כיצד לחבר שני זוגות של AirPods לאייפון שלך

כיצד לחבר שני זוגות של AirPods למכשירים שלך

חיבור 2 איירפודס לאיפון

AirPods שלך מלאים בתכונות מגניבות המאפשרות לך לעשות הכל, החל מהאזנה למוזיקה ועד למענה לשיחת טלפון. אבל האם אי פעם תהיתם אם אפשר לחבר שני זוגות?

באילו מקרים צריך לחבר שני סטים של AirPods למכשיר אחד?

אם אתה וגם חבר מחזיקים בזוג, אתה יכול לחבר אותם למכשיר בודד, כמו ה-iPhone® או iPad® שלך,וגם לאותה רשימת השמעה, לצפות באותו סרט בטיסה או להתכוונן לאותו וידאו צ’אט.

התקנים עם תאימות AIRPODS

כמו אוזניות אלחוטיות אחרות, ה-AirPods שלך משתמשים בטכנולוגיית Bluetooth® כדי להתחבר לטלפון שלך ולטכנולוגיה ביתית אחרת, כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, ציוד נלבש ואפילו טלוויזיות חכמות. תכונה זו גם מאפשרת לך לשתף אודיו עם AirPods אחרים ואפילו כמה אוזניות Beats by Dr. Dre®. אבל כדי להתאים אותם בצורה נכונה, המכשירים שלך צריכים להיות תואמים ולהפעיל את התוכנה העדכנית ביותר. דגמים תואמים כוללים:

  • אייפון 8 ואילך
  • iPad Pro® 12.9 אינץ’ (דור שני) ואילך
  • אייפד פרו 11 אינץ’
  • iPad Pro (10.5 אינץ’)
  • iPad Air® (דור שלישי)
  • iPad mini® (דור חמישי)
  • אייפד (דור חמישי) ואילך
  • iPod touch® (דור 7)
  • Apple TV® 4K

איך אני מחבר שני סטים של אוזניות שאינן AirPods?

לטלפונים חדשים יותר של Samsung יש תכונת שיתוף דומה הנקראת Dual Audio המאפשרת להאזין למכשיר יחיד עם שתי אוזניות או רמקולים בלוטות’. אמנם אתה יכול לחבר זוג AirPods למכשיר Android™, אך תהיה לך חוויה חלקה יותר בשימוש בהם עם אחד הרשומים למעלה

כיצד לחבר שני AirPods לטלפון אחד

לאחר שבדקת את התאימות של האוזניות האלחוטיות שלך, תוכל להתאים אותן במהירות לאייפון. להלן השלבים הפשוטים:

  1. חבר את הזוג הראשון של AirPods לאייפון שלך. אם זו הפעם הראשונה שאתה מגדיר אותם, שמור את ה-AirPods שלך בתוך המארז ופתח אותו ליד המכשיר. לאחר מכן עקוב אחר ההוראות שעל המסך.
  2. פתח את מרכז הבקרה באייפון שלך על ידי החלקה מטה מהפינה השמאלית העליונה של מסך הבית. לאחר מכן הקש על סמל AirPlay > שתף אודיו.
  3. עכשיו אתה מוכן לחבר את הזוג השני של AirPods. החזק את המקרה ליד האייפון שלך ופתח את המכסה. אם יש לך אוזניות AirPods Max, פשוט החזק אותן קרוב למכשיר.
  4. כאשר זוג ה-AirPods השני שלך מופיע על המסך, הקש על שתף אודיו.

כיצד לחבר שני AirPods לאייפד אחד

לאחר שבדקת את התאימות של האוזניות האלחוטיות שלך, תוכל להתאים אותן במהירות לאייפד. כך:

  1. חבר את הזוג הראשון של AirPods לאייפד שלך. אם זו הפעם הראשונה שאתה מגדיר אותם, שמור את ה-AirPods שלך בתוך המארז ופתח אותו ליד המכשיר. לאחר מכן עקוב אחר ההוראות שעל המסך.
  2. פתח את מרכז הבקרה באייפד שלך על ידי החלקה מטה מהפינה השמאלית העליונה של מסך הבית. לאחר מכן הקש על סמל AirPlay® > שתף אודיו.
  3. כדי לחבר את הזוג השני של Airpods, החזק את המארז ליד האייפד שלך ופתח את המכסה. אם יש לך אוזניות AirPods Max®, פשוט החזק אותן קרוב למכשיר.
  4. כאשר זוג ה-AirPods השני שלך מופיע על המסך, הקש על שתף אודיו.

כיצד להתאים את שיתוף האודיו באייפון או אייפד

כעת כששני ה-AirPods מחוברים, אתה יכול בקלות ללחוץ על הפעל, השהה או עצור במסך הנעילה של המכשיר שלך או במרכז הבקרה. לא מצליחים לכוון את הווליום? אתה יכול להגביר או להקטין אותו עבור כל זוג AirPods בנפרד באמצעות מחווני עוצמת הקול, או שכל מאזין יכול לכוונן אותו איך שהוא אוהב באמצעות פקדי האוזניות שלו.

כיצד להפסיק את שיתוף ה AirPods

מוכנים לחזור להקשיב בעצמכם? כשמגיע הזמן להפסיק לשתף, אתה יכול לנתק כל אחת משתי ה-AirPods בלחיצה אחת.

  1. פתח את מרכז הבקרה על ידי החלקה מטה מהפינה השמאלית העליונה של מסך הבית.
  2. הקש על סמל AirPlay ואז הקש על סימן הביקורת שליד זוג אוזניות כדי להפסיק לשתף איתן.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024