האייפון אינו נטען ? כך תוכלו לתקן זו בקלות!

האייפון אינו נטען ? כך תוכלו לתקן זו בקלות!

האייפון שלי לא נטען? הנה הפיתרון האמיתי!

כאשר האייפון שלך לא נטען כהלכה, יכולות להיות הרבה סיבות מאחורי זה. זה יכול להיות הכבל, יציאת הטעינה או הסוללה שגורמים לבעיה. חשוב לאבחן את הבעיה ברגע שאתה נתקל בה ולנקוט בצעדים לתיקון הבעיה. במאמר זה, נדריך אותך בכמה מבעיות הטעינה הנפוצות ביותר של אייפון וכיצד לפתור אותן במהירות.

החדשות הטובות הן שניתן לתקן את רוב בעיות הטעינה של האייפון בבית. במאמר זה, אני אראה לך כיצד לתקן אייפון שלא נטען, שלב אחר שלב.

חשוב לדעת לפני שמתחילים:

אחת השאלות הנפוצות ביותר כשאנחנו טכנאי אייפון מקבלים זה שאייפון לא נטען : “האייפון שלי לא נטען, הסוללה שלי כנראה לא טובה, צריך להחליף אותה?”

למרות מה שתקרא באתרים רבים, התשובה לשאלה זו היא לא! יש הרבה מידע מוטעה בחוץ, וזו הייתה אחת הסיבות העיקריות שרצינו להתחיל ככה את המאמר הזה.

בתור טכנאי של אייפון עם ניסיון בעבודה עם מאות מכשירי אייפון שלא נטענו, אני יכול לומר לך שהחלפת סוללה היא הדבר הלא נכון לעשות.

תיקון זמני הוא: טעינה אלחוטית

בזמן שאתה מחפש פתרון לתקלת הטעינה באייפון שלך, ייתכן שעדיין תוכל לטעון אותו באופן אלחוטי. כל אייפון מאז האייפון 8 תומך בטעינה אלחוטית עם מטענים עם אישור Qi. הנח את האייפון שלך במרכזו של מטען אלחוטי Qi ובדוק אם מתחיל להיטען.

אם כן – זה נהדר! עם זאת, אנחנו עדיין צריכים לטפל בבעיה המונעת מהאייפון שלך להיטען עם חיבור כבל.

כיצד לתקן אייפון שלא נטען.

1. בצעו הרד-ריסט לאייפון

לפעמים הפתרון הוא פשוט כמו הרד-ריסט של האייפון שלך. זה הדבר הראשון שטכנאי במעבדה יעשה, וזה קל לעשות בבית. כך:

עקבו אחר השלבים הבאים במדריך שלנו לגבי מכשיר שלא נדלק.

דגם האייפון איך לבצע הרד ריסט
אייפון 6S, SE ודגמים ישנים יותר לחץ והחזק את לחצן ההפעלה וכפתור הבית יחד עד שיופיע הלוגו של אפל על המסך, ולאחר מכן שחרר.
אייפון 7 ו-7 פלוס לחץ והחזק את לחצן ההפעלה וכפתור הפחתת עוצמת הקול יחדיו עד להופעת הלוגו של Apple על המסך, ולאחר מכן שחרר.
אייפון 8 ומעלה ישנם שלושה שלבים: 1. לחץ ושחרר במהירות את לחצן הגברת עוצמת הקול. 2. לחץ ושחרר במהירות את לחצן הפחתת עוצמת הקול. 3. לחץ והחזק את לחצן ההפעלה (הנקרא “לחצן הצד” באייפון עם Face ID) עד להופעת הלוגו של אפל בתצוגה, ולאחר מכן שחרר.
קבלו טיפ מהטכנאי המקצועי שלנו: הטעות מספר 1 שאנשים עושים בזמן שהם מנסים לאפס את האייפון שלהם היא שהם לא מחזיקים את הכפתורים לחוץ מספיק זמן. עם זאת, באייפון 8 ואילך, וודא שאתה לוחץ על שני הכפתורים הראשונים במהירות רבה ומחזיק את כפתור ההפעלה למטה במשך זמן רב. לפעמים התהליך יכול לקחת 20 שניות או יותר!

2. בדקו את כבל הטעינה שלכם

הסתכל מקרוב על שני הקצוות של כבל ה-USB שבו אתה משתמש לטעינת האייפון שלך. כבלי ה Lighting של אפל נוטים להתקלקל, במיוחד בקצה שמתחבר לאייפון שלך. אם אתה רואה סימני בלאי גלויים, אולי הגיע הזמן לכבל חדש.

כבל אייפון קרוע

איך אני יכול לדעת אם כבל הברק שלי הוא הסיבה לכך שהאייפון שלי לא נטען?

