אחרי החלפת מסך? כמה טיפים לשמור על המסך החדש

אחרי החלפת מסך לסמארטפון? הנה כמה טיפים לשמור על המסך החדש

חזרתם מהמעבדה אחרי שהחלפתם מסך חדש לטלפון שלכם? אבל איך נשמור עליו בשביל שלא ישבר שוב!

טיפים לשמירה על המסך החדש של האייפון

אז המסך של הטלפון נשבר לכם, השתמשתם בטוח במדריך שלנו בכדי לחפש את המעבדה הטובה ביותר לתיקון הסמארטפון. אז בטח התיקון לא עלה מעט ואנו רוצים להמליץ לכם על כמה שיטות בכדי לשמור על התיקון ועל המסך החדש שהרכבתם בשביל שלא ישבר שוב במהירות וחלילה וחס לא תכנסו שוב להוצאות מיותרות. 

הגנה על המכשיר הנייד שלך חשובה יותר ויותר בעולם הדיגיטלי של היום. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, והמאמר הזה יפרט כמה מהן עבורך. ביצוע שלבים אלה לא רק יבטיח שהמכשיר שלך מאובטח מפני שחקנים זדוניים, אלא גם יעזור לך להימנע מהוצאת כסף נוסף על תיקונים או החלפות יקרים. בואו לחקור מה אנחנו יכולים לעשות כדי להגן על הגאדג’טים שלנו!

בראש ובראשונה מגן מסך

אז כמובן כמובן – מגן מסך הינו הדבר הראשון שאותו צריכים בכדי להגן על המסך, לא מעט פעמים שמענו כמה לקוחות חכומולגים שאומרים ״אנחנו לא נלך עם מגן מסך זה לא נוח״ אבל מהר מאוד הם גילו שזה אכן נוח אבל בכלל לא משתלם בכיס – ללכת בלי מגן מסך זה לא פחות מ לא אחראי במלוא מובן המילה. תחשבו שכל נפילה של המכשיר שלכם זה זכוכית של מסך שפשוט פוגעת בריצפה לכן חשוב מאוד שתיהיה שכבת הגנה שהיא זו שתספוג את המכה. ויותר מכך חשוב פי כמה נושא המיגון כי מסך שהוחלף הוא כבר לא עמיד כמו המסך המקורי שהגיע עם המכשיר. אלא אם כן החלפתם למסך מקורי חדש ואז העמידות היא גבוהה.

אז מה מומלץ מגן זכוכית או מגן סיליקון?

אז כמו כל דבר לשניהם יש את היתרונות והחסרונות, בואו נתחיל לבחון את שני הסוגים.

מגן זכוכית מול מגן סיליקון יתרונות וחסרונות:

  • נשבר בקלות לעומת מגן סיליקון שסופג מכה ועדיין נשאר לרוב שלם. מצד שני מגן זכוכית סופג מכה נשבר מורידים אותו המסך נשאר שלם. אבל מגן סיליקון במכה חזקה יכול להשאר שלם אבל המסך יכול להיסדק.
  • מגן סיליקון נשאר יותר לאורך זמן – מגן זכוכית זמן החיים שלו קצוב – כל נפילה יכולה בעצם לגרום לו להיסדק.
  • עלויות ואחריות: מגן סיליקון בעצם תמיד מגיע עם אחריות – בעצם אם המגן נשחק מבלאי סביר אתם יכולים להגיע איתו לחנות שממנה רכשתם המוכר אמור להדביק לכם מיד מגן סיליקון חדש. מגן זכוכית זה קצת שונה גם אם יש אחריות, האחריות היא בעצם ל גג 2 החלפות אפילו אוטר בוקס החברה שמייתמרת להיות הטובה בתחום נותנת אחריות עד 2 החלפות.
  • מגן סיליקון הוא בעצם תמיד על כל המסך בשלמותו. מגן זכוכית לפעמים אין כאלה שמגיעים עד הקצוות האחרונות של המסכים ולכן חלק לפעמים קטן מהמסך נשאר חשוף ודווקא בנקודות החשופות האלה הם נקודות התורפא של המסכים (לרוב מסכים נשברים מהצדדים שלהם).
אז אחרי שקראתם יתרונות וחסרונות ובחרתם את המתאים לכם הנה ההמלצה שלנו על הדגם הטוב ביותר.
אם בחרתם מגן מסך סיליקון – אנו ממליצים על מגן מסך של חברת Zagg ניתן לרכוש בקישור הבא >
אם בחרתם במגן מסך זכוכית – אנו ממליצים על מגן המסך של חברת OutterBox ניתן לרכוש בקישור הבא >

 

מגן טלפון איכותי

בחירת מגן איכותי לטלפון הנייד שלך היא החלטה חיונית שעליך לקבל. מגן שנבחר היטב יכול להגן על הטלפון שלך מפני נפילות ושריטות הרסניות, כמו גם להיות אסתטי לעין. כדי להבטיח שתמצאו את המגן המתאים לצרכים שלכם, חשוב לקחת בחשבון עד כמה הוא חזק, כמה כיסוי הוא מספק על פני קצוות המסך ולא להתמקד רק במחיר, חיוני להימנע ממוצרים זולים באיכות ירודה מכיוון שהם עלולים להזיק לטלפון במקום להגן עליו.

לסיכום

המכשירים הניידים שלנו חיוניים לחיים שלנו וכדאי לנקוט בצעדים הדרושים כדי לשמור עליהם. אמנם זה עשוי לעלות לך מעט כסף מראש, אבל הזמן והלחץ שנחסכו מהיעדר צורך בפתרון בעיות או החלפת מכשיר שנפגע, שווים את ההשקעה. אם בכל זאת קרה משהו למכשיר שלכם ואתם צריכים עזרה אל תהססו לפנות אלינו directfix.co.il

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024