כך תגדיר את האייפון החדש שלך

כך תגדירו נכון את האייפון החדש שלכם

ברוכים הבאים לסמארטפון Apple החדש שלך. הנה איך להפיק ממנו את המרב ישירות מהקופסה.

כך תגדירו נכון את האייפון החדש שלכם

איזה אייפון חדש וחתיך יש לך! לא משנה איזה ממכשירי האייפון הרבים של אפל קנית, חווית ההתקנה כמעט זהה. הנה איך להגדיר את זה כדי להבטיח חיים של שנתיים עד ארבע שנים של אושר. דברים תמיד הולכים בצורה חלקה יותר כשאתה מוכן, אז וודא שיש לך את הדברים הבאים מוכנים להגדרה הקלה ביותר האפשרית:

  • הטלפון הישן שלך (לא חיוני, אבל זה חכם להחזיק אותו בהישג יד)
  • כרטיס ה-SIM שלך (לא נדרש להפעלת eSIM) צריכים עזרה בהכנסת כרטיס ה Sim למכשיר – עיינו במדריך הבא
  • פרטי ה-Wi-Fi שלך
  • פרטי חשבון Apple שלך (עליך להיות בעל חשבון אפל כדי להשתמש באייפון)

ראשית, גבה את הטלפון הישן שלך

התחל בגיבוי הטלפון הישן שלך. אם זה אייפון, זה יקל מעט על ההעתקה על הנתונים שלך. השיטה הפשוטה ביותר היא לגבות ל-iCloud על ידי מעבר להגדרות, iCloud, גיבוי iCloud והקשה על גיבוי עכשיו. תוכל למצוא שיטות חלופיות ופרטים נוספים במדריך שלנו כיצד לגבות את האייפון שלך. אתה יכול גם לנצל את תכונת ההתחלה המהירה של אפל להחלפת מכשירי אייפון פשוט על ידי הפעלת Bluetooth באייפון הישן שלך ושהוא בקרבת מקום כשאתה מפעיל את החדש.

אם אתה מגיע מאנדרואיד, הקפד להוריד את אפליקציית העבר ל-iOS Android מ-Google Play. במסך אפליקציות ונתונים במהלך תהליך ההגדרה של האייפון החדש שלך, הקש על העבר נתונים מאנדרואיד. חזור לטלפון Android שלך, פתח את האפליקציה, הקש על המשך ובצע את ההוראות משם. אתה לא יכול להעביר הכל, אבל אתה יכול להעביר את אנשי הקשר, ההודעות, התמונות והסרטונים, היומנים וחשבונות הדוא”ל שלך. אפליקציות מסוימות אפילו יעשו את הקפיצה. להעברת היסטוריית הוואטצאפ עיינו במדריך הבא

הגדרת האייפון החדש שלך

ראשית הכנס את כרטיס ה-SIM לאייפון החדש שלך (דלג על שלב זה אם אתה משתמש ב-eSIM) והחזק את לחצן ההפעלה לחוץ כדי להפעיל אותו. את פניכם יקבלו הלוגו של אפל והמילה “שלום” בשפות רבות. לאחר מכן תוכל לבחור בהתחלה מהירה (בדרך הקלה) או בהגדרה ידנית (בדרך הקשה). איזה נתיב תבחר תלוי? אם זה האייפון הראשון שלך.

התחלה מהירה:

אם אתה מגיע ממכשיר של אפל ויש לך את האייפון הישן בהישג יד, נסה התחלה מהירה זו היא הדרך המהירה ביותר להגדרת האייפון החדש הזה. ודא שהאייפון הישן שלך טעון במלואו ושה-Bluetooth מופעל, ואז פשוט קרב את האייפון החדש שלך לישן שלך, ואשר שברצונך להשתמש באותו Apple ID במכשיר החדש. אנימציה אמורה להופיע במכשיר החדש שלך; העבר את הישן שלך מעליו עד שהתמונה תופיע בעינית שלך. המתן עד שתראה Finish on New [Device] באייפון הישן שלך. הזן את הסיסמה שלך, ואתה בדרך להגדרת Face ID. משם, אתה יכול לבחור בדיוק מה אתה רוצה להעביר, ואילו הגדרות – כולל עבור Apple Watch, אם יש לך – אתה רוצה להעביר.

לחלופין, אתה יכול פשוט לבחור אפשרויות אחרות ושחזור מגיבוי iCloud או שחזור מגיבוי Mac או PC. לאחר מכן הזן את מזהה ה-Apple והסיסמה שלך, ולך לשתות קפה וקוראסון בזמן שהאייפון שלך מופעל מחדש עם כל ההגדרות, ההעדפות, האפליקציות ועוד. במילים אחרות, זה יהיה בדיוק כמו המכשיר הישן שלך, אבל … חדש יותר.

