מדריך: כיצד לתקן בעיות קול / סאונד באייפון

כך תתקנו בעצמכם בעיות סאונד באייפון

תקלת סאונד באייפון מדריך לפתרון

אין דבר מתסכל כמו לנסות לבצע או לענות לשיחת טלפון בסמארטפון ולא להיות מסוגל לשמוע את האדם מהצד השני. אם אתה נתקל בבעיות באיכות הסאונד באייפון או באנדרואיד שלך, ייתכן שזו לא יותר מאשר תקלה קלה שניתן לתקן די מהר. עם זאת, במקרים נדירים, זה עשוי להצביע על בעיה חמורה יותר או נזק בסיסי לטלפון. למרבה המזל, יש כמה טכניקות לפתרון בעיות שאתה יכול לנסות בבית. לפני שאתה מוציא כסף על תיקון, עקוב אחר המדריך שלנו המתאר כיצד לתקן בעיות סאונד בטלפון בטלפון החכם שלך.

5 שלבים פשוטים: כיצד לתקן בעיות סאונד באייפון

ייתכן ש-Android או iPhone שלך נתקלים בבעיות קול מכמה סיבות. פעמים רבות, הבעיה נפתרת מעצמה לאחר ניסיון של כמה טכניקות פשוטות. נסה את השלבים הבאים כדי לתקן את הסאונד של המכשיר שלך.

01. בדוק את עוצמת השמע

לפני שתעשה משהו אחר, בדוק אם הרמקולים שלך פועלים כהלכה. אם אתה משתמש אפל, לחץ על הגדרות > צלילים. מתחת לצלצולים והתראות, הגבר את עוצמת הקול על ידי גרירת המחוון ימינה. אם אתה שומע רעש, הרמקולים שלך עובדים. אם לא, ייתכן שהטלפון שלך ידרוש שירותי תיקון חומרה.

במכשיר אנדרואיד, השתמש בלחצן עוצמת הקול בצד כדי להגביר את רמות השמע. אתה יכול גם להשתמש במחווני עוצמת הקול המופיעים על המסך לאחר לחיצה ממושכת על לחצן עוצמת הקול. כדי להרחיב, לחץ על כפתור למטה הממוקם ליד המחוון. החלק עד הקצה הימני כדי למקסם את רמת הצליל שלך.

02. השבת את מצב 'נא לא להפריע'

אם מצב ‘נא לא להפריע’ מופעל במכשיר שלך, כל השיחות וההודעות הנכנסות יושתקו. אם ההגדרות שלך יגיעו בטעות למצב הזה, סביר להניח שתפספס התראות ושיחות נכנסות.

כדי להשבית את ‘נא לא להפריע’ באייפון, פתח את ההגדרות שלך, לחץ על ‘נא לא תפריע’ ואז לחץ על מתג ההחלפה למצב כבוי. בטלפון אנדרואיד, פתח את ההגדרות, בחר צליל, לחץ על ‘נא לא להפריע’ ובחר כללים אוטומטיים. תרצה לוודא שכל הכללים האוטומטיים שלך בוטלו וכבויים.

03. כבה את ה-Bluetooth

כאשר הטלפון שלך מתחבר להתקן Bluetooth, הוא שולח אות קול למכשיר ולא לרמקול הטלפון שלך. כדי לבדוק אם זה האשם בבעיות הקול שלך, כבה את פונקציונליות ה-Bluetooth. באייפון, עבור אל הגדרות > Bluetooth. אם הכפתור ירוק, לחץ על מתג ההחלפה למצב כבוי. באנדרואיד, משוך את הגדרות ולחץ על התקנים מחוברים. לאחר מכן, בחר ב-Bluetooth והגדר את המתג למצב כבוי.

04. בדיקת סאונד באוזניות

הבא, נסה לבדוק את צליל הטלפון החכם שלך דרך אוזניות. אם למכשיר שלך אין שקע שמע, הפעל את ה-Bluetooth ותפוס רמקול או אוזניות Bluetooth. לחלופין, אם יש לך דגם חדש יותר של אייפון, חבר את האוזניות שלך ליציאת Lightning. אם זה עובד, זה יכול להצביע על בעיה בחומרה של הטלפון שלך.

05. נסה לאפס את הטלפון שלך

לבסוף, אם כל הקודם נכשל, בחר איפוס להגדרות ברירת המחדל של הטלפון שלך כמוצא אחרון. לפני שתמשיך, ודא שאתה מגבה את המכשיר שלך כדי למנוע אובדן של כל הנתונים והתמונות שלך.

כדי לאפס את ההגדרות שלך באייפון, לחץ על הגדרות > כללי > איפוס > איפוס כל ההגדרות. אם אתה משתמש אנדרואיד, נווט תחילה להגדרות שלך. לחץ על מערכת > מתקדם > איפוס אפשרויות > מחק את כל הנתונים. כדי להמשיך, ייתכן שיהיה עליך להזין את ה-PIN שלך.

06. נסה לבצע ניקוי לרשתות

בעזרתם מטלית קטנה ( כמו אלה שמגיעים עם מגני מסך ) הרטב אותה בטיפת אלכוהל ושפשף בחוזקה את הרשת. לאחר מכן השתמש במטלית קטנה נקייה ייבש במהירות. ובדוק.

לסיכום

אם כל השאר נכשל, המומחים של תיקון טלפונים סלולריים נמצאים כאן כדי לעזור. הטכנאים הידידותיים שלנו עברו הכשרה מקצועית בנושאי אייפונים ויגרמו לך לשמוע דברים בבירור תוך זמן קצר. התקשר אלינו בכדי להתחיל בתיקון שלך עוד היום!

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024