איך לבחור מעבדת סלולר טובה לתיקון הסמארטפון

כך תבחרו מעבדת סלולר מומלצת לתיקון הסמארטפון שלכם

איך לבחור מעבדת סלולר מומלצת

בכל יום צצה מעבדת סלולר חדשה ומצהירה שהיא הכי טובה ומקצועית שיש. אבל כמו כן לא כולם מומלצות כמו שהן רושמות. במדריך הבא ננסה להבין מה חשוב לדעת לפני שניגשים למעבדה ופוקדים את המכשיר היקר שלנו לתיקון. ממה כדאי להזהר ואילו גם נקודות צריך להסתכל.

  • לא כל תיקוני הסמארטפון הם תיקונים פשוטים – בתיקונים סבוכים כדאי לבדוק טוב כל מעבדה לפני שמכניסים את המכשיר לתיקון.
  • תמיד כדאי לבדוק כמה מעבדות ולא להסתמך על מה שמעבדה אחת מספרת.

באיזו מעבדה הכי כדאי לתקן את הסמארטפון?

אל תשאלו ״איפה הכי כדאי לתקן את הסמארטפון?״ בכל מיני מקומות כמו פייסבוק או פלטפורמות אחרות. כמו כן בקבוצות כאלה נמצאים המון קהל בעלי אינטרס כמו בעלי מעבדות, חבר של חבר שיש לו מעבדה וכו… מקומות אלה הם לא בדיוק המקומות המומלצים לבדיקת מעבדה איכותית וטובה. כל מעבדת סלולר עובדת בצורה שונה מבחינת זמני תיקון, רמת הטכנאים, סוגי החלפים שיש בשוק וכו… לכן חשוב לעשות סקר מקיף לפני שבוחרים את המעבדה הנכונה עבורכם.

שתי דברים שצריך לשים לב לפני שבוחרים מעבדת סלולר

  • ביקורות חיוביות – חשוב מאוד לבדוק ביקורות ב גוגל למשל על כל מעבדה שאליה אתם רוצים לגשת. כמו כן ניתן להריץ גם בדיקה ברשתות החברתיות.
  • מחיר הוא לא הדבר הכי חשוב – הרבה חושבים שהמחיר הוא גורם שתמיד צריך להסתכל עליו – המחיר הוא אכן רלוונטי אבל שימו לב שחלפים שנמכרים בזול מדי כך גם האיכות שלהם תיהיה זולה. מסך שמחירו זול – זה יתבטא בצבעים של המסך, הטאץ המקרטע ועוד.. מעבדות שמתקנות בזול הם גם כאלה שבדרך כלל פחות משקיעות בתיקון עצמו – הטכנאים עובדים ב״חוסר חשק״ והרבה פעמים לא סוגרים את המכשיר בצורה נכונה, מחסירים ברגים ועוד..

מוניטין

אז.. כבר עברתם על הפסקאות הקודמות – בחרתם את המעבדה המתאימה , בידקו מוניטין מהמפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מעבדת סלולר, ככה שהמעבדה והחנות הם יותר זמן קיימים קח הסיכוי שהם נותנים שירות טוב הוא בדרך כלל יותר טוב. מעבדות בדרך כלל שמרמות הם כאלה שסוגרות לאחר שנה או שנתיים. שאלו חברים על המעבדה שבה אתם רוצים לתקן אולי גם תיקנו שם בעבר. בחרו מעבדה קרובה לבית שלכם – כך במקרה שיצוץ תקלה לאחר התיקון או תזדקקו לתיקון חוזר – תוכלו לחזור במהרה למעבדה הקרובה. בקיצור אל תיהיו שפן ניסיונות של מעבדה זו או אחרת.

איכות המסכים, איכות ההרכבה!

