אייפון 16 תאריך יציאה, מחיר ופיצ’רים חדשים – כל המידע בכתבה

אייפון 16 תאריך יציאה, מחיר, וכל החידושים

סדרת האייפון 15 הושקה עם תכונות חדשות, כמו כפתור הפעולה, גוף טיטניום, מצלמות טובות יותר וערכת שבבים A17 Pro, וקיבלה קליטה טובה בקרב הציבור. כתוצאה מכך, כולם מחכים לאייפון 16 שקרוב מתמיד.

כרגיל, אין חדשות רשמיות מאפל, אבל שמועות מתחילות לרוץ ברשתות. לפי מקורות מסוימים, סדרת האייפון 16 לא תהיה קפיצת מדרגה גדולה כמו ה-15, אך תכלול שדרוגים משמעותיים לתצוגה, למצלמה ועוד. אספנו את כל השמועות והתכונות הצפויות של אייפון 16, כולל תאריך השחרור שלו, המחיר והמפרט שלו.

אייפון 16 תאריך יציאה מחירים כתבה

מתי אייפון 16 צפוי להגיע?

בהסתכלות על ההיסטוריה של העשור האחרון, אפל צריכה להכריז על סדרת האייפון 16 בספטמבר 2024. אפל אמנם השיקה כמה דגמים או גרסאות באוקטובר, אבל זה לא משפיע על ההכרזות של אייפון.

נוכל לצפות שההזמנות המוקדמות יתחילו בין ה-13 ל-15 בספטמבר, וכמה גרסאות יתחילו להישלח ללקוחות מה-20 בספטמבר ואילך, כפי שראינו בשנה שעברה עם מערך האייפון 15.

איפון 16 מחירים - כמה צפויים לעלות המכשירים החדשים

סדרת ה-iPhone 15 לא ראתה עליית מחירים, אלא שאפל הורידה את גרסת ה-128GB של ה-iPhone 15 Pro Max. כתוצאה מכך, ה-iPhone 15 Pro Max מתחיל ב-₪4659. 

אפל לא העלתה את המחירים של של ה-iPhone 15, למרות שמחירי הרכיבים הועלו ב-16 אחוזים. כנראה שאפל תשמור על המחירים הקיימים ויהיו זהים גם לסדרת ה 16

נכון לעכשיו, אין שמועות לגבי התמחור של דגמי האייפון 16. אני יכול רק להניח שאפל תשמור על המחיר ההתחלתי של ₪3,300 עבור גרסאות אייפון 16 סטנדרטיות ו-₪3679 ו-₪4200 עבור דגמי האייפון 16 Pro או ה Pro Max

מפרט ותכונות של אייפון 16

לפי השמועות, מערך האייפון 16 אמור להביא שדרוגים משמעותיים ביחס לסדרת האייפון 15. לפי Unknownz21, ה-iPhone 16 Pro יהיה רחב יותר, ויקבל גידול בגודל התצוגה, מה שלא קרה שנים.

יתר על כן, נראה ערכת שבבים חדשה מסדרת A, שיפור מצלמה וכמה שינויים בעיצוב.

עם זאת, הנה סיכום של כל שינוי שה-iPhone 16 יכול להציג בהתבסס על השמועות הנוכחיות. ההשקה של אייפון 16 רחוקה, ואפל עשויה להפוך את השולחן ולשנות את החלטותיה בכל עת לפני שתכריז עליהן.

1. תצוגה משופרת

כפי שצוין לעיל, דגמי ה-iPhone 16 Pro יראו עלייה בגדלים של התצוגה שלהם. אומרים שה-iPhone 16 Pro כולל צג בגודל 6.3 אינץ’, בעוד של-iPhone 16 Pro Max יהיה פאנל בגודל 6.9 אינץ’/ האייפון לא ראה עלייה בגודל התצוגה כבר ארבע שנים מאז סדרת האייפון 12.

להיפך, הדגמים הסטנדרטיים של סדרת האייפון 16 לא יציגו שום גבשושית בגודל המסך. גדלי התצוגה שלהם יישארו זהים לקודמיהם. לסיכום, הנה גדלי התצוגה לפי השמועות של סדרת האייפון 16:

  • אייפון 16: 6.1 אינץ’
  • אייפון 16 פלוס: 6.7 אינץ’
  • אייפון 16 פרו: 6.3 אינץ’
  • אייפון 16 Pro Max: 6.9 אינץ’

מלבד גודל המסך, לוחות ה-OLED של האייפון 16 יכולים להשתמש בטכנולוגיית MLA (מערך מיקרו עדשות) כדי לשפר את הבהירות שלו ולהפחית את ריקון הסוללה. אם לא ידעתם, MLA משתמש במיליארדי עדשות בתבנית אחידה כדי להפחית את ההשתקפות הפנימית.

מלבד השינויים הללו, אין מידע על רזולוציית המסך או בהירות הצגים בסדרת האייפון 16.

2. כפתור לכידה

צילום נוסף של אייפון 16

אפל הציגה את כפתור הפעולה עם סדרת האייפון 15, אך הוגבלה לדגמי ה-Pro. הוא החליף את מתג ההשתקה באמצעות הפעולה של iPhone 15 Pro, המאפשרת לך לבצע משימות שונות, כולל קיצורי דרך.

על פי דיווח של MacRumors, כפתור הפעולה יורחב לדגמים הסטנדרטיים של סדרת ה 16 הרגילה. אם זה לא מספיק, מדליף Weibo בשם Instant Digital טען שיש סיכוי גבוה שהאייפון 16 יכלול כפתור נוסף.