אם אין נזק לחלק החיצוני של הכבל, נסה לחבר את האייפון שלך ליציאת USB במחשב כדי להטעין במקום להשתמש במתאם הקיר, זה שהגיע עם האייפון שלך. אם כבר הטענת את האייפון שלך באמצעות המחשב, נסה להשתמש במתאם הקיר. אם זה עובד במקום אחד ולא במקום השני, הכבל שלך הוא לא הבעיה.

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל לפעמים הדרך הטובה לקבוע אם יש לך “כבל רע” היא לנסות לטעון את האיי שלך באמצעות כבל של חבר. אם האייפון שלך חוזר לחיים לאחר שחיברת אותו, זיהית את מציאת שבגללה האייפון שלך לא נטען – כבל פגום.

אל תשכחו אם האייפון שלכם עדיין באחריות!

אם האייפון שלך עדיין באחריות, כבל ה-USB (וכל השאר בקופסת האייפון) מכוסה! אפל תחליף את הכבל שלך בחינם, כל עוד הוא במצב סביר.

אתה יכול לבדוק באתר התמיכה של אפל או להתקשר למשווק אפל כדי לבדוק את סטטוס האחריות. אם תחליטו ללכת למשווק המורשה, תמיד כדאי לקבוע זימון לפני שאתם מגיעים. כך לא תצטרכו לחכות בתור – לפחות לא להרבה זמן.

כבלים לא מקוריים יכולים לגרום לבעיות טעינה של אייפון

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאייפון לא נטען מגיעה מכבלים של טעינה לאייפון באיכות נמוכה של כאלה לא מקוריים שאנשים קונים בתחנות דלק. כן, הכבלים של אפל יקרים, אבל מניסיוני, המחירים האלה של 20-40₪ אף פעם לא מחזיקות מעמד כמו הדבר האמיתי. יש טובים שם בחוץ – אתה רק צריך לדעת באילו לבחור.

אם אתה מחפש כבל טעינה חלופי לאייפון איכותי יותר עמיד יותר מזה של אפל, בדוק את המועדפים שלנו באמזון. לא מדובר בכבלי תחנת דלק זולים שהולכים להישבר בעוד שבוע. אני אוהב את כבל Lightning באורך 6 רגל מכיוון שהוא ארוך מספיק כדי שאוכל להשתמש באייפון שלי במיטה.

הדבר שחשוב לחפש הוא תווית Made For iPhone (MFi) על הקופסה. MFi הוא בעצם חותמת האישור של אפל – זה אביזר העונה על דרישות התוכנה והחומרה של אפל.

נסו מטען אחר

האם אתם מטעינים את האייפון שלכם על ידי חיבורו לחשמל, באמצעות מטען לרכב, בתחנת עגינה לרמקולים, במחשב הנייד שלך או בדרך אחרת? יש הרבה דרכים להטעין את האייפון.

זכור שתוכנת האייפון שלך אומרת ‘כן’ או ‘לא’ לטעינה כאשר האייפון שלך מתחבר לאביזר. אם התוכנה תזהה תנודות בהספק, היא תמנע מהאייפון שלך להיטען כאמצעי הגנה.

איך אני יכול לדעת אם המטען שלי הוא הסיבה לכך שהאייפון שלי לא נטען?

אנחנו נעשה את אותו הדבר שעשינו כשבדקנו את כבל ה-Lightning שלך. הדרך הפשוטה ביותר לגלות אם המטען שלך תקול היא לנסות מטען אחר. ודא שאתה מנסה יותר מאחד כי מטענים יכולים לההרס מהר מאוד.

אם האייפון שלך לא נטען עם מתאם הקיר, נסה לחבר אותו ליציאת USB במחשב שלך. אם הוא לא נטען במחשב, נסה לחבר אותו לקיר – או נסה יציאת USB אחרת במחשב. אם האייפון שלך נטען עם מתאם אחד ולא עם השני, המטען שלך הוא הבעיה.

יש מטענים מהירים באיכות גבוהה בכל מיני מעבדות, אבל אתה צריך להיות זהיר

אם אתה צריך מטען חדש, כדאי לדעת: ההספק המרבי המאושר על ידי אפל עבור מטענים לאייפון הוא 2.1 אמפר. שלא כמו מטענים רבים של צד שלישי שיכולים להזיק לאייפון שלך, אלה יטענו את האייפון שלך במהירות ובבטחה.

(מטען האייפד הוא 2.1A ואפל טוענת שהוא תקין לאייפון.)