מדריך video - כיצד להעביר נתונים מאייפון ישן לאייפון חדש

הגדר באופן ידני:

אם זה האייפון הראשון שלך של אפל, או שאתה רק רוצה התחלה חדשה ואוהב להתעסק בתפריטים, בחר הגדר ידנית. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להפעיל את האייפון או האייפד שלך. תתחבר לרשת ה-Wi-Fi שלך, תפעיל את ה-eSIM שלך או תכניס את ה-SIM הפיזי שלך למכשיר החדש, תגדיר קוד סיסמה בן שש ספרות, תגדיר Face ID או Touch ID, ותשחזר או תעביר את הנתונים והאפליקציות שלך (אתה יכול בחר לשחזר מגיבוי iCloud, שחזור מ-Mac או PC, העברה ישירה מ-iPhone, או העבר נתונים מאנדרואיד). אנשים שמגיעים מאנדרואיד, זכרו שאתם יכולים להשתמש באפליקציית העבר ל-iOS.

לאחר מכן, תיכנס עם ה-Apple ID שלך, תבחר אם להפעיל עדכונים אוטומטיים ותגדיר תכונות כמו חשבון iCloud שלך, FaceTime, iMessage ושירותי מיקום. תישאל גם אם ברצונך להגדיר את Siri (אתה כן!), הכוללת אמירת כמה ביטויים כדי שהעוזר יוכל להכיר את הקול שלך. האפשרויות האחרונות שלך נוגעות לזמן מסך, שעוקב אחר השימוש במכשיר שלך ומאפשר לך להגדיר מגבלות, וכמה הגדרות תצוגה כמו True Tone (כאשר זמין) וזום לתצוגה כדי להגדיר סמל וגודל טקסט שיתאימו לך. זה נשמע כמו הרבה החלטות ותשומות, אבל כל התהליך לוקח רק כמה דקות. יתר על כן, אף אחת מהבחירות הללו אינה מחייבת; תוכל למצוא את כולם שוב מאוחר יותר באפליקציית ההגדרות.

כמה מילים על ה eSIM:

אפל תמכה בטכנולוגיית eSIM מאז ה-iPhone XS. זה בעצם כרטיס סים אלקטרוני במקום השבב הקטן והפיזי שאתה מכניס לטלפון שלך לקישוריות סלולרית. סדרת האייפון 14 החדשה הם המכשירים הראשונים שנפטרו לחלוטין מחריץ כרטיס ה-SIM הפיזי (בארה”ב). זה אומר שהדרך היחידה עבורך להגדיר חיבור סלולרי היא באמצעות eSIM. עיינו במדריך הנרחב שלנו לגבי ה eSim.

הוספת חשבונות אחרים והגדרת העדפות

אחרת, זה רק עניין של התאמה אישית של ההעדפות שלך. רוצה להוסיף חשבון אימייל? עבור אל הגדרות, דואר, חשבונות ובחר הוסף חשבון. רוצה לכוונן אילו אפליקציות מרעננות ברקע? עבור אל הגדרות, כללי, רענון אפליקציית רקע, והחלף את הלב הקטן שלך. רוצה לחסוך זמן בטפסי אינטרנט? עבור אל הגדרות, ספארי, מילוי אוטומטי וטען מראש את פרטי הקשר שלך. אתה יכול גם להפעיל את תצוגת אחוז הסוללה על ידי מעבר להגדרות, סוללה והפעלת אחוז הסוללה.

המכשיר החדש שלך יפעיל את iOS 16, שמתהדר בכמה תכונות חדשות וחשובות.

המלצה אחרונה: היפטרו מהבלגן. iOS מאפשרת כעת למחוק את אפליקציות המובנות הרבות שלה כגון מניות, מדידה וכו… יש לנו אפילו טיפים כיצד להתאים אישית את מסכי הבית של האייפון שלך. אה, ובזמן שאתה חופר בתוכנה של אפל, עבור אל הגדרות ואז פוקוס כדי לנצל את מצב ‘נא לא להפריע’ שמאפשר לך לצמצם את זרם ההתראות הקבוע. אם תרצו לעיין ברקעים מדהימים שישדרגו לכם את מסך הבית עברו למדריך הבא

לחיצה על היסודות האלה אמורה להתחיל בדרך הנכונה. כשתהיו מסודרים, קראו את הטיפים והטריקים הנסתרים של האייפון לקבלת דברים טובים נוספים. ואם סיימת עם האייפון הישן שלך, קרא את ההוראות שלנו כיצד לאפס אותו להגדרות היצרן.

על כל תקלה שלא תיהיה ממליצים לכם לשמור את אינציקלופדיית השאלות תשובות לגבי תקלות נפוצות באייפון (התשובות במדריך נכתבו במדריך על ידי טכנאים מקצועיים לכן מדריך זה הוא בעל ערך רב מאוד)

חשוב לדעת: שעות רבות מול מסכי הסמארטפון יכולים לגרום לעייפות העיניים – קראו את המדריך הבא אודות שימוש נכון במסך הסמארטפון 

10 הגדרות חשובות שחובה לשנות בכל אייפון חדש

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024