שירותי ה-VPN הטובים ביותר 2022 – שלושת המומלצים ביותר

שלושת שירותי ה VPN המומלצים ביותר לשנת 2022

מדי יום אנו מבצעים ברחבי הרשת פעולות אנטימיות ומאובטחות כגון תשלומים למוסדות, רכישת כרטיסי טיסה, נכנסים אל חשבון הבנק שלנו. רשת פרטית וירטואלית היא דרך זולה וקלה לעשות זאת בצורה מאובטחת הרבה יותר. עם זאת ברחבי הרשת יש המון שירותי vpn , והבחירה היא די קשה. כך שמציאת ה-VPN הטוב ביותר אינה פשוטה. כדי לעזור לך לבחור את השירות המתאים לצרכים שלך, ריכזנו את שלושת שירותי ה-VPN הטובים ביותר לשנת 2022 ופרטנו את כל התכונות, המחירים ופרטים נוספים.

1. NordVPN

  • ארץ הרישום: פנמה
  • לקוחות נתמכים: Windows, MacOS, Linux, iOS, Android, Android TV, נתבי VPN
  • עלות: $12 לחודש; 60 דולר לשנה הראשונה; $100 לשנתיים הראשונות (בתוספת שלושה חודשים בחינם)
  • מספר שרתים ומיקומים: 5,200+ ב-60 מדינות
  • מספר חיבורים בו זמנית: עד שישה
  • מאפיינים מיוחדים: מנהור מפוצל

NordVPN אינו חינמי, אבל עם שלושה פרוטוקולי הצפנה שונים (IKEv2/IPsec, OpenVPN ו-NordLynx), קל לראות שספק זה שם בדגש את הפרטיות שלך. החברה גם עבדה קשה והשקיעה כדי לבנות את רשת השרתים שלה שתכלול יותר מ-5,200 שרתים ב-60 מדינות ברחבי העולם.

תכונה אחת בולטת שהופכת את NordVPN למתחרה חזקה על שירות ה-VPN הטוב ביותר שקיים הוא מנהור מפוצל. אם אתה לא מכיר, מנהור מפוצל הוא היכולת לרשום פעילויות מסוימות (כגון משחקים או סטרימינג) כדי לעקוף את ה-VPN ולהשתמש ב”קלארנט” הרגיל לביצועים טובים יותר.

משאילתות DNS מוגנות ועד לתכונת מתג ביטול המשבית אוטומטית את החיבור שלך כאשר אתה מאבד את הסנכרון עם שרת ה-VPN, NordVPN רוצה שתדע שהמידע שלך לא ייפול לידיים הלא נכונות. זה גם אחד ה-VPNs הפתוחים ביותר לגבי אילו שרתים בדיוק הוא מציע באילו מדינות, ומספק תמיכה בצ’אט חי 24/7 לשאלות.

החברה שיפרה לאחרונה את תמיכת הפלטפורמה שלה, הוסיפה אפליקציות ייעודיות עבור iOS ואנדרואיד ובכך התגברה על החולשה האחת שלה. אתה יכול גם להשתמש בו בשישה מכשירים בו זמנית. לקוח NordVPN סיפק את אחד הממשקים האטרקטיביים ביותר, והחיבור לשרת הוא פשוט ומהיר מאוד, עד כדי כך שזו אחת מהבחירות המובילות שלנו עבור תוסף ה-VPN הטוב ביותר של Chrome.

זה זמין גם עבור שלל מכשירים והפך את הרשימה שלנו ל-Fire TV Stick VPN הטוב ביותר. ניתן להתקין את NordVPN גם בנתב VPN, מה שמרחיב את רשימת המכשירים הנתמכים לכלול Chromecast, Raspberry Pi, PlayStation, Xbox, Nintendo Switch ו-Fire TV (במילים אחרות, כל מה שמחובר לנתב ה-VPN שלך). במהלך הבדיקה שלנו, מצאנו שהוא גם ה-VPN המהיר ביותר בהשוואת NordVPN לעומת ExpressVPN שלנו, כך שאם זה מהירות שאתה מחפש, אל תחפש עוד.

