המקרן שמשגע את העולם – Hy300 – סקירה ומחיר

המקרן שמשגע את העולם בסקירה מקיפה - חוות דעת, מחיר

מציגים את Magcubic HY300 Android Projector, מכשיר סופר זול המשלב סבירות ופונקציונליות בחבילה קומפקטית אחת. במחיר של 410₪ בלבד, המקרן הזה הוא מחליף את הטלויזיה הביתית אבל האם הוא שווה את הכסף? ובאמת עונה על הצרכים? ננסה לענות על שאלה זו בסקירת המוצר.

היתרונות במקרן לבית בעלות נמוכה

אם בעבר היינו צריכים ללכת לקולנוע בשביל לצפות במסך גדול היום זה הרבה יותר פשוט בזכות מקרנים זולים ואיכותיים שמיוצרים בשנים האחרונות ניתן להגשים את חלום הצפייה הזה גם בבית. למשל בצפייה סרט עם הילדים אם היינו נוהגים להגיע אל הקולנוע בשביל להנות כל המשפחה יחד בצפיה על מסך גדול מעתה זה הרבה יותר פשוט, ניתן לצפות בסרט האהוב עליכם בבית שלכם בגודל של 120 אינץ.

hy300מקרןבמחירמעולה

קחו אותו איתכם לכל מקום!

מקרן אנדרואיד HY300 תוכנן תוך מחשבה על ניידות. הגודל הקומפקטי שלו מבטיח שהוא לא תופס יותר מדי מקום, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה שמעריכים נוחות וניידות. בין אם אתם מתכננים ערב סרט בבית או רוצים להציג מצגת שהכנתם לאחד מבני המשפחה ליום הולדת שלו או לקחת איתכם אותו לחופשה, המקרן הזה עושה עבודה טובה והוא קל, שוקל רק 611 גרם. 

מקרן קומפקטי וקטן

התאמת זווית אוטומטית

אחד הפיצ’רים הבולטים של מקרן ה-HY300 הוא היכולת שלו להקרין תמונות על התקרה, והוא עושה זאת היטב. אתה יכול להשתמש בתכונה המיוחדת הזו כדי להפוך כל חדר לחדר תיאטרון או חדר קולנוע. המקרן יכול להסתובב ב 360 מעלות

מתכוונן אוטומטית

איכות תמונה וקול

הַ-HY300 מספק איכות תמונה מעולה עם פלטת צבע מדהימה, המפתחת את התאמתו ליישומי קולנוע ביתי. המכשיר מגיע עם רמקול מובנה המספק איכות צליל מצויינת ללא רעש מופרע. עם פניה מהירה של גלגל כיוון, ניתן להתאים את רמות החדות של התמונה ידנית. על סמך ניסיון הרחב שלנו, חדות משתנה בטווח משמעותי עם הבנת המוחלטת של חד עד רך.

רזולציה

המקרן HY300 יכול להציג רזולוציית 720p. התמונה המוצגת על הקיר הייתה עם איכות תמונה ראויה. רזולוציית 720p מספיקה לשימוש ביתי כדי לצפות בתכני פעילות משירותי תצוגה קיימים כמו נטפליקס, דיסני פלוס וכיוצ”.

הגדרות התאמת תמונה

המקרן מגיע עם מאפיין מובנה להגדרות אוטומטיות של Keystone, זום וסיבוב תמונה, אשר ניתן להתאים לקבלת איכות תמונה מיטבית. בנוסף, קיימת אפשרות להתאים את ההתאמה של Keystone והגדרות הכיוונון על מנת להבטיח שצורת התמונה הגיאומטרית תופיע מדוייקת וללא הפרעות מיותרות.

בדיקת בהירות תמונה

כדי לבדוק את בהירות המקרן, להלן התהליך שעברנו: הנחנו את המקרן בחדר קטן ופתחנו את החלון להכניס קצת אור. בצענו בדיקה יסודית של תרחישים שונים כמה פעמים, החל מהגדרות מוארות ועד לעמומות. וזה מה שגילינו: המקרן הזה מציג ביצועים טובים במיוחד! למרות זאת, אני ממליץ לך להשתמש במקרן בחדר עם תאורה מינימלית כדי ליהנות מהחדות החזותית המיטבית שלו.

