דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בגדרה

שירות תיקוני טלפונים עד הבית בגדרה

אם אתם מחפשים שירות שיחסוך לכם זמן וטרטורים לא רצויים – אתם במקום הנכון! אנחנו מציעים שירות תיקוני טלפונים כגון מכשירי אפל אייפון, סמסונג, שיאומי כל זה בשירות עד הבית. אנו מטפלים במרבית התקלות כגון מסך שבור, החלפת סוללה, טיפול בתקלות טעינה ועוד.. הזמינו עכשיו טכנאי עד אליכם – אנחנו נגיע במהירות ונטפל בתקלה בהקדם האפשרי במקצועיות ובמחיר הוגן. כמובן לכל השואלים תעודת אחריות בסוף התיקון – זמן האחריות בהתאם לסוג התיקון – עיינו בעמוד הזה לגבי תקופת אחריות

הזמינו עכשיו טכנאי – לחצו כאן להתקשרות >

מה הם סוגי התיקונים שאתם מבצעים בבית הלקוח בגדרה

אנו מטפלים במרבית התקלות – מה שהמעבדות אומרות לכם שזה לוקח יום או יומיים אנחנו מתקנים במקום! כן כן אצלכם במקום! אז איזו שירותים אנחנו יכולים לבצע אצלכם בבית – הנה הרשימה:

  • החלפת מסך: המסך של הטלפון נשבר? לא בעיה – זה תיקון שאנו עושים במקום – זמן תיקון 10 דקות ואחריות 3 חודשים. יש אפשרות לבחור בין סוגי המסכים של מסך מקורי וגם מסכים לא מקוריים שהם זולים וגם איכותיים ביחס למחיר.
  • טיפול בתקלות טעינה: אם הטלפון שלכם לא נטען או לא נדלק ומגיב למטען – אנו יכולים להגיע עם כל הציוד הדרוש בכדי לאתר את התקלה במהירות ולתת פיתרון ומענה מהיר – ככה תוכלו לחזור לחיים במהירות . למעבדות זה יכול לקחת ימים לנו זה לוקח גג שעה והמכשיר שלכם יחזור אל החיים.
  • תיקון מצלמה אחורית וגם קדמית: החלפת מצלמה לכל סוגי הסמארטפונים – תיקון זה דורש מקצועיות ואחראיות מצד הטכנאי – תוך כדי שימוש בחלפים האיכותיים ביותר. אנו לא מתפשרים ורוכשים מהספקים שלנו מצלמות מקוריות בלבד כך שהלקוח בסופו של דבר שומר על איכות המכשיר היקר שלו. תיקון זה מתבצע במקום – זמן תיקון 25 דקות ואחריות למשך 6 חודשים.
  • טיפול בתקלות תוכנה: אנחנו המעבדה היחידה בארץ שמגיע אליכם ומבצעים תקלות תוכנה במקום!!! הטכנאי שלנו מגיע עם מחשב שיש ברשותו את כל התוכנות הנדרשות בכדי להעיר את האייפון ממצב תפוח, או מכשיר שתקוע או כזה שפתאום לא עולה וגם מכשירים עם וירוסים.
  • העברת נתונים וואטצאפ למכשיר חדש: קניתם מכשיר חדש? לא מצליחים להעביר את התכנים ובמיוחד את הוואטצאפ? אנחנו כאן! תתקשרו אלינו קודם כל תקבלו שיחת ייעוץ מטכנאי שלנו שינסה לעזור לכם מרחוק בכדי להעביר את התכנים – השירות הזה הוא חינם לכולם! אם לא תצליחו או שאתם כאלה שלא רוצים להסתבך במה שאתם לא מבינים בו אז במקרה כזה נוכל להגיע עד אליכם ולבצע את העברה במקום. שירות זה בעלות של החל מ 250₪ – תלוי בכמות החומר שצריך להעביר.

 

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים עלינו!

דירוג 9+

על סמך 142 ביקורות

דירוג 5/5

על סמך 142 ביקורות

דירוג 5/5

על סמך 198 ביקורות

דירוג 5/5

על סמך 197 ביקורות

יש לכם עוד ספק אצל מי לתקן את הטלפון? חייגו עכשיו