מצא את האייפון שלי | איתור אייפון שאבד או נגנב – המדריך המלא

מצא את האייפון - איתור אייפון שאבד

מכשירי אייפון הם הטלפונים הפופולריים ביותר בעולם וזה יכול להיות הרסני אם תאבד אחד או שהוא ייגנב. למרבה המזל, ישנן דרכים לאתר את האייפון שאבד או נגנב בחינם באמצעות תכונות כמו Find My iPhone ושירותים אחרים המוצעים על ידי אפל. הכרת הטכניקות הללו יכולה לעזור לך לאחזר את הטלפון שלך למקרה שהוא ייעלם. במדריך זה, נדון כיצד תוכל להשתמש בתכונת Find my iPhone כדי לאתר את האייפון האבוד או הגנוב שלך, כמו גם שיטות אחרות לשחזור מכשיר חסר.

אפל ב-iOS 13 ו-iPadOS מיזגה את יישומי Find My Friends ו-‘Find My’ iPhone לאפליקציה אחת שנקראת פשוט “Find My”, מכיוון שהיא משמשת למציאת כל מה שאתה צריך למצוא. מאז, אפל ביצעה שיפורים מתמידים באפליקציית מצא את האייפון שלי, והוסיפה תכונות כמו מעקב כאשר ל-iPhone אין חיבור לאינטרנט (במקרה שהמכשיר נגנב) , כאשר ‌iPhone‌ כבוי וכאשר ‌iPhone‌ נמחק.

מצא מכשיר שאבד או נגנב:

האפליקציה ‘מצא את” מאורגנת במספר חלקים, הנגישים על ידי הקשה על הכרטיסיות בתחתית. בצד שמאל, אתה יכול למצוא אנשים, באמצע, אתה יכול למצוא את המכשירים שלך, AirTags, ופריטי ה-Bluetooth מצא את, ומימין, יש לשונית “אני” עם כל ההגדרות והמידע שלך.

כמו באפליקציית מצא את ה-iPhone הקודמת, כל מוצרי Apple שלך מופיעים ברשימה. מכשירים שבהם אתה מחובר ל-iCloud והפעלת התכונה ‘מצא את’ ניתנים לאיתור.

כל המכשירים שלך מוצגים על מפה, ואתה יכול להגדיל או להתרחק כדי לקבל תמונה טובה יותר של מיקומם. הקשה על מכשיר בודד מספקת לך אפשרויות לקבל הנחיות למיקומו במפות Apple, להשמיע צליל לאיתור מכשיר שאבד בקרבת מקום, או לקבל התראה כאשר הוא נמצא אם הוא לא מקוון (מחובר לרשת אינטרנט).

ישנה אפשרות לסמן מכשיר כאבוד, מה שנועל את המכשיר שאבד, משבית את Apple Pay ומאפשר לשים פרטי קשר ישירות על מסך הנעילה, וכמוצא אחרון, יש כלי למחיקת כל הנתונים שלך.

שיתוף מיקום:

אם תלחץ על הלחצן “שתף את המיקום שלי”, תוכל לשתף את המיקום שלך עם כל אחד מאנשי הקשר שלך גם אם הם לא שיתפו איתך מיקום. הקשה על שמו של אדם ברשימה מספקת אפשרות להעלות את כרטיס אנשי הקשר שלו לשליחת הודעה או אפשרות לקבל הנחיות למיקומו.

תמצא גם כלים להסרת חברים ולכיבוי שיתוף המיקום שלך עם האדם אם זה איש קשר הדדי לשיתוף מיקום. אתה יכול לבחור לשתף את המיקום שלך לצמיתות, למשך שעה או עד סוף היום.

איתור מכשיר ללא חיבור לאינטרנט

אפל ב-iOS 13 הוסיפה אפשרות ‘מצא את הרשת שלי’ המאפשרת לאתר את המכשירים האבודים שלך גם כשאינם מחוברים ל-WiFi או ל-LTE על ידי מינוף בלוטות’ וקרבה למכשירי אפל אחרים בקרבת מקום.

כאשר המכשיר האבוד שלך לא מקוון אך קרוב למכשיר אחר, הוא יכול להתחבר למכשיר אחר באמצעות Bluetooth ולהעביר את מיקומו. זה אומר שהמכשירים שלך ניתנים למעקב מתמיד, ויש סיכוי טוב יותר שתוכל למצוא מכשיר שאבד.

