיקס יכולים לשלוח טכנאי במהירות שיגיע עד אליכם ויטפל בכל תקלה במהירות וביעילות. אם אתם מעונינים בשירות טכנאי עד הבית כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל עמוד צור הקשר שלנו – אנחנו כבר נעשה את השאר

האייפון התקלקל? לא להיבהל

אנחנו יכולים לספק תיקונים במחירים מעולים. בקר באתר או קבע פגישה כדי להתחיל.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024