לפי השמועות זה כפתור ה-Capture והוא יהיה באותו צד של כפתור ההפעלה, ויחליף את המקום שתופס על ידי אנטנת mmWave בארה”ב. 

3. מצלמות טובות יותר

אייפון 16 Pro Max תכונה מצלמת סופר טלפוטו

דגמי ה-iPhone 16 Pro יציגו שיפורים למצלמה של 48MP, ויצלמו תמונות טובות יותר בתנאי תאורה נמוכים. עדשת האייפון 16 Pro Max עם זווית רחבה של 48 מגה פיקסל תהיה על פי הדיווחים בעלת עדשה היברידית בת שמונה חלקים (שני זכוכית ושישה אלמנטים מפלסטיק).

ל-16 Pro Max יכולות להיות פי 5 בעדשת הטלפוטו ויכול להכיל מצלמת פריסקופ לזום אופטי טוב יותר. המידע הזה הוא מתחנת צ’אט דיגיטלית, מקור אמין, אבל הוא עדיין זקוק לגיבוי ממקורות אמינים אחרים.

מצד שני, דגמי האייפון 16 הלא מקצועיים צפויים להיות בעלי פריסת מצלמה אנכית, בדומה לאייפון 12. האייפון 13 ו-14 כללו מצלמות אלכסוניות, אך שינוי זה עשוי לאפשר להם להקליט סרטונים מרחביים, בדומה לאייפון 15 דגמי פרו.

המצלמות בסדרת האייפון 15 טובות מספיק לעת עתה. ותראה רק שיפורים עדינים לעדשה הרחבה במיוחד ולעדשה הראשית.

4. שיפורי ערכת שבבים וחומרה

בעוד אפל הפתיעה אותנו בכך שכללה את ערכת השבבים מסדרת Pro בדגמי ה-iPhone 15 Pro, אנו יכולים לצפות לראות אותה בעקבות אותה מגמה. כתוצאה מכך, ניתן לצפות שדגמי האייפון 16 יציגו שבב A17 בעוד ש-16 דגמי ה-Pro יציגו ערכת שבבים A18 Pro.

עם זאת, האנליסט ג’ף פו חושב שאפל תשתמש בשמות A18 ו-A18 Pro עבור השבבים החדשים. שניהם יכללו את תהליך ה-N3E של TSMC, אבל ה-A18 Pro עשוי לכלול יותר גרפי GPU.

השמועות הן שאחרי שראתה את בעיות התחממות יתר של 15 דגמי ה-Pro Max, אפל מתכננת לעבוד על מערכת תרמית חדשה לפיזור חום טוב יותר. נכון לעכשיו, אפל משתמשת בנחושת עבור מוליכות תרמית, אבל זו יכולה להיות מערכת תרמית גרפן עבור דגמי האייפון 16.

יתר על כן, זיכרון ה-RAM בדגמי האייפון 16 שאינם Pro יכול לראות שדרוג ל-8GB מ-6GB באייפון 15. אני לא יודע למה אפל מקטינה את ההבדל בין דגמי Pro ללא Pro, אבל אתה תראה 8GB של זיכרון RAM בכל סדרת האייפון 16.

דגמי ה-iPhone 16 Pro יכולים להכיל את מצב Snapdragon X75 5G של קוואלקום, המאפשר קישוריות 5G מהירה ויעילה יותר. זה גם ישפר את צבירת הספקים, ייקח 25 אחוז פחות מקום על המעגל וצורך 20 אחוז פחות חשמל.


לעומת זאת, דגמי האייפון 16 שאינם Pro יציגו את שבב X70 של קוואלקום, זהה לדגמי האייפון 15. כפי שדווח על ידי Ming-Chi Kuo, אפל צפויה להתחיל להשתמש בשבב מודם משלה בשנת 2025, כלומר לא נראה אותו עד סדרת האייפון 17.

לבסוף, תראה דגמי iPhone 16 Pro מאמצים את טכנולוגיית Wi-Fi 7 עבור מהירויות טובות יותר, זמן אחזור נמוך וקישוריות אמינה. להיפך, ה-iPhone 16 יכלול דגמי Wi-Fi 6E, התומכים בפס 6GHz. יציאת ה-USB-C לא תראה שינויים, ומערך ה-iPhone 16 יאמץ את אותו הדבר.

5. תכונות AI

לגבי חלק התוכנה, זה צריך להיות ברור שאפל תציג את דגמי האייפון 16 עם iOS 18. לפי הדלפות, iOS 18 יכלול תכונות AI רבות ו-RCS (שירותי תקשורת עשירים).


אתה תראה AI בכל מערכת ההפעלה, כולל Siri, Messages, Apple Music, Voice Notes ואפליקציות אחרות של Apple.

6. חיי סוללה מוגברים

דליפת אייפון 16 פרו חושפת סוללה מעוצבת מחדש עם מעטפת מתכת

המקור – X.COM

השמועות אומרות שדגמי ה-iPhone 16 Pro ישתמשו בסוללות מוערמות, וכתוצאה מכך קיבולת גבוהה יותר וחיי סוללה ארוכים יותר. אלה נפוצים בסמארטפונים, כלי רכב חשמליים וציוד רפואי.

יתרה מכך, לסוללה תהיה עיצוב חדש ומחבר מעודכן. החלק הטוב ביותר הוא שאפל יכולה “סוף סוף” לאפשר טעינה מהירה יותר של 40W חוטית ו-20W MagSafe.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024