איך לפנות מקום אחסון באייפון (7 דרכים מהירות)

פינוי שטח אחסון באייפון

אם אתה עומד לצלם תמונה יפה ופתאום מופיעה הודעה איומה של אחסון מלא על מסך האייפון שלך – אנחנו בטוחים שתרגיש מתוסכל בכל פעם שתצטרך למחוק את התמונה הקודמת שלך כדי לפנות קצת מקום באייפון שלך.

אל תדאג! כעת תוכל לפנות מקום באייפון מבלי למחוק את הזיכרונות היפים שלך. כאן נגל לכם כמה דרכים לנהל בעיות באחסון האייפון שלך. אם תעקבו אחר הדרכים הללו כראוי, תוכלו ליהנות מאחסון פנוי ללא כל חשש שיגמר השטח של האייפון.

1. שמור את התמונות שלך בספריית התמונות של iCloud

סרטונים ותמונות לוקחים הרבה מקום אחסון. אתה יכול להשתמש בספריית התמונות של iCloud המאפשרת לך לאחסן את כל התמונות שלך על ידי פינוי שטח אחסון.

השימוש בספריית התמונות של iCloud לצורך אופטימיזציה של תכונות האחסון של האייפון מאפשר לך לפנות מקום על ידי העלאת התמונות הישנות יותר בחשבון iCloud. זה לא יצרוך את שטח האחסון שלך, ואתה יכול להוריד מחדש את התמונות מתי שתרצה. בצע את השלבים הבאים:

הקש על “הגדרות”. בחר “תמונות ומצלמה”.
הפעל את “ספריית התמונות של iCloud”.
הקפד לבחור באפשרות “מטב אחסון טלפון” באייפון שלך.

2. מחק אפליקציות שאינן בשימוש יותר או כאלה שמותקנות מראש

כולנו מורידים אפליקציות שונות במכשירים שלנו לשימוש חד פעמי ואז שוכחים להסיר את האפליקציות שאינן בשימוש. יתר על כן, יש כמה אפליקציות שכבר הותקנו על ידי אפל כמו Stocks, Remote ו-Compass. אפל נותנת כעת למשתמשים שלה את האפשרות למחוק אפליקציות מותקנות מראש אם הם רוצים לעשות זאת. זוהי דרך מצוינת לפנות מספיק מקום בטלפון שלך. כדי למחוק אפליקציה, בצע את השלבים הבאים:

לחץ על סמל האפליקציה במסך הבית עד שהיא תתחיל לנענע.
הקש על “×” בצד שמאל של הסמל כדי למחוק אפליקציה.

3. גלה איזו אפליקציה תופסת הרבה מקום

אפליקציות מסוימות זוללות הרבה זיכרון באייפון. לאנשים רבים אין בדרך כלל מושג לגבי כמה מקום תופסת אפליקציה מסוימת. כדי לברר את כמות השטח שלוקחת אפליקציות שונות:

לך להגדרות”. הקש על “כללי” ולאחר מכן על “אחסון ושימוש ב-iCloud”.
הקש על “נהל אחסון”. זה ייתן לך סקירה כללית של אפליקציות שונות שתופסות כמה מקום בטלפון שלך.

4. נקה את נתוני הגלישה שלך

היסטוריית הגלישה וכמה קבצים אחרים נשמרים על ידי דפדפני אינטרנט כגון Chrome, Internet Explorer ו-Safari וכו’ כדי להפוך את חוויית האינטרנט לחלקה. אם אתה משתמש בדפדפן לעתים קרובות, אז הקבצים הנוספים האלה בהחלט יתפסו שטח אחסון ניכר. כדי לנקות את מטמון הדפדפן כדי לקבל מספיק אחסון באייפון שלך, בצע את השלבים הבאים:

עבור אל “הגדרות”. הקש על הדפדפן שבו אתה משתמש בתדירות הגבוהה ביותר.
הקש על “נקה היסטוריה ונתוני אתר”.

5. השתמש ב-pCloud כדי להאזין למוזיקה האהובה עליך

אתה רוצה לשמור את השירים האהובים עליך בטלפון שלך אבל אתה מתבאס כי אין לך מספיק מקום בשביל זה. נכון? למה שלא תעלה את כל המוזיקה האהובה עליך ותאזין לה מתי שתרצה באמצעות אפליקציית pCloud?

6. מחק נתונים לא מקוונים מהאייפון שלך

האייפון שומר את נתוני האתר ורשימת הקריאה של הדפדפן (כמו ספארי) לצפייה נוחה כאשר אינך מחובר לאינטרנט. זה בהחלט תופס שטח אחסון במכשיר שלך. אם ברצונך לנקות את רשימת הקריאה שלך, בצע את השלבים הבאים:

עבור אל “הגדרות” ולאחר מכן “כללי”.
הקש על “נהל אחסון” ולאחר מכן על שם הדפדפן שלך כמו “Safari”.
הקש על “רשימת קריאה לא מקוונת” ולאחר מכן לחץ על “מחק”.

7. מחק הודעות ישנות

שיחות טקסט עשויות לדרוש אחסון רב בטלפון שלך, במיוחד אם אתה מקבל הרבה תמונות. כדי לפנות מספיק מקום באייפון, עבור אל השיחות הישנות שלך ומחק כמה מהן שתרצה. אתה יכול גם להורות ל-iOS שלך לנקות הודעות לאחר פרק זמן מסוים. לשם כך בצע את השלבים הבאים:

עבור אל “הגדרות” ואז “הודעות”.
הקש על “היסטוריית הודעות” ולאחר מכן הקש על “שמור הודעות”.
בחר משך זמן מסוים. הודעות ישנות יותר יימחקו באופן אוטומטי.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024