מה זה eSIM? מה זה, איך זה עובד ומתי זה בישראל!

מה זה eSIM?

eSIM הוא SIM דיגיטלי שמאפשר להפעיל חבילה סלולרית של המפעיל מבלי להשתמש בכרטיס SIM פיזי. ניתן להתקין שמונה כרטיסי eSIM או יותר ב-iPhone ולהשתמש בשני מספרי טלפון בו-זמנית. 

הקדמה קצרה

אז אם נרצה או לא רוצה – אנחנו עומדים לפני עידן חדש בישראל – אם עד כה בשביל להתחבר לחברה סלולרית היינו צריכים לגשת פיזית אל אחד מנוקדות המכירה והשירות של חברות הסלולר – זה הולך להשתנות בעתיד הקרוב מאוד! בעידן החדש בשביל לעבור לחברת סלולר אחרת – פשוט כנראה נצטרך ללחוץ על קישור או על כפתור פשוט והופ אנחנו בחברת סלולר אחרת!

רכשתם אייפון חדש עם eSim כך תגדירו אותו בצורה המוצלחת ביותר – כנסו למדריך

אוקיי רכשנו מכשיר תומך esim - התחברנו לחברת סלולר - איך מגדירים את זה תאכלס במכשיר

התקנת סים אלקטרוני עשויה להישמע כמו תהליך מייאש, אבל אפל הפכה את זה לפשוט למדי, עם הוראות על המסך שעושות את רוב ההגדרה עבורך. ישנן דרכים שונות להוסיף או להפעיל כל eSIM מספק באייפון החדש שלך.

אם קנית eSIM באינטרנט וצריך להפעיל אותו, תוכל לעשות זאת באופן ידני על ידי הקשה על הגדרות > נתונים ניידים > הוסף תוכנית נתונים.

תראה מסך שאומר “הגדר שירות סלולרי” וייתן לך שתי אפשרויות: העברה מאייפון קרוב או השתמש בקוד QR. סריקת קוד ה-QR תנחה אותך בתהליך המהיר להגדרת ה-eSIM.

אתה יכול לסרוק ישירות קוד QR כדי לאפשר גם eSIM מבלי להיכנס להגדרות.

רוב הספקים שולחים התראה ברגע שקוד ה-QR נסרק ואז היד מחזיקה אותך בשאר השלבים. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה לנייד של הספק שלך, שגם תדריך אותך דרך ההוראות על המסך להשלמת תהליך ההגדרה.

רשתות בישראל שתומכות ב eSim

חברת wecom

esim wecom

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024