כמו כן כדאי תמיד לשאול איזה מסך המעבדה שאותם בחרתם מתכוונת להרכיב על המכשיר שלכם. למשל האם המסך או מסך OLED או מסך LCD בהתאם לסוג המכשיר שאותו אתם מתקנים. אם המסך שאתם רוצים להרכיב הוא מקורי חשוב מאוד לבקש שהמעבדה תציין את זה בטופס האחריות על המסך – לבקש מהמעבדה לרשום שהמסך הוא מסך מקורי חדש. בקשו מהטכנאי שסוגר את המכשיר שיצלם תמונה של מכשירכם לפני סגירתו ככה תדעו שהטכנאי יעשה עבודה טובה ולא יחפף. אם אתם הולכים על מסך לא מקורי לאייפון שהוא lcd מומלץ לבקש מסך מדגם JK נכון להיום אלו המסכים הכי איכותיים בשוק.

למה חשוב לבדוק לפני תיקון טלפון

מחיר

מחיר? למה בזאפ המסך הוא 100₪ ואצלכם הוא 300₪ – חברים תבינו אחת ולתמיד זאפ הוא אינו השוואת איכות ולא השוואת ביקורות – זאפ זה השוואת מחירים – זה שהמחיר הוא זול זה לא אומר שהמסך שמרכיבים לכם והשירות אותו תקבל זה ברמה גבוהה. בדרך כלל הראשונים בזאפ והזולים ביותר הם הסחורה באיכות הנמוכה ביותר. מסכים מ סין במחירים נמוכים מאוד זה ניתן לראות בצבעי המסך, הטאץ , עמידות המסך מנפילות. רוצים לדעת מחיר באמת? קראו את כל הפסקאות שרשמנו לפני – לאחר מכן בחרו מעבדה לפי כל מה שציינו המחירים שהם יגידו לכם אלה המחירים האמיתיים בשוק.

שירות ותמיכה

לא פחות חשוב ממחיר – הוא השירות והתמיכה של אותה מעבדה. כשאתם נכנסים אל המעבדה ראו שהמוכר מדבר אליכם בגובהה העיניים. בדקו איך הוא מדבר אל שאר הלקוחות שנמצאים בחנות – כך ניתן ללמוד את אופי השירות של אותו מקום. בדוק שהוא סבלני אליכם. כמו כן חפשו ביקורות בגוגל או בפייסבוק שמדברות על לקוחות שחזרו עם תקלה לאחר התיקון ואיך הם המעבדה התייחסה אליהם במקרה כזה.

מעבדת סלולר פרטית אל מול מעבדת סלולר מורשית

שואלים את עצמכם אם לתקן את המכשיר אצל המעבדה המורשית או במעבדה פרטית? שאלה טובה. 

מעבדה מורשית יש כמה חסרונות גדולים מאוד:

  • מחירים גבוהים למדי – תיקון יעלה בערך כפול ממה שתמצאו במעבדה פרטית
  • עומס בשירות הלקוחות – עד שתשמעו מנציג שיענה לטלפון – אוי ואבוי
  • זמני המתנה ארוכים מאוד – כבר הגעתם למעבדה – עד שתכניסו את המכשיר לתיקון – יכול לקחת הרבה מאוד זמן – וכבר שהכנסתם – זמן המתנה של 2-4 ולפעמים יותר – בהרבה יותר

היתרונות במעבדה פרטית:

  • ניתן לבחור בין כמה סוגי מסכים – מקורי , מחודש או לא מקורי
  • נציג פרונטלי תמיד זמין ומענה טלפונים מהיר – לי אישית חשוב הפרמטר הזה – אין לנו סבלנות להמתין לחכות במיוחד שאנחנו בדרך כלל צריכים לעזוב יום עבודה בכדי להתעסק בתיקון הסמארטפון

לסיכום

במאמר למדנו איך באמת לרדת לפרטי פרטים ולבדוק באמת שלא הולכים לעבוד אליכם במעבדות הסלולר השונות. הקפידו לקרוא את המדריך בעיון. בסופו של דבר המאמר הוא בגדר המלצה והבחירה היא בידיים שלכם אבל זיכרו – אל תסתכלו רק על מחיר – לפעמים כדאי לבדוק ״קצת״ מעבר לזה.

שאלות נפוצות

מומלץ לקרוא בגוגל, בפייסבוק וגם באתר מידרג

מוניטין פרמטר חשוב מאוד. ביקורות. מחירים. שירות לקוחות. מענה לתקלות חוזרות

לא. ישנם חנויות סלולר שאין להם מעבדה פיזית במקום. לכן רצוי לשאול לפני.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024