כיצד לזהות אייפון מזוייף – 5 דרכים מהירות

כמה דרכות לזהות אייפון מזוייף

איך מזהים אייפון מזויף

האם אתה מחפש לבדוק אם האייפון שלך אמיתי או מזויף? הגעת למאמר הכי טוב. היום במאמר זה נסביר לך איך לזהות אייפון מזויף ב-7 דרכים קלות.

מכשירי האייפון יקרים יותר אך יפים ומסוגננים. אנשים רבים, כולל עצמך מתכננים לקנות אייפון השנה. אם אתה רוצה להחזיק אחד חדש, שים לב לאייפון. יש הרבה אייפון מזויפים בשוק שנראים זהים לאייפון החדש ביותר. בואו נראה איך לזהות אייפון מזויף!

1. imei

עכשיו אנחנו הולכים לדעת איך לבדוק אם האייפון מקורי באמצעות imei. אם רכשתם אייפון, מבלי לפתוח מיד את קופסת האייפון, קח את מספר ה-IMEI בתיבה ורשום אותו בכתובת https://checkcoverage.apple.com/in/en, זה יגיד לך שזה האייפון האמיתי.

2. ברגי כוכב

אפל משתמשת בברגים מחומשים כדי לאבטח את יציאת ה-Lightning שלה. בורג האבטחה pentalobe, או כונן בורג pentalobe, הוא מערכת עמידה בפני חבלה עם חמש נקודות ברגי Pentalobe, אם בורג הפנטלוב הוא יותר מחמש נקודות או פחות באייפון שלך, אתה יכול לדעת שהטלפון מזויף.

3. יציאת מיקרו USB

אייפון הינו מהכשיר היחידי בעולם שמגיע עם יציאת טעינה של lighting אם המכשיר שאתם רוצים לקנות בעל יציאת usb – c או micro – usb הוא מזוייף ב 100%

4. אפ סטור

רק באפל חנות האפליקציות היא אפ סטור – אם חנות האפליקציות במכשיר שקנית היא play store אז האייפון לא אמיתי

5. siri

רק אפל משתמשת בעוזרת הקולית siri אם העוזרת במכשיר שלכם אינה סירי – המכשיר אינו אמיתי ואין לכם באמת אייפון.

לסיכום

אם אתה קונה מכשיר אפל עבור מחנויות שאינם מורשות, אל תשכח לבדוק שזה מקורי. אנו מקווים שהמדריך הזה כיצד לזהות אייפון מזויף יהיה שימושי כדי לזהות אייפון מזויף. ואנחנו נותנים לך טיפ נוסף, כלומר אם אתה קונה כבל Lightning עבור האייפון, האייפוד או האייפד שלך, וודא שהוא מאושר MFi. הסמכת MFi מייצגת Made for iPhone/iPod/iPad. כדי למכור אביזר בעל אישור MFi, יצרני אביזרים צריכים לעבור תהליך קפדני כדי לקבל את אישור המוצרים שלהם על ידי אפל.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024