דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בשוהם | במעבדת תיקונים ניידת | דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בשוהם

מעבדת סלולר בשוהם – טכנאי עד לבית גם בשוהם

האייפון הוא מכשיר עדין וכשהוא נופל הסיכוי לא קטן שתופיע לנו איזו שהיא תקלה. תקלה קטנה או תקלה שהיא מורכבת יותר. לפני כמה שנים כן לקוחות היו הולכים למעבדה אבל גם לפני כמה שנים החברה שלנו דיירקט פיקס הוקמה. החברה הוקמה בכדי לתת מענה מהיר לתיקון אייפון. הטכנאי שלנו יכול להגיע עד אליכם לבית, לעבודה ולכל מקום שבו תיהיו לפרוס את הציוד הנדרש ולתקן במקום את התקלה באייפון. 

באילו מקרים הטכנאי שלנו עד הבית בשוהם יכול לעזור?

ממקרי עבר מסתבר ש 85 אחוז מהתקלות באייפון הם מסך שבור. 15 אחוז הנוספים אלו תקלות סוללה ועוד כמה נוספות. במקרה של החלפת מסך לאייפון הטכנאי שלנו יכול להגיע עד אליכם לבית שלכם בשוהם ולהחליף את המסך של האייפון במקום! אחריות, אמינות ושירות הם חלק בלתי נפרד מהשירות שלנו. באתר שלנו יש המון המלצות על השירות הייחודי. תקלות באייפון בדרך כלל נפתרות תוך 10-25 דקות. הטכנאי שלנו מחכה לקריאה שלכם!

האם עדיף לי לגשת למעבדת סלולר בשוהם או לתיקון אייפון עד לבית בשוהם ?

ברוב המקרים כן עדיף לכם שאנחנו נגיע אליכם. את רוב התקלות אנחנו יודעים לתקן במקום. טכנאי מוסמך לאייפון יודע לפתור כמעט כל תקלה. תקלה כגון החלפת מסך שבור לאייפון 10, החלפת מסך שבור לאייפון 7 ועוד… גם החלפת סוללה לאייפון 6, החלפת סוללה לאייפון 7 גם את זה אנחנו יודעים לעשות! כל מה שנשאר לכם זה רק להתקשר אלינו ואנחנו נגיע אליכם. מקרים שבהם עדיפים כן לגשת למעבדות סלולר אלו מקרים של תקלות מורכבות יותר. כגון תקלות קליטה באייפון, תקלות שמע מיקרופון באייפון גם תקלות במעבד תצטרכו לגשת למעבדה. תקלות מעבדה הם תקלות די נדירות. מכיון שאפל בעידן של היום המכשירים הם מאוד מתקדמים והסיכוי שתקלות כאלו יקרו הוא נמוך.

שאלות ותשובות בנושא - תיקון אייפון בשוהם

בדרך כלל הטכנאי שלנו מגיע עד שעה מרגע הקריאה

הטכנאי שלנו מגיע עם כל הציוד הנדרש וזה קורה במקום!

החל מ 199₪ תלוי בסוג התיקון