האם עדיף להחליף מסך לאייפד שבור או לקנות אחד חדש? יש לנו את התשובה

האייפד נשבר? מתלבטים אם לקנות כבר חדש? קראו את זה

כאשר מסך האייפד שלך נשבר, בדרך כלל יש לך שתי אפשרויות: האם להחליף את מסך האייפד השבור או להחליף את כל האייפד בחדש. כעת, נשאלת השאלה העיקרית: האם עדיף להחליף את המסך ההרוס של האייפד שלך או שכדאי להשקיע באייפד חדש לחלוטין?

זה תלוי בגורמים שונים כמו עלות, גיל המכשיר והעדפה אישית. אם עלות התיקון נמוכה משמעותית מאייפד חדש והמכשיר עונה על הצרכים שלכם, החלפת המסך היא אופציה משתלמת.

עם זאת, מה לעשות עם אייפד ישן עם מסך סדוק, כאשר עלות התיקון גבוהה, כך שרכישת חדש עשויה להיות מעשית יותר. שקול את התקציב שלך ואת המצב הכללי של המכשיר כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

החלפת מסך אייפד שבור לעומת השקעה באייפד חדש

הנה כמה דברים שכדאי לכם מאוד לקחת בחשבון לפני שאתם מקבלים את ההחלטה.

1. גורם ההתקשרות הרגשית

מחקים מוכיחים שיש לנו לאייפד שלנו ערך רגשי, הוא איתנו ומשרת אותנו בלצפות בסרטים, עבודה וכו… לכן אנו נקשרים אל המכשיר וקשה מאוד להרבה מאוד אנשים להיפרד ממנו. אנחנו יודעים שאולי לחלק ממכם זה ישמע מצחיק אבל זו המציאות.

2. עלויות של מסך חדש לעומת מכשיר חדש

תיקון מסך אייפד סדוק מבלי להחליף אותו הוא בדרך כלל סבבה מבחינה כספית מאשר לבזבז על מכשיר אייפד חדש לגמרי. בעוד שהדגמים העדכניים ביותר עשויים לפתות אותך עם התכונות המפוארות שלהם, אבל בכללי גם החדשים יתנו לנו בסופו של דבר את אותם שימושים. מחירי מסך האייפד בין 300-900 שקלים תלוי בדגם המכשיר.

3. תיקון עצמי או לגשת אל מעבדה

אם אתם כאלה שיש לכם חוש טכני – הגיע הזמן להפעיל אותו. אבל זיכרו שאם אין לכם ניסיון בתיקון אייפדים ואתם עושים זו בפעם הראשונה יש לכם סיכוי גדול לפגוע באייפד ברמה קריטית לכן אנו ממליצים שאם בחרתם לתקן בעצמם הסתכלו טוב בהמון סרטוני הדרכה ביוטיוב. ואם הקטע במאמר הזה פקח את עיניכם ואתם רוצים להגיע לעשות אצל אנשי מקצועי תוכלו לתקן את זה אצלנו בדיירקט פיקס

תיקון עצמי של אייפד

שאלות נפוצות

אמנם זה לא יזיק לאייפד, אבל השימוש בו עם מסך סדוק מהווה סיכונים פוטנציאליים, ורצוי לתקן אותו לפונקציונליות ובטיחות מיטביים.

עלויות התיקון משתנות, אבל בדרך כלל זה משתלם יותר מקניית אייפד חדש, מה שהופך אותו לאפשרות חסכונית לשחזר את השימושיות של המכשיר שלך.

בהתאם לצרכים שלך, תיקון אייפד בן 5 שנים יכול להיות חסכוני, אך קחו בחשבון את עלויות התיקון לעומת השקעה בדגם חדש יותר לשיפור הביצועים והתכונות

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024