עיצוב המכשיר

חשוב לדעת שמקרן ה-HY300 הוא לא רק מקרן, אלא גם שיפור מתוחכם עבור הבית או המשרד שלך! העיצוב המרהיב של המקרן מתאים באופן מושלם לכל עיצוב פנים מודרני ומוסיף רק יופי וסטייל. והטוב ביותר? הוא צורך מקום מינימלי ופשוט ביותר להתקנה על מדף או שולחן קטן.

בנוסף לכך, ההפעלה נוחה ופשוטה עם מערכת הפעלה אנדרואיד 11.0 מותקנת מראש, כך שאין צורך בחיבור מכשיר נוסף למקרן. בקיצור, אם את/ה מחפש/ת מקרן שישדרג את המראה והפונקציונליות של הבית או המשרד שלך, ה-HY300 בהחלט הבחירה המתאימה עבורך!

חיבורים וקישוריות

בצד האחורי של ה-H300 תוכל למצוא כמה פורטים חשובים שיעזרו לך לקבל חוויה משופרת מהמכשיר. מפקדת הפורטים כוללת USB V2.0 Host, שקע חשמל ויציאת כניסת HDMI V2.0 עם שקע אוזניות בגודל 3.5 מ”מ. וכמובן, ישנו כפתור הפעלה/כיבוי נוח שיעזור לך להפעיל או לכבות את המכשיר בקלות ובנוחות. לאוהבי קישוריות משופרת, מומלץ מאוד להשתמש מפצל USB יחד עם כבל מאריך. הצמד העוצמתי הזה מציע לך לא רק חיבור של מספר מכשירים בו זמנית, אלא גם גמישות מקסימלית למיקום המתאים לך.

טיפים להגדרת המקרן אנדרואיד

בשנים האחרונות הם צברו פופולריות רבה, ולא מפליא זה בקלות השימוש שלהם ובחוויית הקולנוע המטורפת שהם מציעים. המכשירים הם קומפקטיים להפליא וניידים – מה שהופך אותם לטובים גם עבור חברי המשפחה לשימוש בבית וכמובן להוצאה לאטרקציות מחוץ לבית.

כמו כן, הם מכילים את כל תכניות הטלוויזיה, הסרטים ותוכניות הסטרימינג האהובות עלינו, כך שנצטוות בחוויה ביתית עם מסך גדול ותצוגה טובה. משתלב גם עם מגוון יכולות שונות כמו Wi-Fi ו- Bluetooth, חוויית הקולנוע הביתי שלך תהיה מושלמת בוודאות.

לשים לב גם לצדדים הפונקציונאליים ביותר של מקרני האנדרואיד ניידים. בנוסף להקרנת סרטים ותכניות טלוויזיה, הם מציעים אפשרויות רבות נוספות כגון מצגות או משחקים. כל אלה יעניקו לך חוויית בידור מושלמת בכל מקום בבית. כדאי לציין כי הם נטענים ברשת חשמל רגילה ועוצמת הארור הנדרשת להם נמוכה, מה שאפשרי עם כל מקור חשמל רגיל.

עם מכשירים אלה, הלכת שוב לקולנוע לא תהיה לך חשובה מאוד. אתה יכול ליצור את חווית הקולנוע הביתית שלך בכל זמן ובכל מקום. זאת מכיוון שהם שליטה קלה לחלוטין וידידותיים למשתמש, כך שתמיד תוכל להתאים את ההגדרות ולפרוש אל האפשרויות העצומות שהם מציעים

לסיכום

לסיכום, מקרן ה-HY300 מספק תמורה יוצאת דופן עבור הכסף שלך. תמורת 410₪ בלבד, אתה מקבל מקרן נייד וחוסך מקום שיכול להקרין תמונות על התקרה ולספק תמונות ויזואליות באיכות גבוהה. זו השקעה שבוודאי תשפר את צרכי הבידור או המצגת שלך.

המקרן זמין בחנות שלנו כולל משלוח עד הבית ואפילו עזרה בהתקלה 

שאלות נפוצות לגבי מקרן HY300

בוודאי תוכלו להקרין בקלות גם חוטי וגם אלחוטי.

בוודאי, המקרן מתחבר וצורך רשת מאינטרנט אלחוטי בלבד.

עוצמת השמע קרובה לכזו של מחשב נייד.

לא. חייב לחבר את המקרן לחשמל בכדי להפעילו.

בוודאי חנות ה Play המוכרת והאהובה של אנדרואיד.

כן בעזרת תקן ה בלוטוס תוכלו לחבר כל רמקול חיצוני שתרצו.

נכון לכתיבת שורות אלה – לא ניתן לחבר.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024