כל מה שתרצו לדעת על iCloud ו תמונות במכשירי אפל

האם מחיקת תמונות מאייפון מוחקת אותן מ- iCloud?

דואג לאבד תמונה ב- iCloud אם תמחק אותה מה- iPhone שלך? במאמר הבא נלמד איך להגן על התמונות ב iCloud שלך גם אם מחקת אותם מהאייפון

iCloud יכול להיות מבלבל לפעמים, וזה יכול לגרום לכם להיזהר מהסרת תמונות באייפון כאשר אתם רוצים לחסוך מקום: מה אם הם ייעלמו גם מאחסון ה- iCloud שלכם ויאבדו לתמיד? במאמר זה נסביר מה קורה כשמוחקים תמונות מהאייפון שלך ומראים כיצד לחסוך מקום במכשיר שלך . מבלי לפגוע בחומר.

האם אוכל למחוק תמונות באייפון מבלי להשפיע על iCloud?

אם אתה משתמש בתמונות iCloud, התשובה היא לא. כדי לבדוק אם שירות זה מופעל, עבור אל הגדרות והקש על חשבונך בראש המסך. משם נווט אל iCloud> תמונות ועליך לראות מתג מיתוג לתמונות iCloud. אם זה מופעל, השירות כבר פועל.

בזמן השימוש בתמונות iCloud כל התמונות שתצלם באייפון מגובות אוטומטית לשרתי ה- iCloud ומסונכרנות עם כל מכשירי ה- iCloud האחרים שלכם. זה נוח ומבטיח שתוכלו לגשת אליהם דרך ה- iPad או ה- Mac, אך פירוש הדבר גם כי מחיקות כלשהן מתבצעות גם בשרתי iCloud ובמכשירים שלכם.

נקודת המוצא של זה היא שכל התמונות שנמחקו מה- iPhone שלך יימחקו גם מספריית התמונות שלך ב- iCloud.

אם ברצונך לקבל שוב שליטה מוחלטת בתמונות שלך, תוכל לשקול להשבית את iCloud. אם זה יהיה המסלול שאתה רוצה לעשות, קרא כיצד לכבות את צילומי iCloud מבלי למחוק דבר מכיוון שיש בו כמה טיפים מועילים.

האם אוכל לשחזר תמונות שמחקתי בטעות?

אם כבר מחקת תמונה,והיא נעלמה מספריית התמונות שלך ב- iCloud, ייתכן שלא הכל אבוד. אפל נותנת לך חלון חסד של 30 ימים כדי לבטל את מחיקת התמונות האלו במקרים כמו זה.

לשם כך, פתח את אפליקציית התמונות והקש על הכרטיסייה אלבומים בתחתית המסך. גלול מטה לתחתית עד שתמצא את האפשרות ״נמחקו לאחרונה״ , הקש עליה ובחר את התמונה שברצונך להחזיר.

התמונה תיפתח ותראה כפתור שחזור בפינה השמאלית התחתונה. הקש על זה והתמונה שלך תופיע שוב בספריית התמונות שלך.

כיצד אוכל להשיג יותר מקום מבלי למחוק תמונות?

אם ברצונך למחוק תמונות רק בכדי לפנות מקום באייפון שלך, קיימת אפשרות אחרת וקלה יותר.

פתח את ההגדרות ולחץ על שם החשבון שלך. בשלב הבא נווט אל iCloud> תמונות ותראה אפשרות למטב את אחסון האייפון.

בחירת אפשרות זו תשמור על גרסאות הרזולוציה המלאה של תמונות וסרטונים ב-

פינוי מקום באייפון
מטב את האכסון באייפון

אך תשתמש בגרסאות קטנות יותר באייפון שלך כדי לחסוך מקום. אתה עדיין יכול לגשת לגרסאות המלאות על ידי הורדתן מ- iCloud, כך שהכל יישאר מאוחסן בבטחה אך ההשפעה על האחסון המקומי שלך מצטמצמת.

יש לנו מדריך נרחב אודות כל מה שקשור ל ICLOUD – היכנסו לקריאה

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024