האייפון מתחמם מדי? הנה 10 דרכים לטפל בזה

האייפון מתחמם? מתחמם בטעינה? הנה הפתרונות

אייפון מתחמם

אם האייפון שלך מתחמם יתר על המידה, אתה לא לבד. משתמשים רבים חווים את אותן בעיות. אז במאמר זה נדריך אותך בכמה דרכים קלות לתקן את בעיית התחממות יתר של האייפון.

1. הימנע מתנאי סביבה חמים

אפל ממליצה להשתמש באייפון שלך בטווח הטמפרטורות של 32º עד 95º F (0º עד 35º C). למזלינו בישראל הטמפרטורות הם בדרך כלל בטווח הנכון.

מומלץ להמתין ולתת למכשיר להתקרר מעת לעת אם השתמשת בו בתנאים חמים מאוד במשך שעה ארוכה.

כמו כן, לעולם אל תשאיר את האייפון שלך במכונית חונה מכיוון שהטמפרטורה בפנים עולה באופן חד. זה מסוכן לא רק לך אלא גם לסביבה – מכשיר כזה יכול להתפוצץ!

2. אם המטען קרוע או שחוק? אל תשתמש בו

אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות כאשר אתה מתמודד עם אייפון שממשיך להתחמם יתר על המידה הוא לבדוק את המטען. ואם אתה משתמש במטען פגום כדי להטעין את האייפון שלך, היפטר ממנו!

אמנם יש המון מטענים לאייפון בשוק, אך מעטים מאוד בעלי אישור MFi ותומכים באופן מלא במכשיר. הם לא רק לא תואמים, אלא גם לא בטוחים ועשויים לגרום נזק לסמארטפון שלך.

הערה: כמו כן, ודא שיציאת Lightning נקייה וללא לכלוך או מוך. השתמש בקיסם כדי לנקות בעדינות את היציאה. כל מוך או פסולת שנערמו עלולים למנוע מהמטען לטעון את המכשיר שלך כראוי, וכתוצאה מכך לבעיית התחממות יתר. יש לנו מדריך שלם לטיפול בשטע הטעינה של האייפון

3. כבה את Bluetooth, Wi-Fi, נתונים סלולריים ונקודה חמה אישית

למרות שזה לא פתרון מהיר כשלעצמו, כיבוי Wi-Fi, סלולר, Bluetooth ואפילו נקודה חמה אישית יכולה לעזור לאייפון להתקרר.

כדי לכבות את ה-Wi-Fi באייפון: פתח את הגדרות ← Wi-Fi ← כבה את ה-Wi-Fi.

  1. כבה את ה-Wi-Fi באייפון
  2. השבת את ה-Bluetooth באייפון שלך: פתח את הגדרותBluetoothכבה אותו.
  3. השבתת נתונים סלולריים: פתח את הגדרותנתונים סלולרייםכבה את זה.
  4. השבת את הנקודה החמה האישית של האייפון שלך: פתח את הגדרותנקודה חמה אישיתכבה את המתג.
  5. כבה את AirDrop באייפון: פתח את הגדרותכללי ← AirDrop ובחר באפשרות קבלת כבוי.

4. השבת את שירותי המיקום

אפליקציות ושירותי מערכת רבים משתמשים כל הזמן במיקום ברקע. זה דורש הרבה סוללה ועלול לגרום לבעיות התחממות יתר. כיבוי לזמן מה עשוי לעזור. כדי לעשות זאת, פתח את הגדרותפרטיותשירותי מיקוםכבה אותו.

5. הפעל את מצב ״צריכת סוללה חלשה״

אתה אולי תוהה מדוע שימוש במצב צריכת חשמל נמוכה הוא פתרון. זה נועד לצמצם את צריכת החשמל על ידי כיבוי של מספר תכונות זוללות חשמל כמו הורדות אוטומטיות ואחזור דואר.

עם ההפחתה המשמעותית בצריכת החשמל, הסוללה לא תצטרך להתאמץ יותר וזה עשוי למלא תפקיד חיוני בשמירה על קריר האייפון, אפילו במהלך שימוש נרחב.

פתח את הגדרותסוללההפעל מצב צריכת סוללה נמוכה.

