אין קליטה באייפון? כאן תמצאו פתרון פשוט

כך תתקנו אייפון שאין לו קליטה - מספר פתרונות

אין קליטה באייפון - פתרונות

אם לאייפון שלך אין קליטה / שירות, בין אם אתה רואה הודעת שגיאה או שאתה לא יכול לבצע או לקבל שיחות טלפון, ישנן מספר תקלות שבגללן זה יכול לקרות. להלן מספר פתרונות לתקלה הזו:

בואו נתחיל בכמה פתרונות בסיסים שצריך לבדוק

אם אתה רואה הודעת ‘אין שירות’ או ‘SOS’ בחלק העליון של מסך האייפון שלך, סביר להניח ש:

  • מצב טיסה במצב פועל
  • אתה באיזור ללא קליטה
  • סים לא תקין

אחרי שבדקתם פתרונות בסיסים בואו נצלול קצת יותר לעומק

ודא שהטלפון אינו מוגדר למצב טיסה. מצב טיסה משבית את שירות הסלולר וה-Wi-Fi. הטלפון נמצא במצב טיסה אם אתה רואה סמל מטוס בפינה השמאלית העליונה של מסך האייפון, שם מופיעים בדרך כלל פסי עוצמת האות.

כבה והפעל שוב נתונים סלולריים. בחר הגדרות > סלולר וודא שהנתונים הסלולריים פועלים. אם הוא מופעל, כבה אותו והדלק אותו שוב.

ודא שאתה נמצא באזור עם קליטה. אם אתה נמצא עמוק בתוך בניין, מתחת לאדמה או באזור כפרי, ייתכן שאין לך שירות במיקום זה. בדוק אם קיימים פסי עוצמת האות בפינה השמאלית העליונה של המסך.

הפעל מחדש את הטלפון. כמו החלפת מצב טיסה, הפעלה מחדש מלאה תגרום לאייפון שלך לבקש חיבור חדש מהספק שלך.

הפעל את שיחות Wi-Fi אם יש לך איכות שיחה גרועה. אם יש לך באופן קבוע שירות גרוע או אין שירות במקום כלשהו שאתה מבלה הרבה זמן, כמו בבית, הפעל שיחות Wi-Fi באייפון שלך. זהו פתרון מצוין אם אתם עוברים לבית או דירה חדשים ומגלים שהוא נמצא בשטח סלולרי מת עבור ספק האלחוט שלכם.

אם אתה גר באזור סלולרי מת, שקול לעבור לספק סלולר אחר עם אנטנה קרובה יותר לבית שלך.

בדוק אם יש עדכון להגדרות הספק. הספקים משחררים מדי פעם עדכונים המשפיעים על יכולת המכשיר להתחבר לרשת הסלולרית. השירות שלך עשוי להיות מושפע מעדכון חדש שהתקנת באייפון שלך.

אפס את הגדרות הרשת. ייתכן שהגדרות האייפון נפגמו מה שמונע ממך לקבל שירות סלולרי. אפס אותו בחזרה לתנאי היצרן.

הסר והחלף את כרטיס ה-SIM. ייתכן שכרטיס ה-SIM לא יפעל כהלכה מכיוון שהוא לא יושב או שהוא פגום. בדוק אותו לאיתור נזק ונקה אותו בעדינות על ידי נשיפה עליו או ניגוב אותו עם צמר גפן או מטלית, ולאחר מכן הכנס אותו בחזרה.

בדוק עם הספק שלך. אם עדיין אין לך שירות, פנה לספק השירות הסלולרי שלך ושאל לגבי הפסקות מקומיות, בעיות בתוכנית השירות שלך ואם המכשיר שלך חסום.

מילות סיכום

אם עדיין התקלה אינה נפתרה אתם מזמנים לפנות אלינו לדיירקט פיקס ולקבל תמיכה מיידית לפתרון התקלה. יכול להיות שהתקלה היא בחומרה – לפרטים נוספים היכנסו לעמוד התמיכה

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024