מהו האייפון החדש ביותר? לשנת 2023

מהו האייפון החדיש ביותר לשנת 2023

עדיין מייצרים הרבה מכשירי אייפון, אבל סדרת האייפון 14 היא החדשה ביותר

iphone 14

האייפון האחרון, סדרת האייפון 14, מביא אלמנט ממשק משתמש חדש ומשמעותי – האי הדינמי של דגמי הפרו – למצלמה משופרת מאוד ולאפשרויות תקשורת חירום (בארה״ב בלבד).

מהו האייפון החדש ביותר?

האייפון החדש ביותר הוא לא טלפון אחד. זו סדרה של 4 טלפונים: סדרת האייפון 14.

אפל החלה לשחרר וריאציות מרובות של האייפון החל מסדרות האייפון XS וה-XR, שיצאו יחדיו בשנת 2018. מאז, כל דור חדש של אייפון כלל מספר דגמים. סדרת האייפון 14 מורכבת מ:

אייפון 14: לדגם הכי פחות יקר יש את המסך הקטן ביותר (6.1 אינץ’), מעבד A15 ומצלמת 12 מגה-פיקסל כמו הפלוס.

אייפון 14 פלוס: הפלוס זהה לדגם הבסיס ברוב המובנים, למעט מסך 6.7 אינץ’ ומחיר גבוה יותר ב-100 דולר. הטלפון הזה, באופן מוזר, החליף את האייפון 13 מיני מקו האייפון 13.

אייפון 14 פרו: ה-Pro כולל מסך בגודל 6.1 אינץ’, האי הדינמי, מצלמת 48 מגה-פיקסל, שבב A16 המהיר יותר ומסך טבעי יותר שפועל תמיד עם מחירים שמתחילים ב-200 דולר יותר מהדגם הבסיסי.

אייפון 14 Pro Max: ה-Pro Max תואם ל-Pro, ומוסיף מסך בגודל 6.7 אינץ’, ועולה 100 דולר על המחיר של ה-14 Pro.

בעוד שסדרת האייפון 14 הם מכשירי האייפון החדשים ביותר של אפל, נכון לכתיבת שורות אלו דגמים מוקדמים יותר – סדרת האייפון 13, סדרת האייפון 12 ואייפון SE (2022) – כולם עדיין זמינים.

מהן התכונות העיקריות של האייפון 14?

לכל הטלפונים מסדרת iPhone 14 יש את תכונות הליבה של iPhone: FaceTime, Siri, Face ID, Apple Pay, 5G סלולר ועוד. אלה כמה תכונות מפתח חדשות שנוספו לאייפון 14:

  • תכונות חירום (כל הדגמים): ההתמקדות המוגברת של אפל בבטיחות אישית הובילה לתכונת זיהוי התרסקות הפונה לשירותי החירום אם עברת תאונת דרכים. כל הדגמים כוללים גם מצב טלפון לוויני התומך בשיחות חירום גם באזורים ללא כיסוי סלולרי.
  • אי דינמי (דגמי פרו): זהו השינוי הבולט ביותר שהוצג עם דגמי האייפון 14 פרו. עם האי הדינמי, אפל הפכה את “החריץ” של המצלמה במסך לכלי ממשק משתמש חדש המציג סטטוסים מאפליקציות ועד התראות זעירות ואף מספק תכונות כמו בקרות להפעלת מוזיקה.
  • מסך ProMotion תמידי (דגמי Pro): תשכחו מהצורך להעיר את דגמי ה-Pro כדי לראות את המסך. מסך ProMotion שפועל תמיד, מציג הודעות ווידג’טים של מסך נעילה במבט חטוף. זה חוסך חיי סוללה על ידי עמעום כאשר אינו בשימוש.
  • מנוע פוטוני (כל הדגמים): כל דגמי האייפון 14 מייצרים תמונות טובות יותר מהדורות הקודמים בזכות המנוע הפוטוני. טכנולוגיה זו משלבת למידת מכונה, צילום חישובי וחומרה כדי לייצר תצלומים טובים יותר בתאורה נמוכה ותמונות עשירות ומפורטות יותר בהגדרות מוארות היטב.
  • מצלמת 48 מגה-פיקסל (דגמי Pro): בעוד שדגמי ה-iPhone 14 הבסיסיים מציעים את אותן תמונות של 12 מגה-פיקסל כמו ה-iPhone 13, דגמי ה-Pro מצלמים תמונות של עד 48 מגה-פיקסל (ודאו שיש לכם מספיק אחסון!).
  • מעבד A16 (דגמי Pro): דגמי ה-Pro בנויים סביב שבב A16 האחרון של אפל, שלדבריה הוא מהיר יותר, במיוחד בשימושים כבדים בגרפיקה. דגמי הבסיס משתמשים ב-A15, זהה לאייפון 13.

במה שונה האייפון החדש מהדור האחרון?

בעוד שהאייפון 14 הוא האייפון החדש ביותר, הדור האחרון – סדרת האייפון 13 – עדיין זמין. אם אתה רוצה להשיג אייפון מעולה במחיר נמוך יותר, שקול את האייפון 13. עם זאת, לפני שתעשה זאת, חשוב להבין את ההבדלים העיקריים האלה בין האייפון 14 ל-13:

הבדלים בין אייפון 14 לאייפון 13
  • אין אי דינמי: רק דגמי האייפון 14 פרו מציעים את האי הדינמי.
    מסך קטן יותר: בעוד שהמסכים של האייפון 13 הם פנטסטיים, הם לא מציעים את אפשרות ה-Always-On של 14 Pro.

  • מצלמה קטנה: המצלמה של ה-iPhone 13 הייתה בין המצלמות הטובות ביותר בכל טלפון – עד ה-iPhone 14 Pro. ובכל זאת, ל-13 יש בעצם אותה מצלמה נהדרת כמו האייפון 14 ו-14 פלוס – 12 מגה פיקסל, וידאו 4K, מצב דיוקן ותאורת פורטרט ועוד.

  • מעבד A15: סדרת האייפון 13 בנויה סביב מעבד A15 – בדיוק כמו האייפון 14 וה-14 פלוס. סביר להניח שלא תבחינו בהבדל, למעט משימות כבדות מעבד וגרפיקה.

  • פחות תכונות חירום: לסדרת האייפון 13 אין זיהוי התרסקות או שיחות חירום ללוויין, אך תכונות התקשורת האחרות שלה זהות לסדרת האייפון 14.

רוצים לרכוש אייפון חדש? עם שירות עד הבית + העברת מידע מהמכשיר הישן

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024