מעקב אחר מכשיר בדרך זו מחייב הפעלת Bluetooth מכיוון שהמיקום משותף עם מכשיר אחר באמצעות Bluetooth. כיבוי ה-Bluetooth או ההפעלה הופך את המכשיר שלכם לבלתי ניתן למעקב, אבל אם הוא פועל, יש לו בלוטות’ ונמצא ליד מכשיר Apple אחר, ניתן לעקוב אחריו גם אם הוא לא יכול להתחבר ל-WiFi או ל-LTE.
אתה לא הולך להבחין בהבדל באפליקציית ‘מצא את שלי’ בעת מעקב אחר מכשיר דרך Bluetooth ולא חיבור סלולרי או WiFi – היא פשוט מופיעה ברשימת המכשירים כמו כל מכשיר אחר שיש לו חיבור סטנדרטי. למכשירים לא מקוונים, המרחק שלהם ממך מופיע באפור במקום בכחול, ואתה יכול לדעת מתי נתוני המיקום עודכנו לאחרונה לפי הזמן הרשום.

בבדיקה, הגדרת ‌iPad‌ למצב טיסה והפעלת Bluetooth המשיכה לאפשר מעקב אחר ה‌iPad‌ הודות ל‌iPhone‌ קרוב אחר, אך כיבוי ה-Bluetooth מנעה את מציאתו אפילו מחיבור מכשיר למכשיר.

למרבה הצער, האייפון שלך עלול ללכת לאיבוד או להגנב. זה קורה לפעמים החדשות הטובות הן שגם אם תאבד את האייפון שלך, עדיין יש כמה דרכים למצוא אותו. בין אם זה iCloud, Google, או אפילו לשאול את החברים או המשפחה שלך, הנה איך אתה יכול לנסות למצוא אייפון שאבד או נגנב.

מצא אייפון שאבד או נגנב

1. שאל את החברים והמשפחה שלך

זה כנראה הצעד הראשון שאתה צריך לעשות כדי למצוא את האייפון האבוד שלך. אתה יכול לנסות לשאול את החברים שלך, בני משפחה או אפילו עמיתים לעבודה אם הם ראו את האייפון שלך איפשהו.

2. נסה להתקשר לעצמך

אם יש לך טלפון אחר איתך, או שאתה יכול לשאול טלפון מהחברים או המשפחה שלך, אתה יכול לנסות להתקשר למספר הטלפון שלך ולשמוע את הרטט או הרינגטון. אם האייפון שלך נמצא בקרבת מקום, אתה אמור להיות מסוגל להאזין לו ולמצוא אותו די מהר.

3. שלח אות לאייפון שלך עם Apple Watch

אם אין לך טלפון אחר איתך, אבל יש לך את Apple Watch שלך, אתה עדיין יכול להשתמש בו כדי לגרום לאייפון שלך להשמיע צליל או לבדוק אם האייפון שלך בסביבתך.

Apple Watch שלך יכול לשלוח אות לאייפון שלך כדי ליידע אותך היכן הוא מתחבא. פשוט בצע את הפעולות הבאות:

  1. החלק למעלה מהחלק התחתון של מסך Apple Watch כדי לפתוח את מרכז הבקרה.
  2. גלול מטה עד שתמצא את כפתור Ping iPhone. זה הכפתור עם הסמל של אייפון עם כמה קווים בכל צד.
  3. הקש על כפתור ה-Ping iPhone פעם אחת כדי לגרום לאייפון שלך לעשות פינג. לחץ והחזק את אותו כפתור כדי לגרום לאייפון שלך לצלצל ולהבהב.

4. השתמש בכלים של אפל כדי למצוא את האייפון שלך

אפל מציעה כמה דרכים שונות לאתר את האייפון שלך. אתה יכול להשתמש באפליקציית Find My הזמינה ב-iPhone, iPad ו-Mac או להשתמש ב-iCloud אם אין לך מכשירי Apple אחרים אבל יש לך גישה למחשב.

השתמש באפליקציה Find My במכשיר Apple אחר כדי לאתר את האייפון שלך

אם יש לך אייפון, רוב הסיכויים שיש לך גם מכשיר אחר של אפל. בעזרת האפליקציה Find My – שהיא חלק מהרשת Find My של אפל – אתה אמור להיות מסוגל לראות את המיקום האחרון הידוע של האייפון שלך.

מכשיר Apple האחר שלך יכול לתת לך הנחיות בעזרת אפליקציות המפות. זה מה שאתה צריך לעשות:

  1. פתח את האפליקציה Find My במכשיר Apple האחר שלך. זה יכול להיות אייפון אחר, אייפד או מק, אבל אתה צריך לוודא שהמכשיר הזה משתמש באותו Apple ID כמו האייפון האבוד שלך.
  2. עבור ללשונית התקנים. אם אתה משתמש באייפון או באייפד, הוא ימוקם בסמוך לתחתית המסך. אם אתה משתמש ב-Mac, אתה אמור לראות אותו ליד החלק העליון של החלון Find My.
  3. בחר את האייפון שאתה מנסה למצוא.
  4. הקש על מסלול.

אתה תופנה לאפליקציית מפות, ואם זמינה, תקבל הנחיות למציאת האייפון שלך. אם האייפון שלך נמצא במקום אחר, נסה להיות זהיר. אולי המכשיר נמצא אצל אנשים שאינם סימפטים, אז עדיף לשקול ללכת למשטרה אם אתה חושב שזה המצב.

