beta 1.3
דיירקט פיקס
לחץ ESC ליציאה
חברת דיירקט פיקס רואה ערך עליון בנגישות האתר שלה לכלל המשתמשים. אנו עושים מדי חודש מאמצים בכדי שכל אחד משתמש שנכנס לאתר יוכל להשתמש בו בקלות ובמהירות.
שינויים כגון: גודל הגופן באתר, צבעי האתר וכפתורי האתר המונגשים. אם עדיין לא הצלחתם לבצע פעולה מסויימת באתר תוכלו ליצור איתנו קשר במספר הטלפון : 0524806951
אנו עושים מאמצים גדולים בנוגע לנגישות האתר. אך אם בכל זאת מצאתם איזו שהיא תקלה באתר. אתם מוזמנים תמיד להשאיר לנו הודעה בכתובת המייל הבאה : support@directfix.co.il
אנו נפעל במלוא המהירות בכדי לטפל בכל תקלה שהיא באתר שלנו.
השירות שלנו הוא ייחודי – אנו מציעים לך החלפת סוללה לאייפון עד הבית. אם אתה מרגיש שהסוללה שלך כבר לא מחזיקה כמו פעם, אם הטעינה מהירה ונגמרת בקלות, או אם פשוט רוצה להיות בטוח שיש לך סוללה חדשה ויציבה – אתה יכול לסמוך עלינו.
איך זה עובד? פשוט! צור קשר איתנו וספק לנו את דגם האייפון שלך ואת הכתובת שבה אתה רוצה שנביא לך את השירות. אנו נעזור לך לבחור את הסוללה המתאימה לדגם שלך, ונגיע אליך בנוחות מירבית.
לא רק זה, אנחנו גאים באחריות המלאה שאנו מעניקים על שירות ההחלפה שלנו. אנחנו מבטיחים לך סוללה חדשה ומקורית, ואנו נבצע עבורך בדיקת איכות כדי לוודא שהכל פועל כמו שצריך. אם תיהיה לך שאלה או בעיה, אנחנו כאן לך, גם לאחר ההחלפה.
השירות שלנו מיועד לך – לאנשים שמעריכים את השירות המהיר, לאנשים שרוצים להמשיך להשתמש באייפון שלהם בכל רגע, ולאנשים שלא רוצים להתעסק עם הלך וחזרה למרכזי התיקון.
תנאי התשלום עבור שירות מגוילים את האפשרויות שבהן ניתן לשלם עבור השירות ואת דרכי התשלום השונות. התשלום עשוי להתבצע באחת מהאפשרויות הבאות:
מזומן: זו הדרך המסורתית לשלם והכי נפוצה. בשיטה זו, הלקוח משלם על השירות בעזרת מזומן.
כרטיס אשראי: ניתן לשלם עבור השירות באמצעות כרטיס אשראי, כלומר על ידי העברת פרטי הכרטיס ואישור תשלום מהספק האשראי.
אפליקציית ביט: תוך שימוש באפליקציית תשלום כמו ביט, ניתן לשלם באמצעות סריקת קוד QR או פשוט באמצעות מעבר ישיר בין חשבונך לחשבון המקבל.
פיי בוקס : פיי בוקס הוא שיטת תשלום אלקטרונית המסייעת למשתמשים לשלם עבור שירות בצורה מאובטחת באמצעות חשבונם הפרטי בשירות.
אנו מציעים אחריות מוגבלת ל-90 ימים על תיקוני סמארטפונים. להלן המפרט את הכיסוי וההכללות: אחריות עבור סוללה הינו: 6 חודשים (אלא אם כן צויין אחרת בקבלה). אחריות עבור מסך חדש 3 חודשים – האחריות על תקלות טאץ’. האחריות לא תכסה מסך שהחשיך, פסים לאורך המסך, מסך שהתנפץ, מסך שמהבהב, מסך שמראה צבעים מרוחים על כולו.
תנאים שקיימים מראש או נזקים שלאחר המינוי שאינם קשורים לתיקון המקורי, שנגרמו כתוצאה מהתקלות, נזק נוזלי, פגמים הקשורים לתוכנה או כל בעיה אחרת שלא קשורה בה. לדוגמה, אם המכשיר בא במגע עם אובייקט אחר והמסך נפגע, האחריות אינה חלה.
מסכי אפל מקוריים בדיירקט פיקס: מגיעים אלינו מיבואנים בארץ או מספקים שאנו עובדים איתם בסין.
מסכים אלה נקראים בשוק המעבדות ״מסך אפל מקורי פירוק״ זאת אומרת: חברת ענקיות וגדולות בסין קונות מאות אלפי מכשירי אייפון חדשים מפרקים אותם לחלקים ומוכרים את החלקים לשוק החופשי. אם נאמר לכם שאתם מקבלים מסך אפל מקורי – אתם מקבלים מסך אפל מקורי אך אינו מהיבואן הרשמי.
מרכז העזרה > אחריות > אחריות סוללה
בוודאי, יש אחריות למשך 6 חודשים אלא אם כן צויין אחרת בקבלה שקיבלתם בסוף התיקון. האחריות על כל סוללה שלא לשביעות רצון הלקוח, הטכנאי שלנו יגיע ויבצע בדיקה מחדש. השירות באחריות וללא עלות נוספת.
מרכז העזרה > מתקן מורשה של אפל
התשובה היא לא. אנחנו מתקנים צד-ג זאת אומרת אנחנו לא מתקנים מורשים. מה ההבדל בין מורשה ל לא ? המורשה קונה את החלפים ישירות מחברת אפל. אגב דבר זה משפיע מאוד על מחירי התיקונים וביבואן מקביל אתם יכולים למצוא את כמעט חצי המחיר.