אחריות
תנאי האחריות עודכנו לאחרונה ב: 27.3.23
״דיירקט פיקס״ שואפת לספק את חוויית הלקוח הטובה ביותר לפני כל תיקון, במהלך התיקון ואחריו.אנו מציעים אחריות מוגבלת ל-90 ימים על תיקוני סמארטפונים. להלן המפרט את הכיסוי וההכללות.
מה כלול:
אחריות עבור מסך
אנו מציעים אחריות למשך 90-ימים עבור שירות תיקוני מסך. האחריות הינה מוגבלת והאחריות שאנו נותנים ללקוח זה האחריות שאנו מקבלים על ידי הספק. האחריות אינה כוללת נזקי לקוח – אם המסך נחבל או נהרס כתוצאה משימוש לא תקין או
אנו מציעים אחריות מוגבלת ל-90 ימים על תיקוני סמארטפונים. להלן המפרט את הכיסוי וההכללות: אחריות עבור סוללה הינו: 6 חודשים (אלא אם כן צויין אחרת בקבלה). אחריות עבור מסך חדש 3 חודשים – האחריות על תקלות טאץ’. האחריות לא תכסה מסך שהחשיך, פסים לאורך המסך, מסך שהתנפץ, מסך שמהבהב, מסך שמראה צבעים מרוחים על כולו.
מה לא כלול:
תנאים שקיימים מראש או נזקים שלאחר המינוי שאינם קשורים לתיקון המקורי, שנגרמו כתוצאה מהתקלות, נזק נוזלי, פגמים הקשורים לתוכנה או כל בעיה אחרת שלא קשורה בה. לדוגמה, אם המכשיר בא במגע עם אובייקט אחר והמסך נפגע, האחריות אינה חלה.
נתוני המכשיר:
אנא גבה את המכשיר לפני הפגישה.מכשירים שמתוקנים או משתנים על ידי מישהו אחר מלבד טכנאי דיירקט פיקס לפני השירות שלנו או אחריו. מדריך לגיבוי ב iCloud או גיבוי מקומי בקישור המצורף.