 

בנוסף לעזור לך לקבל הנחיות, האפליקציה ‘מצא את שלי’ בלבד יכולה גם לעשות פינג לאייפון שלך אם אין לך Apple Watch. ככה:

  1. פתח את האפליקציה Find My במכשיר Apple האחר שלך. זה יכול להיות אייפון אחר, אייפד או מק, אבל אתה צריך לוודא שהמכשיר הזה משתמש באותו Apple ID כמו האייפון האבוד שלך.
  2. עבור ללשונית התקנים. אם אתה משתמש באייפון או באייפד, הוא ימוקם בסמוך לתחתית המסך. אם אתה משתמש ב-Mac, אתה אמור לראות אותו ליד הצד השמאלי העליון של החלון Find My.
  3. בחר את האייפון שאתה מנסה למצוא.
  4. בחר הפעל צליל.

האייפון שלך יתחיל תחילה לרטט ואז ישמיע צליל דומה לצליל האזעקה המוגדר כברירת מחדל. שים לב שאתה לא יכול לגרום לאייפון שלך להבהב, אבל אנחנו מקווים שזה יעשה את העבודה. תקבל גם הודעת דוא”ל המודיעה לך שהשתמשת באפליקציית Find My כדי להשמיע צליל באייפון שלך.

דרך נוספת: עבור אל iCloud כדי לאתר את האייפון שלך

אם אין לך מכשיר Apple אחר, אפל עדיין מאפשרת לך לגשת ל-iCloud עם כל מחשב. אתה יכול להשתמש ב-iCloud להרבה דברים, כולל איתור האייפון שלך עם התכונה Find iPhone. זה מה שאתה צריך לעשות:

  1. במחשב או בטלפון חכם, עבור אל iCloud.com.
  2. היכנס ל-Apple ID שלך. ודא שזהו אותו Apple ID שבו אתה משתמש באייפון שאבד.
  3. לחץ על מצא אייפון. ייתכן שיהיה עליך להזין שוב את סיסמת Apple ID שלך.

זה עשוי לקחת זמן מה, אבל תכונה זו תודיע לך על המיקום האחרון של האייפון שלך. אם יש לך מכשירי אפל אחרים, אתה אמור לראות אותם גם על המפה. כפי שציינו קודם, היזהר לפני שאתה הולך למצוא את האייפון שלך מכיוון שאתה לא יודע אצל איזה אנשים האייפון יכול להיות

5. בדוק את היסטוריית המיקומים שלך ב-Google

בדיוק כמו iCloud ומצא את שלי, Google יכולה גם לעקוב אחר היכן היית עם אפליקציית מפות Google.

אם אתה רוצה לראות את היסטוריית המיקומים שלך – ובתקווה למצוא את האייפון האבוד שלך – פשוט עבור לדף ציר הזמן של Google כדי לראות את המקומות שבהם ביקרת.

עם זאת, זכור שתכונה זו אינה מופעלת כברירת מחדל. אז אם לא הפעלת באופן פעיל את היסטוריית המיקומים שלך, רוב הסיכויים שהתכונה הזו לא תעבוד בשבילך.

אז אם עדיין לא איבדת את האייפון שלך, ואתה רוצה להשתמש בהיסטוריית המיקומים שלך ב-Google, אתה יכול להפעיל אותו כך:

  1. פתח את הדפדפן המועדף עליך ועבור אל בקרות הפעילות בחשבון Google שלך.
  2. גלול מטה ותחת היסטוריית מיקומים לחץ על הפעל.
  3. לחץ על הפעל שוב כדי לאשר את החלטתך.

וזה הכל. כעת תוכל לראות היכן היית עם ציר הזמן של מפות Google.

6. פנה למשטרה או לעסקים מקומיים

ייתכן שאם איבדת את האייפון שלך, מישהו היה אדיב מספיק כדי למסור אותו לרשויות. אתה יכול בקלות לשאול את המשטרה ולשאול אם יש להם את האייפון שלך. אם לא, אתה עדיין יכול לדווח שאיבדת את האייפון שלך.

באופן דומה, אם היית בתוך עסק כשראית לאחרונה את האייפון שלך, אתה יכול לשאול את הבעלים או העובדים שם אם הם ראו את האייפון שלך.

מצא את הטלפון שלך בקלות

אנחנו מקווים שלעולם לא תצטרך להשתמש בטיפים האלה. אבל אם אתה מאבד את האייפון שלך, רק דע שיש דרכים רבות למצוא אותו שוב, גם אם הוא לא מחובר לאינטרנט. רק היזהר אם אתה מנסה למצוא אותו בעצמך, ושקול תמיד לדבר עם המשטרה לפני שתעשה משהו.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024