הסיכונים העיקריים בשימוש באייפון עם מסך סדוק

הסיכונים העיקריים בשימוש באייפון עם מסך סדוק

סיכונים עם אייפון מסך שבור

שבירת מסך הטלפון שלך זה דבר מעצבן ומכעיס, אבל אם המכשיר שלך עדיין עובד אתה עלול להתפתות להתעלם מהבעיה. גורמים רבים משפיעים על כמה זמן טלפון יכול להחזיק מעמד עם מסך סדוק, אבל בסופו של דבר, המכשיר שלך יכול לההרס לגמרי. אנחנו יודעים מניסיון. באשוריון אנו נתקלים בבעיה זו מדי יום.

הנה המדריך שלנו לכל מה שאתה צריך לדעת על הסיכונים בשימוש במסך טלפון סדוק.

סדקים יכולים להתפשט

האם מסך סדוק משפיע על הטלפון שלך? כן בהחלט.

אולי תוכל לברוח מהשימוש בטלפון שלך אם יש שריטה קטנטנה בפינה, אבל סדקים לא נעלמים בקסם. בין אם יש שריטה אחת במרכז המסך או סדק אחד גדול מצד לצד, שניהם יכולים להתפשט. ככל שזה קורה, הטלפון שלך הופך להיות יותר ויותר פגיע – אם תפיל אותו שוב, יש סיכוי גבוה יותר שהמסך יתנפץ לחלוטין.

סיכונים עם אייפון מסך שבור

המסך נשבר? לא להיבהל

אנחנו יכולים לספק תיקוני מסך במחירים מעולים. בקר באתר או קבע פגישה כדי להתחיל.

שברי זכוכית יכולים לפצוע אותך

האם מסך טלפון שבור מסוכן לשימוש? מאוד. הרסיסים והזכוכית השבורה עלולים לחתוך לך את האצבעות בזמן שאתה מקיש ומחליק מסביב, ואם הטלפון שלך מתרוצץ בכיס שלך, רסיס זכוכית עלול להשתחרר ולהיכנס בידך.

אם יש לך ילדים צעירים, אתה יודע, הם יכולים לקחת את הטלפון שלך ולשחק איתו (גם כשהמסך נעול). הסדקים האלה מסכנים גם אותם לפציעה.

מסך המגע שלך יכול להפסיק להגיב

סדקים ושריטות עלולים לגרום למסך המגע שלך להפסיק לפעול כראוי. זה אומר שהטלפון שלך עשוי לחשוב שהאצבע שלך נמצאת במקום אחר. ייתכן שאפליקציות לא ייפתחו כשאתה מקיש עליהן. הטלפון שלך עשוי לקחת זמן רב יותר להגיב באופן כללי, או שמסך המגע שלך יכול להפסיק לפעול לחלוטין.

מסך מרצד יכול לפגוע בעיניים שלך

חווית הצפייה המצוינת שכולנו מצפים מסמארטפונים נעלמת ברגע שיש לך סדק על המסך. זה לא קל לקרוא מיילים או לצפות בסרטונים דרך רשת עכביש של שריטות וסדקים, ומאמץ בעיניים יכול לגרום לכאבי ראש.

מים, לכלוך או שמן עלולים לגרום נזק לרכיבים הפנימים של המכשיר

שריטות מסירות את ההגנה על מסך הטלפון שלך, ויוצרות פתחים למים, לכלוך ואבק לחדור פנימה ולפגוע במכשיר שלך. 

אנחנו יכולים לתקן את הטלפון שלך במהירות, כאשר רוב התיקונים יבוצעו תוך 45 דקות או פחות.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024