6. סגירה לגמרי את כל אפליקציות הרקע

האם יותר מדי אפליקציות פועלות ברקע? אם כן, ייתכן שהם הסיבה שהאייפון שלך ממשיך להתחמם יתר על המידה. סגירת אפליקציות אלו תעזור. החלק למעלה מתחתית המסך. כעת, גרור את כל כרטיסי האפליקציה למעלה כדי לסגור אותם בכוח.

7. אתחל מחדש את האייפון

אתחול מחדש של המכשיר בהחלט יכול לעזור לבעיות התחממות של המכשיר. 

8. עדכן את iOS (בדוק שאתה לא על גרסת beta)

בסיס המשתמשים של האייפון הוא עצום, ובכל פעם שמתרחשת בעיה נרחבת, אפל מהירה לטפל בה עם עדכון תוכנה. לכן, מומלץ להפעיל את גרסת iOS העדכנית ביותר במכשיר שלך.

גש אל להגדרותכלליעדכון תוכנה.

אם יש לך עדכון ממתין, הקש על הורד והתקן.

9. אפס את כל ההגדרות

אם אף אחד מהפתרונות לעיל לא עבד עבורך, איפוס האייפון להגדרות היצרן עשוי לעזור. פעולה זו תמחק את כל סיסמאות ה-Wi-Fi, התקני Bluetooth שנוספו, תצורות VPN וכו’. עם זאת, זה לא ימחק נתונים אישיים כמו אנשי הקשר או התמונות שלך. ובכל זאת, לפני שתמשיך, ודא שיש לך גיבוי של המכשיר שלך כדי שתוכל לשחזר אותו מאוחר יותר במידת הצורך.

עבור אל הגדרותכלליהעברה או איפוס של iPhone

הקש על איפוסאיפוס כל ההגדרות ← הזן את הסיסמה של האייפון שלך ואשר את בחירתך.

10. פנה לעזרה מקצועית

אם כל הפתרונות שנתנו לא עזרו ועדיין המכשיר מתחמם, קרוב לוודאי שהתקלה היא בחומרת המכשיר וכנראה אחד הרכיבים בתוך המכשיר גורם לקצר. דבר זה יכול לקרות גם מבלי שהמכשיר נפל וזה קרה. לכן חשוב תמיד להבין את זה שלא תמיד צריכה להיות נפילה בשביל שתווצר כזו תקלה. במקרה הזה אנו נשמח לתת לכם ייעוץ לגבי התקלה > צרו איתנו קשר עוד היום 

הקדישו כמה דקות מזמנכם לצפייה בסרטון המצורף - אולי אחד הפתרונות כן יעזרו לכם

שאלות נפוצות לגבי אייפון שמתחמם

מטען האייפון מתחמם בזמן טעינה – זה דבר נורמלי – אבל עד גבול מסויים – לכן חשוב להשים לב במיוחד במטענים לא מקוריים – אם המטען מתחמם מדי – צריך לגשת למעבדת סלולר קרובה ולבדוק.

הפסק להשתמש! הנח אותו בצד למשך 10-15 דקות ללא שימוש – עדיף להכניס למצב טיסה לפני. אחרי שמתקרר ניתן לחזור להשתמש בו

קיץ? אם כן האייפון יכול להתחמם מאוד במיוחד בזמן נהיגה בקיץ ואם הוא על סטנד רכב שקרוב לשמשה – ההמלצה שלנו לקנות סטנד רכב שהאייפון יהיה קרוב לפתח המזגן של הרכב. המכשיר ככה ישאר קר ובטוח. 

כן זה נורמלי. המכשיר אוטומטי עובר למצב חיסכון בחשמל בכדי לא לגרום לקצר חשמלי.

פשוט הנח אותו בצד למספר דקות. אם זה חוזר על עצמו בדוק מה אתה עושה שגורם להתחממות הזו. ואל תעשה אותו יותר. 

זה טבעי כשהמכשיר חם הוא גם צורך יותר חשמל ואוכל את הסוללה. נסו לא להגיע למצבים שהמכשיר חם. חוץ ממקרים שזה טבעי – שימוש במשחקים, וויז, טיק טוק.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024