עמוד ראשי » תנאי שימוש בשירות
תנאי שימוש בשירות תיקון אייפונים עד הבית
כללי
השימוש בשירות תיקון אייפונים עד הבית של דיירקט פיקס מהווה הסכמה מלאה לכל תנאי השימוש המפורטים להלן. אם אינך מסכים לתנאים אלו, הינך מתבקש להימנע משימוש בשירות.
תנאים אלו נועדו להבטיח שימוש הוגן ונכון בשירות וכן להגן על זכויות הלקוח והחברה.
החברה רשאית לשנות תנאים אלו בכל עת, והגרסה המעודכנת תפורסם באתר החברה.
הזמנת שירות
הלקוח מתחייב למסור מידע מדויק ומלא בעת הזמנת השירות, כולל פרטי התקשרות מדויקים וכתובת הבית. מידע זה יאפשר לחברה לספק שירות מהיר ויעיל.
החברה תיצור קשר עם הלקוח תוך שעה ולכל מאוחר 3 שעות מרגע הזמנת השירות לצורך תיאום מועד הביקור.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות הזמנת שירות במידה והמידע שנמסר אינו מדויק או שהלקוח אינו זמין לתיאום המועד.
תהליך התיקון
התיקון יבוצע בבית הלקוח על ידי טכנאי מוסמך מטעם החברה. הלקוח מתבקש להבטיח שטח עבודה נוח ונגיש לטכנאי, כולל שולחן עבודה מואר וחשמל זמין. החברה מתחייבת לעשות כל מאמץ לביצוע תיקון מקצועי ומהיר תוך שימוש בכלים ובחלקים איכותיים. לאחר סיום התיקון, הטכנאי יבדוק את המכשיר עם הלקוח לוודא שהתיקון בוצע לשביעות רצונו.
אחריות
אנו מספקים אחריות בהתאם לאיכות כפי שנמסר במהלך השירות לקוחות. האחריות מוגבלת לשירות / לחלפים המשולמים על ידי הלקוחות והאחריות לא תכסה בנסיבות הבאות
- תלונה שלא קשורה לחלק שהוחלף שהוחלפה.
- במכשירים מתוקנים שהיו להם היסטוריה קודמת של נזקי נוזלים שכבר הודיעו על זה ללקוח.
- תקלת שגרמה לסדק, לכיפוף, שקעים ונזקי פגיעה לאחר התיקון.
- אם המכשיר / ניסו לתקן על ידי גורם צד-שלישי אחר שאינו דיירקט פיקס
באמצעות השירותים אתה מאשר ל- דיירקט פיקס לבצע עבודות תיקון במכשיר שלך. אתה מבין ש דיירקט פיקס אינו ספק מורשה (ASP) של יצרן מכשירים, טלפון, מחשבים ניידים או טאבלטים. בכל המקרים האחריות היצרן תושפע מתיקונים, הכוללים התנגדות למים של המכשיר, כיסוי אחריות / זמינות שירות אצל היצרנים.
מומלץ תמיד ללקוחות לבצע גיבוי לפני התיקונים, מכיוון שהתיקונים יהיו בסיכון הלקוחות.
אחריות יכולה להיות שנתיים, 3 חודשים או לפעמים רק אחריות בדיקה בהתאם לסוג התיקון.
יש לאסוף את כל המכשירים תוך 60 יום מיום התיקון, או לפנות על ידי נציג שירות הלקוחות שלנו. הלקוחות יקבלו הודעה גם באמצעות הודעות דוא”ל אוטומטיות. לקוחות אחרים יכולים ליצור קשר ללא תשלום לקבלת עדכונים. דיירקט פיקס תחזיק בזכות להיפטר מהמכשיר מבלי שתישא באחריות או אחריות אם לא תיאסף בתוך תקופה זו.
תשלומים
עלות השירות תיקבע מראש ותכלול את עלות החלקים והעבודה. עלות זו תוצג ללקוח לפני ביצוע התיקון. תשלום יתבצע במזומן או באמצעי תשלום אחרים בהתאם לסיכום מראש עם החברה. תשלום ייגבה רק לאחר סיום התיקון ואישור הלקוח כי הוא מרוצה מהתוצאה.
ביטולים ושינויים
הלקוח רשאי לבטל או לשנות את מועד השירות לפחות 3 שעות לפני המועד שנקבע, ללא עלות. ביטול ברגע האחרון או אי-המצאות הלקוח בבית בזמן התיקון עשויים לגרור חיוב דמי ביטול בסך 200₪. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את השירות במידה והלקוח אינו זמין לתיאום מועד חדש או במידה ואינפורמציית הלקוח אינה מדויקת.
מגבלות לשירות
דיירקט פיקס תמיד פועלת ברמה הטובה ביותר כדי לפתור בעיות של לקוחות, אך במקרים מסוימים, במיוחד במכשירים פגומים / מכשירים עם מים, אין להבטיח את יכולת התיקון או את הביצועים בפונקציות האחרות לאחר תיקונים. דיירקט פיקס לא תהיה אחראית לכל כשל במקרים כאלה והביצועים בגלל סיבה שהיא מעבר לשליטתה. כל התיקונים נעשים בסיכון הלקוחות ו- דיירקט פיקס מתכוונת לעזור ללקוחות בתיקונים.
שינוי תנאים ושירותים
דיירקט פיקס שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, לעדכן, לשנות או להחליף כל חלק מתנאי השירות הללו על ידי פרסום עדכונים ושינויים באתר האינטרנט שלנו. הלקוחות שלנו יכולים לבדוק באתר adsdirectfix.com מעת לעת אם יש שינויים.
יש לשלוח אלינו שאלות לגבי תנאי השירות directfixisrael@gmail.com
חוקים
המותג דיירקט פיקס בבעלות ELIRAN NISSIM, הרשום כעסק בישראל. תנאי השירות ינוהלו על ידי ויבנו בהתאם לחוקי ישראל למעט הוראות ניגוד החוק שלה.