מדריך: כיצד לפרוץ מכשירי אייפון A12-A15 בגרסאות -iOS 15.0-15.4.1 עם Dopamine

כך תפרצו את המכשיר האייפון שלכם JAILBREAK CYDIA

למקרה שפספסתם את זה, יש פריצת Jailbreak חדשה של אייפון ואייפד בעיר. המפתח Lars Fröder (@opa334) הכריז רשמית על שחרורו של Dopamine, כלי פריצת jailbreak שניתן לחתום על perma עבור מכשירי arm64e עם iOS ו-iPadOS 15.0-15.4.1.

הפריצה עובדת על כל מכשירי אפל מלבד סדרת אייפון 14

Dopamine-Banner

במדריך הבא נלמד אתכם איך לפרוץ את האייפון ולפתוח אותו לתוכנות צד ג שלא מורשות על ידי אפל – כגון – מקליט שיחות מובנה, ערכות נושא, זיהוי מספרי טלפון מובנה ועוד המון המון.

כמה דברים שצריך לדעת על כלי הפריצה Dopamine

פריצת ה jailbreak של דופמין מבוססת במידה רבה על פריצת הג’יל Fugu15 של Linus Henze, אולם היא פותרת את בעיית באג ה-Wi-Fi, משלבת תמיכה בהתקנת tweak ומשלבת ממשק משתמש גרפי (GUI) ידידותי למשתמש. במהלך שלב הבטא ולפני שינוי השם, דופמין היה ידוע בתור Fugu15 Max.

דופמין תומך ב-iOS ו-iPadOS 15.0-15.4.1, אך רק במכשירי arm64e. המכשירים הללו הם כאלה שיש להם שבב A12 או יותר מתחת למכסה המנוע, וכוללים מכשירים כמו אייפון XS ואילך.

לא ניתן להשתמש בדופמין כדי לפרוץ מכשירים ישנים יותר, אך ניתן להשתמש ב-palera1n-c במקום זאת כדי לשבור את מכשירי A9-A11 התואמים ל-jail-8 bootrom exploit עם iOS ו-iPadOS 15.x-16.x, כגון iPhone X ומעלה.

Dopamine יתקין את Sileo כאפליקציית מנהל החבילות המוגדרת כברירת מחדל.

התקנת Dopamine

אם אתה מוכן להתקין Dopamine במכשיר התואם שלך, תוכל לבצע את השלבים המפורטים להלן: 1) התחל בהתקנת TrollStore. הערה: לאחר התקנת TrollStore, תוכל לעבור לשלב הבא להתקנת ה-Dopamine jailbreak. 2) באותו מכשיר שבו התקנת את TrollStore, הפעל את Safari ממסך הבית 3) הזן את כתובת האתר הבאה בסרגל החיפוש והקש על מקש התחל: https://ellekit.space/dopamine/ 4) הקש על כפתור התקן עם TrollStore 5) הקש על כפתור הורד בהנחיה 6) הקש על גליף ההורדות בסרגל הכתובות 7) הקש על האפשרות הורדות מהרשימה הנפתחת 8) הקש על דופמין מרשימת ההורדות שלך 9) בממשק הבא, הקש על כפתור השיתוף 10) הקש על סמל ה-TrollStore בגיליון השיתוף: 11) הקש על כפתור ההתקנה בהודעה: 12) לאחר ההתקנה, הפעל את אפליקציית Dopamine ממסך הבית: 13) הקש על כפתור Jailbreak: 14) בחר במנהל החבילות של Sileo ולאחר מכן הקש על כפתור המשך: 15) תתבקש להזין קוד סיסמה למסוף. הגדר אחד מהבחירתך (פעמיים), ולאחר מכן הקש על כפתור הגדר:

לסיכום

זה כל מה שצריך לעשות להתקנת Jailbreak של Dopamine במכשיר arm64e שמריץ iOS או iPadOS 15.0-15.4.1. זה באמת לא יכול היה להיות קל יותר, וזה הכל הודות ל-TrollStore.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024