2. ExpressVPN

  • ארץ הרישום: איי הבתולה הבריטיים
  • עלות: $13 לחודש; 60 דולר לששת החודשים הראשונים; 100 דולר לשנה הראשונה
  • מספר שרתים ומיקומים: 3,000+; 160 מיקומים ב-94 מדינות
  • לקוחות נתמכים: Windows, MacOS, Linux, iOS, Android, Kindle Fire, Chrome OS, טלוויזיות חכמות, קונסולות משחקים, נתבי VPN
  • מספר חיבורים בו זמנית: עד חמישה
  • מאפיינים מיוחדים: מנהור מפוצל

הטענה של “מנהיג מהימן מס’ 1 ב-VPN” של xpressVPN עשויה להיות מעט קשה להוכיח, אבל השירות מציע רשימה משכנעת של תכונות בכל זאת. הוא גם מנסה כל הזמן לבצע שיפורים קבועים במהירות וביכולות הסטרימינג בו-זמנית, ועם תמיכה בכל הפלטפורמות הגדולות (Windows, MacOS, Android וכו’), לא תצטרכו לדאוג לגבי תאימות. ExpressVPN מופיע במספר רשימות ה-VPN הטובות ביותר, כולל רשימת ה-VPN הטובים ביותר עבור לינוקס וה-VPN הטוב ביותר עבור Windows, כך שהמחירים הגבוהים יחסית שלו נראים מוצדקים.

יותר מ-3,000 השרתים כולם ממוקמים היטב ברחבי יעדי נסיעות נפוצים ומרכזים עירוניים. כל חבילה תנחית לך רוחב פס בלתי מוגבל במהירות גבוהה ושירות לקוחות 24 שעות ביממה. עם כל כך הרבה תכונות, כולל עקיפת מצערת ספקית האינטרנט, הגנת איומים מובנית ומנהור מפוצל, אין זה פלא שהספק הזה נחשב ל-VPN הטוב ביותר על ידי משתמשים רבים – אם כי כדאי לשים לב ש-ExpressVPN תומך רק בעד חמישה חיבורים בו זמנית עם אחד מנוי, שהוא המספר הנמוך ביותר של השירותים ברשימה שלנו

אבל הם גם מספקים מענה לעקיפת הבעיה: אם אתה מתקין ExpressVPN על הנתב שלך, הנתב שלך יכול להגן על כל המכשירים שלך (כיוון שהנתב עצמו נחשב רק כמכשיר אחד עבור המנוי שלך), ללא קשר לכמה מכשירים אחרים מחוברים לרכזת הרשת הזו. בדרך זו, אתה יכול להגן על יותר מחמישה מכשירים בו-זמנית.

הגדרת ExpressVPN וחיבור לשרת VPN היה קל מספיק. נטפליקס התלוננה על פרוקסי בשימוש כשהשתמשנו באפשרות התצורה האוטומטית, אבל זה עבד מצוין כשבחרנו ידנית שרת מקומי בארה”ב, אז זה נטפליקס VPN עובד. Amazon Prime Video שיחק בסדר גמור, ושאר בדיקות האינטרנט שלנו הושלמו ללא בעיה.

3. Surfshark

  • ארץ הרישום: איי הבתולה הבריטיים
  • עלות: $13 לחודש; 48 דולר לשנה הראשונה; $60 לשנתיים הראשונות (בתוספת חודשיים בחינם)
  • מספר שרתים ומיקומים: 3,200 ב-65 מדינות
  • לקוחות נתמכים: Windows, MacOS, Linux, iOS, Android, טלוויזיות חכמות, נתבי VPN
  • מספר חיבורים בו זמנית: ללא הגבלה
  • מאפיינים מיוחדים: VPN כפול, ניסיון חינם למשך 7 ימים (עבור אנדרואיד, iOS, MacOS)

זה אולי לא ממש מדורג כ-VPN הטוב ביותר, אבל כשזה מגיע למחיר, קשה לנצח את Surfshark והיא אופציה מצוינת למי שמחפש להגן על הפרטיות שלהם תוך מזעור עלויות. Surfshark זמין במחיר זול של 60 דולר לתוכנית השנתיים, וכדי להמתיק את העסקה עוד יותר, זה כולל מספר בלתי מוגבל של חיבורים בו זמנית.

מבחינת תכונה, Surfshark הוא בסיסי למדי. זו לא בהכרח בעיה אם אתה לא צריך שום פעמונים ושריקות ורק רוצה VPN יציב בזול. למעשה, הממשק הפשוט והבלתי מופרך, ההגדרה האינטואיטיבית והתפעול הפשוט יכולים בקלות להיות נקודות מכירה אם אתה בפירוש לא רוצה להתעסק עם סיבוכים מיותרים. הוא תומך במגוון מכשירים שונים, וזו אחת מהבחירות המובילות שלנו גם ל-Apple TV VPN הטוב ביותר.

זה לא אומר שזה עצמות חשופות לחלוטין; אתה מקבל מספר פרוטוקולי הצפנה לבחירה (OpenVPN UDP או TCP, IKEv2/IPsec ו-WireGuard) והופעת VPN כפולה המאפשרת לך לנתב את החיבור שלך דרך שני שרתים מרוחקים במקום אחד, תוך הוספת שכבת אבטחה נוספת בעת הצורך.

