טיפים לשמירה על העיניים מפני בהירות המסך של הסמארטפון

טיפים לשמירה על העיניים מפני בהירות המסך של הסמארטפון

בואו נודה שכולנו מכורים לסמארטפונים שלנו ויש לנו סיבות טובות לכך. עם כל כך הרבה תלות בטלפונים שלנו, אורח החיים שלנו הפך להיות כזה שבסופו של דבר אנו מבלים זמן רב מול המסך. מחקר שפורסם לאחרונה מעלה כי בן אדם מבלה בממוצע 3 שעות ביום בטלפון וזה ממוצע מדאיג.

הטלפון החכם כיום הוא גאדג’ט עם הרבה יכולות. שימוש כללי, קניות ברשת, משחקים, בדיקת פרמטרים בריאותיים, נטפליקס או אפילו רישום הערות או תגובה להודעות הדוא”ל, ועוד המון יכולות, בעצם כמעט ניתן לעשות כל דבר.

והתוצאה? עייפות עיניים, עיניים יבשות, אדמומיות, כאבי ראש, עצבנות, ראייה מטושטשת ובמקרה הגרוע פגיעה ברשתית. אם אנו נציע לך להימנע משימוש רב בטלפון, אנחנו מודעים לזה שזה לא באמת יעבוד. לכן אנו מציעים כמה טיפים שיכולים בהחלט להפחית את ההשפעה המזיקה על העיניים שלך אם תעקוב אחריהם. בואו נתחיל:

1. חפש לקנות מגן מסך ANTIGLARE

כבסיס להכל. ניתן לרכוש מגן זכוכית נגד כתמים על המסך למגן זה יש יכולות גם לסנן את האור שבוקע מן המסך , אז זהו חובה בבקשה אל תתפשרו על האיכות כאן.

מגן מסך - נגד בהירות המסך

2. עקוב אחר חוק ה 20:20:20

הרופאים מציעים שלקחת הפסקה כל 20 דקות להסתכל על אובייקט או כל דבר אחר שנמצא במרחק 20 מטרים למשך כעשרים שניות זה תרגיל טוב לעיניים. השארת הטלפון ויציאה לטיול קצר כל 40-50 דקות זה צעד נוסף שתוכלו לנקוט בו.

3. השתמש במצב המסך האופטימלי

בהירות, ניגודיות וגודל גופן הם שלושה היבטים חשובים של מסך הטלפון.  שמור על בהירות וניגודיות בינונית ובהתאם לאור בסביבה או לחילופין, לעבור למצב אוטומטי. באופן דומה, טקסט גדול יותר עדיף לעינייך. לכן, שמרו על גודל הטקסט בצורה מיטבית כדי להפחית את הלחץ בעיניים.

4. שמור על מרחק בסיסי מהסמארטפון

הרחק את מסך הטלפון במרחק של 16-18 אינץ ‘בזמן השימוש. אנו נוטים לשמור על המסך קרוב לעיניים בכדי לייצר תצוגה טובה יותר אך זה אינו בריא כלל. אז, הרחקו.

5. שמור על המסך נקי – תמיד

זוהי עובדה בסיסית ביותר אך מוזנחת על-ידי רוב המשתמשים. שמירה על ניקיון המסך אינה חשובה רק מבחינה היגיינית אלא גם לעיניים. סימנים ואבק מוסיפים לחץ על העיניים. אז למה לקחת את הלחץ המיותר הזה? השתמש בבד מיקרופייבר רך ונגב את המסך על בסיס קבוע.

6. אל תשתמש במסך סדוק לאורך זמן

מחקרים מראים שאדם שובר את הטלפון שלו תוך 12 שבועות מרגע הרכישה ומרבית הפעמים ממשיכים להשתמש בו עם מסך סדוק או שבור. לעתים רחוקות ההבנה כי השימוש במסך הסדוק הזה יכול להזיק הרבה יותר לא רק לטלפון אלא גם לעיניים.

מכיוון שסמארטפונים הם דבר שאנחנו לא יכולים בלעדיו. אז המינימום שאנחנו יכולים ועלינו לעשות הוא לבצע את תיקון למסך הטלפון

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024