טיפים לשמירה על ביצועי האייפון שלך – כך תשמרו על האייפון שלכם מהיר תמיד

טיפים לשמירה על ביצועי האייפון

כך תשמרו על האייפון תמיד מהיר ויציב - טיפים

בזמן האחרון אנו מקבלים הרבה פניות למערכת מלקוחות שמלוננים על האטה בתוכנה של המכשיר, תקיעות של המערכת הפעלה, תקיעות בוואטצאפ ועוד.. החלטנו לעשות קצת סדר בבלאגן ולרשום מאמר מסודר על לשמור כמו שצריך על תחזוקת המכשיר וגם טיפים לגבי פיתרון באם האייפון מראה על האטה בביצועים. קראו את המדריך היטב יש לנו כאן טיפים ״זהב״.

1. לפני הכל - שמרו על גרסת IOS עדכנית

זהו הצעד הבסיסי ביותר, והחשוב ביותר, בין השאר מכיוון שהוא עוזר להגן על המכשיר שלך מפני פרצות אבטחה. אם התוכנה של האייפון שלך מעודכנת, המכשיר יתפקד במיטבו. לא כולנו מקפידים על התקנת העדכונים העדכניים ביותר, אבל אתה יכול לשמור על האייפון בצורה עדכנית ואוטומטית על-ידי מעבר להגדרות > כללי > עדכון תוכנה ובחירה “מופעל” עבור עדכונים אוטומטיים.

2. כדאי לבדוק את מצב האחסון באייפון

בהשוואה לדגמים הישנים יותר עם 16GB של אחסון, מכשירי האייפון החדשים עשויים להרגיש שיש להם שטח אחסון בלתי מוגבל, אבל זה לא נכון. עם הזמן, מכשירי אייפון עלולים להיות עמוסים באפליקציות, תמונות וקבצים אחרים שאינם בשימוש. אפל אומרת שהטלפונים שלה צריכים כמות מסוימת של שטח אחסון זמין כדי לפעול כראוי.

“לקבלת הביצועים הטובים ביותר, נסה לשמור על שטח פנוי של לפחות 3GB”, אומרת החברה. “אם האחסון הזמין שלך הוא באופן עקבי פחות מ-3GB, המכשיר שלך עשוי להאט.” כך תפנו מקום אחסון באייפון

3. כבו תכונות מיותרות

אם אתה בבית או בעבודה ויש לך אות Wi-Fi חזק, שימוש ב-Wi-Fi במקום בנתונים סלולריים יעזור לאייפון שלך לבצע ביצועים טובים יותר. עם זאת, כשאתה בחוץ, אתה יכול לשפר את ביצועי האייפון שלך על ידי כיבוי תכונות מיותרות כגון Bluetooth, Wi-Fi ושירותי מיקום.

עבור אל תפריט ההגדרות ובחר את התכונות שברצונך לכבות – אך גם התרגל להפעיל מחדש את ה-Wi-Fi כאשר הוא זמין.

4. הפסיקו לרענן אפליקציות ברקע

לפעמים אתה עלול לגלות שהסוללה שלך מתרוקנת מהר מהרגיל, גם אם אתה לא עושה הרבה עם הטלפון שלך. סיבה סבירה אחת היא שיש לך אפליקציות שפועלות ברקע. אם האפליקציות האלה ממפות אותך או יאתרו אותך גיאוגרפית, הן יבלו את הסוללה שלך ויגרמו לטלפון שלך לפעול לאט יותר.

אתה יכול להחליק ידנית למעלה ולסגור אפליקציות שאינך משתמש בהן, או שאתה יכול ללכת להגדרות > כללי > רענון אפליקציות ברקע ולכבות אותו עבור כל האפליקציות שאינך צריך לרוץ ברקע.

עדיין האייפון עובד בצורה לא מיטבית?

במקרה כזה אולי התקלה היא בכלל בחורה – סוללה לא תקינה יכולה לגרום להאטה משמעותית

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024