Surfshark גם עובד די טוב עם שירותי סטרימינג, אם כי המהירויות שלו לא ממש טובות כמו שירותי VPN מובילים אחרים כמו NordVPN ו- ExpressVPN. עם זאת, בסך הכל, זהו ה-VPN הטוב ביותר של 2022 עבור בעלי תקציב, ובמיוחד עבור רשתות מקומיות גדולות יותר כמו בתים משפחתיים ומשרדים.

מהו ה-VPN המאובטח ביותר?

לכל ה-VPNs ברשימה שלנו יש דירוג גבוה לאבטחה, אבל יש כמה דברים ספציפיים שאתה צריך לחפש אם סף הבטיחות שלך קצת גבוה מזה של משתמש ממוצע. אנו מציעים לשים לב ל:

  • מדיניות ללא רישום: זהו ה-VPN המבטיח שהם לא רושמים מיקומים או פעילויות עבור אף משתמש. VPNs מסוימים מציעים ביקורת מאומתת של צד שלישי, בעוד שאחרים מספקים מידע מפורט על הקוד שלהם כדי שמשתמשים יוכלו לראות בעצמם.
  • מיקום: למגוון מדינות יש תקנות ספציפיות המחייבות שמירת נתונים כדי שיוכלו לחקור פעילויות לא חוקיות וכו’. VPNs מסוימים טוענים שהם נמנעים מההגבלות הללו על ידי מיקום המטה שלהם במקומות כמו איי בהאמה או פנמה. זה נושא קצת עכור, אבל שווה צפייה.
  • מתגי הרג: כאשר שירות VPN נופל לפתע או יש הפסקה, מתג הרג ימנע ממך באופן אוטומטי להתחבר לאינטרנט, ויבטיח שהמיקום או הנתונים שלך לא ייחשפו בטעות.
  • הצפנה כפולה: חלק משירותי ה-VPN הטובים ביותר מציעים מצב הצפנה כפולה שיצפין נתונים פעמיים במקום פעם אחת בלבד. זה אולי לא הכרחי, אבל אם אתה באמת מודאג מניסיונות פריצה זה יכול להיות שימושי.
  • מבחר של פרוטוקולי אבטחה: למי שבאמת רוצה לחפור באפשרויות הפרטיות, היכולת לעבור בין פרוטוקולי אבטחה כמו OpenVPN ו-IKEv2 יכולה להיות שימושית.

האם השימוש ב-VPN אינו חוקי?

רשתות פרטיות וירטואליות עצמן הן חוקיות לחלוטין ברוב תחומי השיפוט, כולל ארצות הברית, ואין שום דבר בלתי חוקי בשימוש באחת לכל דבר שתעשה באינטרנט שאינה פעילות בלתי חוקית. באופן הבסיסי ביותר, VPN הוא פשוט רשת של שרתים המופעלים באופן פרטי שאתה מתחבר אליהם ודרכם מנותבת תעבורת האינטרנט שלך. 

למדינות מסוימות ותחומי שיפוט, במיוחד אלה שבהם המדינה עוסקת בצנזורה, יש חוקים נגד עקיפת הגבלות ממשלתיות אלה, עד וכולל איסורים גורפים על רשתות פרטיות וירטואליות. סין, קובה, עיראק, מצרים, טורקיה ורוסיה הן כמה מדינות שידועות בהגבלת או איסור מוחלט על השימוש ב-VPN. 

לבסוף, שימו לב שאמנם השימוש ב-VPN מפר את תנאי השירות של אתרים ואפליקציות מסוימים (Netflix היא דוגמה בולטת). למרות שהפרת תנאי השירות של חברה אינה פשע, היא עדיין עלולה לגרום לכך שהאתר או האפליקציה יגבילו את הגישה שלך לשירותים שלה ואף יסגרו את חשבונך. רשתות פרטיות וירטואליות מפרסמות לעתים קרובות שהן ידידותיות לסטרימינג ולמשחקים, אבל בבדיקות שלנו מצאנו לעתים קרובות שזה פוגע. הקפד לעשות את המחקר שלך אם אתה מתכנן להשתמש בפעילויות ה-VPN שלך כמו אלה.

לסיכום

אחרי שלמדנו והכרנו את שירותי ה VPN יש להשים לב ששירותים אלה הם לא הכי בטוחים לשימוש – אנו ממליצים לקרוא את המאמר אודות האם האייפון נגוע בוירוס – תמיד כדאי לבדוק

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024