דיירקט פיקס

מעבדת סלולר בגבעתיים

שירותי מעבדה מתקדמים לתיקון מכשירים סלולרים עד הבית הלקוח

אם אתם זקוקים לתיקון מהיר למכשיר האייפון אתם במקום הנכון! שירותי המעבדה המתקדמים של חברת דיירקט פיקס שמחה להשיק את השירות בגבעתיים. ולספק אותו ממש אצלכם בבית. עם מוניטין של 13 שנים אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר. מרגע ההזמנה אנחנו מחוייבים להגיע מהר ככל שאפשר לטפל במכשיר במקום. וגם נותנים אחריות מלאה על התיקון למשך 90 ימים.

בחרנו להרחיב את השירות גם לעיר גבעתיים מכיוון שנעשו אלינו פניות רבות עם שאלות של מתי יהיה אפשרי להזמין תיקון לנייד אצלנו בעיר? לכן החלטנו לגייס את הטכנאים הטובים ביותר שיכולנו למצוא בעיר המדהימה גבעתיים. ולספק שירות גם כאן!

מעבדת סלולר בגבעתיים

כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים מעבדת סלולר בגבעתיים לתיקון המכשיר הנייד שלכם.

קראו ביקורות ברשת: אחד הדברים אולי החשובים ביותר שצריך לבדוק לפני שפונים לאנשי מקצוע ובוחרים אותם זה לקרוא ביקורות ברשת אודות העסק שאנחנו רוצים לקבל ממנו שירות. חשוב גם מספר הביקורות למשל עסק שיש לו רק 5 ביקורות חיוביות לא תמיד זה מספיק בשביל לקבל החלטה עד כמה העסק הזה באמת כדאי לקחת אותו ברצינות.

חברה שיודעת לספק שירות מהיר: אחד השיקולים הגדולים שלקוחות לוקחים בחשבון זה הזמינות של השירות מהניסיון הרב שלנו לקוחות רוצים שירות כאן ועכשיו! לכן אנחנו בחברת דיירקט פיקס מעסיקים 5 טכנאים באיזור גבעתיים בכדי לספק שירות מהיר ללקוח. בדרך כלל עד שעה הטכנאי שלנו כבר אצלכם.

מחירים הגיוניים: לא פחות חשוב המחיר, כמו כן הרבה מעבדות בישראל וגבעתיים יציעו לכם מחירים ולפעמים זולים – זולים מדי. צריך לקחת בחשבון שנכון אפשר למשל למצוא מסך במחיר זול מאוד אבל מנגד אנחנו רוצים לשמור על איכות נורמלית ותפקוד טוב של המכשיר שלנו. לכן חשוב להבין איזה מסך אנחנו בוחרים – אנו ממליצים לכם להיכנס לעמוד הבא ולהבין איך לבחור את המסך הנכון בשבילכם.

מחפשים מעבדת סלולר בגבעתיים ברמה הגבוהה ביותר? כמה סיבות לבחור בחברת דיירקט פיקס

חברת דיירקט פיקס היא בעל מוניטין רב – הקמנו את החברה בשנת 2010. אנו מתמחים בתיקון מכשירי סלולר עד הבית. ובמיוחד במכשירי אפל. אנו תמיד באים לקראת הלקוח. והנה כמה סיבות למה כן כדאי לכם לתקן את הסלולרי שלכם אצלנו! 1. אנו מציעים מחיר אטרקטיבי – בעולם של היום עשרות מעבדות נותנות שירותים אבל אצלנו אנחנו מוכרים גם שירות איכותי וגם במחיר מעולה. 2. איכות החלפים – אנחנו משתדלים כמובן לפי רצון הלקוח לספק חלפים מקוריים אבל גם אם הלקוח אינו מעוניין בחלק מקורי – החלפים התחליפים שלנו הם ברמה הגבוהה ביותר בעולם! כן כן בעולם! 3. אמינות: כמו שתוכלו לבדוק אותנו בביקורות האינסופיות שלנו ברשת – יש לנו ביקורות מדהימות וזה אולי הפרמטר החשוב ביותר.