מחשב מאק עובד באיטיות? הנה 5 דרכים לטפל בזה בקלות ובחינם [2024]

המאק שלכם פועל באופן איטי וקורס? הנה 5 דרכים סופר מהירות לטפל בזה

הרבה משתמשים מדווחים ומנסים לקבל מאיתנו עזרה לגבי מחשב מאק ישנים שנהיים קצת איטיים יותר. בגלישה באינטנרט, בהפעלת תוכנות למידה כמו אופיס. בכל מחשב יש סיבה לתהליך זה שגורם למחשב להיות איטי יותר. מחשבי מאק ידועים בתור כאלה שעובדים טוב לאורך זמן. אז אנו ממליצים לקרוא את המדריך הזה כי יש מצב שאנחנו יכולים במדריך הזה לגרום לכם להמתין עוד שנה שנתיים ושלוש בקניית מחשב חדש. בואו ניגש למעשים.

01.מצא וסיים תהליכים גוזלים משאבים וזיכרון

אפליקציות או תהליכים מסוימים עשויים לתפוס נתח נכבד מעוצמת המעבד של ה-Mac שלך, ומונעים מתהליכים אחרים לפעול ביעילות. כדי לבדוק מה גורם לעומס המעבד המוגזם, עברו ל-Activity Monitor. 

כדי לפתוח את צג הפעילות שלך,  פתחו את ה ספוטלייט (מקש ה Command + רווח) והקלד צג פעילות.

או, אתה יכול לפתוח כל חלון Finder ולחפש ב-Activity Monitor.

מעקב אחר פעילות חיפוש

לאחר שפתחת את צג הפעילות, לחץ על הכרטיסייה CPU, ולאחר מכן בחר את התפריט הנפתח % CPU כדי להציג את התהליכים עם השימוש הגבוה ביותר ב-CPU.

לשונית שימוש במעבד

התהליכים ימשיכו לנוע למעלה ולמטה ברשימה, אז עדיף לצפות ב-Activity Monitor במשך כמה דקות. כל מה שמאט את המערכת שלך יישאר ליד או בראש.

אתה יכול לסיים את התהליך גוזל המשאבים על ידי לחיצה כפולה על הפריט הספציפי ברשימה. בחלון המוקפץ, בחר צא.

02. הימנעו מלעדכן גרסא של מערכת ההפעלה

אפל מתרברבים שעדכוני הגרסא האחרונים הם הטובים ביותר למחשב שלך אבל האמת שזה לא ממש נכון למחשבים ישנים. עדכוני תוכנה מוסיפים עוד ועוד אופציות מה שגורמים למחשבים ישנים להאט באופן משמעותי. לכן לא מומלץ לעדכן תכונה – כל עוד המחשב עובד טוב רצוי לא לעדכן תוכנה. אלא אם כן התוכנה ישנה מדי ומונעת ממכם פעולות אז אין ברירה – תעדכנו.

3. הכונן הקשיח מלא!

שום דבר לא יאט את ה-Mac יותר מאשר כונן קשיח עמוס מדי. אז, אם יש סיכוי להקל על העומס על ה-Mac שלך, נצל אותה! אנו מבטיחים שתראה עלייה במהירות כמעט באופן מיידי.

4. יותר מדי אפליקציות שלא בשימוש

חשוב להבין אפליקציה שמותקנת אפילו שאתם לא משתשמים בה ומתאצלים למחוק אותה היא עדיין לוקחת משאבים רבים לפעמים. לכן מומלץ תמיד למחוק אפליקציות שכבר לא בשימוש.

כך תסירו אפליקציות במאק:

  1. פתח את ה-Finder ונווט לתפריט Go.
  2. מהרשימה הנפתחת, בחר יישומים.
  3. תראה את כל היישומים המותקנים ב-Mac שלך. ארגן את הרשימה לפי גודל כדי לחשוף את האפליקציות הגדולות ביותר.
  4. לחץ לחיצה ימנית על האפליקציה ובחר העבר לאשפה.

 

5. פתיחת כרטיסיות רבות מדי

מכיוון שהדפדפנים שלנו מסוגלים לפתוח מספר כרטיסיות, אנחנו נוטים קצת להשתגע. בכל זמן נתון, ייתכן שיהיו לנו חמש כרטיסיות פתוחות של מדיה חברתית, יחד עם YouTube, Gmail ועשרות אחרים.

עם זאת, מה שאנחנו לא יודעים זה שהדפדפן יוצר תהליכים נפרדים עבור הכרטיסיות האלה, מה שדומה לפתיחת אפליקציה, שבתורה מאיטה את המחשב שלנו.

פתרון: סגור כל כרטיסייה שאינך משתמש בה. במקום לגרד את הראש ולנסות להבין אילו כרטיסיות לסגור, אתה יכול פשוט לסגור את כולם ואז להתחיל לפתוח רק את אלו שאתה צריך.

אם אתה משתמש בספארי, יש לנו מדריך שיכול לעזור לך לסגור בקלות את כל הכרטיסיות. עבור משתמשי Chrome, פשוט לחץ על הכפתור האדום בפינה השמאלית העליונה של חלון הדפדפן.

לסיכום

אם קראתם את כל המאמר ניסיתם הכל ועדיין המחשב לא עובד בצורה ראויה כנראה שאתם זקוקים לטיפול יותר מקיף מקצועי ורחב – אנו יכולים לעזור בזה! טכנאי מאק שלנו מגיע עד אליכם לבית ומטפל בכל תקלת האיטיות במקום – מבטיחים שתקבלו מחשב שפועל פרקפט – לתיאום הגעה לחצו כאן

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024