האם המטען שלך מתאים לאייפון שלך? איך תגלו ומה לעשות במקרה כזה

האם המטען שלך מתאים לאייפון שלך? איך תגלו ומה לעשות במקרה כזה

מטען מתאים לאייפון שלכם
מטען מתאים לאייפון שלכם

היום אנחנו רוצים לדבר על משהו חיוני למשתמשי מכשירי אפל – כבלי MFI.

MFI ראשי תיבות של Made for iPhone/iPad/iPod. המשמעות היא שהכבל אושר על ידי אפל כתואם למכשירים שלהם. זה כמו גושפנקא שאומרת שהכבל נבדק ועומד בסטנדרטים הגבוהים של ביצועים ובטיחות שנקבעו על ידי אפל.

דבר אחד חשוב לציין הוא שכבלי MFI לא חייבים להירכש ישירות מאפל. ישנם יצרני צד שלישי רבים אשר מייצרים גם כבלים בעלי אישור MFI שהם בטוחים ואמינים בדיוק כמו אלה הנמכרים על ידי אפל. לכן, אם אתה מחפש לקנות כבל MFI, אל תרגיש שאתה צריך ללכת לחנות אפל או לאתר. רק הקפד לחפש את הלוגו של MFI על האריזה או על הכבל עצמו. לוגו זה מסמל שהכבל אושר על ידי אפל ועומד בסטנדרטים הגבוהים של איכות ובטיחות. על ידי קנייה של כבלים עם הלוגו של MFI, אתה יכול להשתמש בביטחון במכשיר Apple שלך בשקט נפשי שמגיע עם הידיעה שאתה משתמש באביזר בטוח ואמין.

סימון כבל מאושר APPLE

שימוש בכבל MFI חשוב מסיבות רבות. כבלים לא מאושרים עלולים להזיק למכשיר שלך, ולגרום לבעיות כמו טעינה איטית, התחממות יתר, או אפילו פיצוץ קצר חשמלי, מה שיכול למנוע מהטלפון להיטען בכלל ואף לגרום לסוללה להתנפח. אתה בהחלט לא רוצה לקחת סיכונים עם האייפון או האייפד היקרים שלך!

אבל איך אתה יכול לדעת אם הכבל שלך מאושר MFI? פשוט בדוק את אתר האינטרנט של אפל, שם הם מנהלים רשימה של כל האביזרים שאושרו על ידי MFI, כולל כבלים. אתה יכול לבדוק את הרשימה על ידי לחיצה על הקישור הזה: . פשוט חפש את היצרן והדגם של הכבל שלך כדי לראות אם הוא ברשימה. אם זה לא, עדיף להימנע משימוש בכבל זה עם מכשיר Apple שלך.

ב-דיירקט פיקס תיקון טלפונים סלולריים, אנו מבינים את החשיבות של הסמכת MFI. זו הסיבה שכל אביזרי הטעינה שלנו תמיד מאושרים MFI*. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שכאשר אתה מזמין מאיתנו כבל טעינה, אתה מקבל מוצר איכותי ומאושר התואם למכשיר Apple שלך.

אם אתם סובלים מתקלות טעינה במכשירכם מומלץ לבקר במאמר הבא שלנו – כך תוכלו לאבחן תקלות טעינה

או אולי התקלה בכלל בשקע הטענה שלכם – בדקו את זה

לסיכום

, שימוש בכבל MFI הוא חיוני לשמירה על הביצועים והבטיחות של מכשיר Apple שלך. וכאשר אתה צריך כבל חדש, אתה יכול לסמוך עלינו במכירת הכבל המתאים בשבילך!

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024