מדריך לאפליקציית ChatGPT לאייפון

ChatGPT מדריך האפליקצייה ל iOS

CHATGPT באייפון

ChatGPT מגיע כעת כאפליקציה ל-iOS, ומראה לנו את העתיד של העוזרות הקוליות.

ChatGPT, מודל השפה הגדול שכרגע או הורס את העולם או הופך אותו לקצת יותר נוח (או שניהם), הוא כעת אפליקציה. במקום להקליד בדפדפן אינטרנט, אתה יכול פשוט להפעיל את האפליקציה וללכת. אבל איך זה יכול לעזור לך בחיי היום יום שלך? והאם זה באמת טוב יותר מהאינטרנט?

“בעיני זה כמו מנוע חיפוש מרוקן שמסכם ומקבץ בצורה מסודרת את התוצאות, בלי צורך לדשדש בעשרות מאמרים על כל המוך והמודעות הנלוות להם, ובלי צורך לעקוב אחר מיליון קישורים ואז לרשום הערות ו לארגן אותם. כמובן שאני עדיין צריך לאמת את התוצאות בדיוק כמו כל דבר אחר. אבל לעזאזל זה חוסך זמן”, אמר Wim משתמש iOS ו-ChatGPT בשרשור בפורום Audiobus בו השתתפה Lifewire.

שימוש באפליקציית ChatGPT לעומת שימוש בה באינטרנט

מכיוון ש-ChatGPT מפעיל את השאילתות שלך בשרתים שלו ולא במחשב שלך או בטלפון שלך, ההבדל בין אפליקציה מובנית לתיבת טקסט באתר הוא מינימלי.

“לעת עתה, האפליקציה של ChatGPT באייפון היא כל כך בסיסית שאולי גם אתה משתמש באתר. עד שתהיה סיבה ייחודית להורדת האפליקציה, קל באותה מידה להשתמש באתר״

אמנם אפשר ליצור אפליקציות אינטרנט מושכות, שיש להן סמל מסך הבית שלהן, ואפילו יכולות לשלוח לך התראות, אבל המציאות היא שאפליקציות מקוריות בדרך כלל כוללות את התכונות המלאות יותר. וחלק מזה הוא השילוב שלהם עם כל הטכנולוגיות המובנות של אפל.

התכונה החשובה ביותר באייפון, במקרה של ChatGPT, היא קיצורי דרך. או שיהיה – כרגע, זה לא תומך בהם. קיצורי הדרך של אפל היא ערכת כלים לבניית כל מיני אוטומציות פשוטות או מורכבות ועוצמתיות.

לדוגמה, קיצורי דרך מאפשרים לך ליצור קיצור דרך שמדלג על הפודקאסט שלך לפרק הבא רק על ידי הקשה כפולה על גב הטלפון. ויצרתי קיצור דרך שהאזין לתיקיה מלאה במאות קטעי אודיו, זיהיתי מה אנשים אומרים, המרתי את זה לטקסט, והשתמשתי בטקסט כדי לתת שם לכל קובץ.

עכשיו, עם סוג זה של כוח וגמישות, דמיינו את קיצורי הדרך שתוכלו לבנות עם ChatGPT.

למרבה המזל, אתה לא צריך לדמיין את זה כי האפליקציה הרשמית היא לא הדרך היחידה להשתמש במנוע ה-AI של ChatGPT באייפון שלך. אולי המרשים ביותר עד כה הוא S-GPT, שילוב מדהים של קיצורי דרך ו-ChatGPT מקיצורי דרך וגורו iOS Federico Viticci.

“S-GPT מגיע עם אינטגרציות מערכות מקוריות בפלטפורמות של אפל, כולל היכולת לעבד טקסט מהלוח שלך, לסכם טקסט שנמצא בתמונות, לייצא שיחות לקבצים ול-Finder, ואפילו ליצור רשימות השמעה באפליקציית המוזיקה”, אומר Viticci על שלו. הבלוג של Mac Stories.

ועדיין, למרות השילוב הבסיסי שלה, אפליקציית ChatGPT מוסיפה שתי תכונות נוחות. האחת היא שזה מסנכרן את ההיסטוריה שלך בין מכשירים. השני הרבה יותר עמוק: קול.

ChatGPT, אבל עם קול

אם קראת על ChatGPT, תדע שהוא יכול לעשות כמעט הכל בנוגע לטקסט וליצירתו. בקשו ממנו לכתוב לכם דוח, ליצור רשימת אריזה לחופשת החוף הקרובה שלכם, וכן הלאה.

אתה תכיר גם את Siri, העוזרת הקולית של אפל, שלא יכולה לעשות כמעט כלום – לא באופן עקבי, בכל מקרה.

וזו הסיבה שאפליקציית ChatGPTs היא פוטנציאלית כל כך מרגשת. תאר לעצמך שאתה יכול לדבר לטלפון שלך, ולגרום לו להבין אותך, ואז לפעול לפי כל מה שביקשת ממנו לעשות. ולא רק זה, אלא שהשיחה יכולה להימשך תוך כדי כוונון עדין של התוצאות במקום להתחיל מאפס בכל פעם, כמו עם סירי.

למעשה, דיבור עם עוזר בינה מלאכותית כמו זה נראה כמו תכונה כל כך חשובה שהיא באמת צריכה להיות מובנית מטעמי פרטיות. מסך הפתיחה של אפליקציית ChatGPT מזהיר אותך שהתוצאות עלולות להיות לא מדויקות ושאין לשתף מידע רגיש עם האפליקציה מכיוון ש”צ’אטים אנונימיים עשויים להיבדק על ידי מאמני Al שלנו כדי לשפר את המערכות שלנו”. עליך לספק גם מספר טלפון כדי להירשם לחשבון.

אפל אולי איטית למשחק הצ’אטבוט של AI, אבל לפחות כשהמאמץ שלה יגיע סוף סוף, אתה יודע שהיא לא תשתף את הנתונים שלך עם אף אחד. עד אז, ChatGPT נראה שימושי מאוד. רק תיזהר במה שאתה אומר לו.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024