דיירקט פיקס

תיקון אייפון 8

תיקון אייפון 8

מתקנים גם אייפון 8

אז IPhone שלך נפל על המדרכה ועכשיו אתה צריך לתקן? מסכים סדוקים, לחצנים שבורים … אתה תשאר איפה שאתה נמצא, אנחנו נבוא אליך כדי לתקן את זה.

שקע טעינה

מסך שבור

רמקול אוזן

מצלמה קדמית / אחורית

רמקול ראשי

מיקרופון

כפתור הדלקה

כפתורי צד

ה IPhone 8 הגיע למדפים ב -22 בספטמבר 2017 לצד האחים שלו ה IPhone 8 פלוס ו- IPhone X.

במונחים של גורם צורה, 8 לא היה שונה משמעותית מן סדרת IPhone 7, כלפי חוץ נראה כמעט בדיוק אותו דבר מלבד תוספת של זכוכית בחלק האחורי.

עם זאת הגיע יכולות טעינה אלחוטית, כמו גם מעבד מהיר יותר מצלמות משודרגות.

ב 8 שמרו את Retina HD Display כמו שנמצא ב- IPhone 7,

זה כולל גם True Tone-טכנולוגיה, אשר מתאים את המסך באופן אוטומטי על בסיס תאורת הסביבה.

בנוסף, 8 מגיע עם מצלמה 12 MP האחורי מסוגל לייצור 4K וידאו ב 24, 30, או 60 פריימים לשנייה ו 1080p וידאו ב 30, 60, 120, או 240 מסגרות לשנייה.

ה- IPhone שלך הוא עדיין פגיע כתמיד, ועם זכוכית אחורית שבירה. למרבה המזל בשבילך, יש את דיירקט פיקס צוות של אנשי מקצוע יוכלו להגיע לתקן את התקלה, והיכן שלא תיהיה לתקן את ה- IPhone שלך 8.

מסך סדוק? מיקרופון ? רמקול חזק נשמע מצחיק? אין צורך לדאוג: אנחנו יכולים לתקן כמעט כל בעיה.

מפרט המכשיר אייפון 8 :

 צבעי המכשיר : Silver, Gold, Space Gray 

 רזולציית מסך : 1334 X 750 

 נפחי אכסון: 64/256GB 

 מעבד : Apple A11 Bionic With 64-Bit Architecture 

 גודל : 138.4 X 67.3 X 7.3 Mm 

 זיכרון : 2GB Weight: 5.2 Ounces 

 מצלמה קדמית: 7MP Display: 4.7-Inch 

Retina HD Display 

 מצלמה אחורית: 12MP

הנה מה שאנחנו יכולים לתקן

מסך שבור

מסך האייפון הוא מדהים אך מבוזבז מאוד במקרה של סדק או שבר. אם ה- IPhone 8 שלך עם תצוגה שבורה, יידע אותנו. הצוות שלנו של מומחים למקרים ויוכלו להגיע אליך בכל עת ובכל מקום שתרצה ולהתקין מסך חלופ

שקע טעינה

בזמן שאתה יכול גם להטעין את המכשיר בטעינה אלחוטית במקרה של שקע טעינה פגום , אין לשכוח שהשקע גם משמש להאזנה באוזניות לכן שימוש באוזניות הוא בלתי אפשרית. אם יציאת הטעינה שלך אינה פועלת כראוי, בדוק אם יש לכלוך, פסולת או חסימות אחרות ונקה אותן. אם זה לא יעבוד, תודיע לנו ואנחנו נטפל בזה.

מיקרופון

ביצוע שיחות טלפון בטלפון עם מיקרופון תקול יכול להיות מתסכל מאוד, במיוחד אם המתקשרים לא יכולים להבין דבר שאתה אומר. אם חברים ובני משפחה יכולים לשמוע רק קולות מוזרים סטטיים או אחרים כאשר אתה בטלפון, נסה לבדוק אם אבק או לכלוך תקועים במיקרופון שלך. אם ניקוי זה לא עובד, בעיה בחומרה עשויה להיות שם. צור קשר ואנו נבוא להציל את היום.

רמקול אוזן

האם אתה שומע רעשים סטטיים, מטושטשים או כל צליל אחר שאינו שייך לשיחות טלפון? קבל רמז: יש לך רמקול אוזנייה פגום. אנא הודע לנו בהקדם וטכנאי מוסמך יגיע עד אלייך ויתקן במקום. יש לנו כמה פתרונות חינמים בכדי לטפל בתקלות סאונד

מצלמה אחורית קדמית

ה- IPhone 8 מסוגל לייצר צילום 4K וידאו ב 60 פריימים לשנייה, אבל זה לא אומר כלום אם המצלמה שלך לא עובדת. האם אפליקציית המצלמה שלך קורסת, או שהתצלומים שלך הופכים מטושטשים או לא בכלל? נשמע כאילו אתה צריך לתקן את המצלמה ב IPhone. אנחנו הנכונים לתפקיד

כפתורי הצד

קשה לך ללחוץ על הכפתורים בצד? ? בלעדיהם יהיה לך קשה מאוד לכוון את עוצמת הווליום של ה IPhone שלך. אם לחיצה על לחצני הצד שלך מוכיחה קשיים, הם עלולים להיות תקועים בגלל לכלוך או אבק. נסה לנקות אותם, ואם זה לא עוזר, יידע אותנו. נקבע לך מועד לתיקון

כפתור ההדלקה

אם אתה מוצא את עצמך מנסה לכבות את המכשיר עם הכפתור ההדלקה ולא מצליח ? או שאפילו הלחיצה היא קשה מדי כדי להפעיל או לכבות את ה- IPhone שלך , ייתכן שיש לכלוך או אבק שגורמים לתקלה. נסה לנקות את האזור, ואם זה לא עובד, צור איתנו קשר כדי להזמין תיקון. הטכנאים שלנו יפגשו אותך בבית, במקום העבודה שלך, או אפילו בבית הקפה האהוב עליך כדי לתקן את ה- IPhone שלך.

רמקול ראשי

אתה יכול בדרך כלל לדעת אם משהו לא בסדר עם הרמקול שלך מצופה בשכבה של רעשים סטטיים או רעשים אחרים מוזרים. בדוק אם כל לכלוך או אבק גורם לבעיה ונסה לנקות את האזור. הטריק שלנו לא עבד? תן לנו להתעסק עם זה.

אז איך השירות עובד ?

שלב ראשון >

ספר לנו מה קרה ל- IPhone שלך. אנחנו יכולים לתקן כמעט את כל התקלות, וגם העבודה מגובה באחריות ל-4 חודשים

שלב שני >

להירגע: העזרה בדרך. טכנאי מוסמך יבואו אליך לתקן את ה- IPhone 8 בכל מקום ובכל זמן שתבחר.

שלב שלישי >

לפני שתשים לב האייפון שלך חוזר לחיים, זה כמעט קל מדי!

לקוחות שלנו מדרגים אותנו 5 כוכבים

ינון הרצליה : ” דיירקט פיקס זו הדרך הנוחה ביותר לקבל את האייפון בחזרה “דודו חולון : : ” תודה על שירות לקוחות מעולה, תיקון איכותי מהיר ויעיל. כל המכשירים שיש לי במשפחה שלי, מתוקנים רק אצלהם אלירן, מדיירקט פיקס , הוא הטוב ביותר שיש ועושה עבודה נהדרת. ” 

להמלצות נוספות על השירות