שברתי את הטלפון שלי, מה עלי לעשות? (7 פתרונות שכדאי לשקול)

נשבר לכם הטלפון? אבודים וחושבים מה אפשר לעשות - קראו את זה

טלפון שבור - איך מתקנים

מאוד מצער לשמוע שזה קרה. אבל הסטטיסטיקה אומרת שכל אדם שבר לפחות פעם אחד את המסך בחייו, ומסך שבור הוא אחד הדברים הכי מעצבנים. כשטלפון מתקלקל לנו, המחשבה העיקרית היא להוציא כמה שפחות כסף ולחזור למהירות למצב שהמסך הוחלף והכל תקין!

כתבנו עבורכם מיטב פתרונות לתקלות של מסך שבור בטלפון – אנחנו בטוחים שאחד מהם כן יעזור לך לחזור למצב רגיל עם מכשיר עובד ותקין! בואו נתחיל.

1. חפשו בגוגל

ראשית לפני הכל – המחשבה הטבעית היא להיכנס לגוגל ולחפש טכנאי טלפונים  – כמובן שיקפצו בחיפוש עשרות מעבדות סלולר שמציעות שירות תיקונים לסמארטפון – אנו ממליצים להיות חכם יותר ולחפש בגוגל את המונח ״תיקון טלפון עד הבית״ כך תקבלו תוצאות של אנשי מקצועי שמגיעים עד אליכם ומתקנים במקום.

2. מגן מסך - לאלה שמחליטים להמתין עם התיקון

אז החודש נפלו עליכם מלא הוצאות ותיקון מסך למכשיר הוא קצת כבד עליכם. אבל מה לעשות הזכוכית של המסך חותכות לנו את האצבעות ולא נעים להשתמש ככה. אנו ממליצים להדביק מגן מסך בכדי למנוע שריטות וחבלות באצבעות ובכף היד.

הדבקת מגן מסך – נותנת לך אורך זמן לחשוב ולחסוך כסף בכדי לתקן את המכשיר.

הדבקת מגן מסך

3. גשו לחנות סלולר - זו שקנית מהם את הטלפון

אם יש מישהו שאמור להיות מסוגל לתת לך את העצה הנכונה בנושא הטלפון שלך, זה צריך להיות המקום ממנו קנית אותו.

זה סביר להניח אם רכשת אותו ישירות מהיצרן. בקר בחנות שלהם, והם אמורים להיות מסוגלים לסייע לך בתיקון הבעיה. 

מכל מקום שאתה משיג את הטלפון שלך, הם אמורים להיות מסוגלים לתת את העצות הטובות ביותר לגבי הבעיה ומה לעשות איתה. עם זאת, אל תתייחס לעצות שלהם בצורה עיוורת מכיוון שלפעמים הם לא יתנו לך את הפתרונות הזולים ביותר לבעיה.

יצרן יכול לומר שעדיף להחליף את מסך הטלפון השבור שלך על ידיהם, אבל ייתכן שיהיה זול יותר לתקן אותו במקום אחר אם יש לך הזדמנות.

4. בדוק אם יש לך ביטוח

בדקו אם יש לכם ביטוח על המכשיר – בדרך כלל הביטוח נעשה על ידי החברה שממנה קנינו את המכשיר. אם יש לכם ביטוח הפעילו תביעת ביטוח ותקנו את המכשיר בהשתתפות עצמית

5. חשבו על שידרוג מכשיר

אם המכשיר שלכם כבר לא מספק אתכם? או בא לכם להתשדרג למכשיר חדש. בדקו את האופציה של שדרוג מכשיר. הרבה חברות היום מבצעות טרייד גם על אייפון עם מסך שהוא שבור. כמובן שתקבלו עליו פחות מאשר אייפון שהמצב שלו תקין, אבל עדיין הוא שווה משהו. לכן גשו לכמה חברות שעושות שידרוגים ולכו עם ההצעה הטובה ביותר.

6. תקן בעצמך!

אם יש לך חוש טכני – זה הזמן להשתמש בו. כידוע מכשירי האייפון הם ידידותים לתיקון יחסית לשאר המכשירים. אם אתם קצת מבינים עניין תוכלו לבצע את התיקון בעצמכם. הזמינו את החלפים מאחד הספקים שיש היום בשוק. לדוגמא: מובייל פלוס. אל תשכחו כמובן להזמין גם ערכה לתיקון אייפונים – ערכת טכנאי . וכמובן כשהציוד מגיע הטיפ הכי טוב להסתכל בכמה סרטונים ביוטיוב שמנחים איך מבצעים את ההחלפה. בהצלחה!

7. השתמשו במעבדות צד-שלישי

אתה תמיד יכול להביא טכנאי לא של אפל לתקן את הטלפון השבור שלך. אנו מגדירים צד שלישי כחברה המציעה שירותים לתיקון דגם הטלפון שלך שאינו יצרן הטלפון המקורי.

צדדים שלישיים יכולים להוות אופציה מצוינת מכיוון שחברות אלה לרוב יציגו עלויות תיקון נמוכות משמעותית מהיצרן עבור אותו תיקון איכות בדיוק.

אנו ממליצים לך לבדוק את העסק באתר דירוג בעלי מקצוע, כגון מידרג, כדי להבטיח שהם מספקים שירותים איכותיים ללקוחותיהם.

מקווים שעזרנו לכם ועשינו קצת סדר בראש – בהצלחה!

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024