טיפ: אם אתה מנסה לטעון באמצעות מקלדת Apple או רכזת USB, נסה לחבר את ה-iPhone ישירות לאחת מיציאות ה-USB של המחשב שלך. כל המכשירים המחוברים לרכזות USB (ולמקלדות) חולקים אספקת חשמל מוגבלת. אני אישית ראיתי בעיות טעינה של אייפון מתרחשות כי לא היה מספיק כוח להסתובב.

נקו את הלכלוך מיציאת הטעינה

השתמש בפנס והסתכל מקרוב על יציאת הטעינה בתחתית האייפון שלך. אם אתה רואה שם לכלוך או אבק, ייתכן שזה מונע מכבל הטעינה ליצור חיבור הרמטי לאייפון שלך.

אם אתה מוצא לכלוך או אבק ביציאת האייפון שלך, זה הזמן לנקות אותו.

קבלו טריק לניקוי שקע ההטענה:

תפסו מברשת שיניים (כזו שמעולם לא השתמשתם בה בעבר) והברישו בעדינות את יציאת הטעינה של האייפון שלכם. אם יש השתמשו במברשות אנטי-סטטיות מפוארות כדי לעשות זאת (שאותן ניתן להשיג בכל חנות לחומרי בניין), אבל קחו בחשבון שמברשות שיניים עובדות באותה מידה.

מדריך ווידיאו – ניקוי לכלוך משקע טעינה של אייפון

טיפול בנזקי נוזלים או מים

אחת הסיבות הנפוצות ביותר מדוע אייפון לא נטען היא נזקי נוזלים. נזקי נוזלים עלולים לקצר את החיבורים ביציאת הטעינה של האייפון שלך לגרום לכל מיני בעיות באייפון שלך. גם אם ייבשתם את החיבור והברשתם אותו, לפעמים הנזק כבר נעשה.

אם מופיע ההודעה ״זוהה נוזל במחבר Lightning״ או הודעה ״הטעינה לא זמינה״ –

הודעה זו מופיעה מכיוון שניסיתם לחבר כבל בזמן ששקע הטעינה רטוב או עדיין מושפע ממגע עם מים. הפיתרון? נסו להמתין 30-60 דקות וחברו שוב. אך אל תנסו לחבר את המטען לפני.

אם ההודעה מופיעה לאחר 30-60 דקות? השאירו את המכשיר במקום יבש ומוצל. וחברו שוב לאחר 24 שעות.

מה לא לעשות אם הודעה זו מופיעה? לא לנסות לייבש את המחבר עם פן חם דבר זה עלול לגרום לקורוזיה ולפגוע בשקע הטעינה לצמיתות. לא לדחוף שום חפץ זר כגון מקל אוזניים, קיסם למחבר הטעינה. לא להשתמש באורז – אורז יכול להתקע ולהתפורר בתוך מחבר הטעינה.

למה זה טוב? כשמחברים כבל בזמן שהאייפון רטוב אז המכשיר יכול להכנס לקצר ואז לא לעבוד. גם תוכלו להרוס את שקע ההטענה וזה לאחר מכן ידרוש תיקון במעבדה. שקע ההטענה יכול להחליד מבפנים.

איך להוציא מים מהחור של המטען? בגדול אין דרך להוציא מים מהחור של המטען מכיוון שהמים נכנסים פנימה לאיזורים שאנחנו לא יכולים להגיע אליכם.

אם הודעה זו מופיעה לאחר שהמכשיר יתייבש ולאחר שהמתנתם 24 שעות? במצב זה תצטרכו להזמין טכנאי עד אליכם או לגשת למעבדה לטיפול מקצועי בתקלה.

איך בכל זאת ניתן לטעון את האייפון כי אתם ממש חייבים? טעינה אלחוטית זו הדרך היחידה להטעין את האייפון כאשר מחבר הטעינה ניזוק ממים.


האייפון מראה שנטען אבל
 לא נטען או נטען עד 80 אחוז

שימו לב! אם האייפון מעל מ 80% זה תקין שהאייפון מראה שנטען אבל נטען לאט מאוד מאוד. מסיבה שאפל שילבו ב ios 15 את הפיצ’ר ״טעינה ממוטבת״ פיצ’ר זה נועד להגן על סוללת המכשיר. מכיוון שסוללות ליטיום לא מומלץ לטעון אותם במהירות או לטען בכלל לאחר שהן מגיעות ל 80% אחוזים. (ניתן לבטל אופציה זו דרך הגדרות > סוללה > בריאות הסוללה > טעינה ממוטבת)

אם בכל זאת המכשיר מראה שנטען אבל לא נטען? הנה כמה אופציות בשבילכם

  1. נסו להחליף מטען
  2. נסו לכבות את האייפון ולהדליק שוב
  3. נסו לכבות את מצב סוללה חלשה
  4. נסו להטעין בטעינה אלחוטית
  5. התקשרו אל המעבדה או אל שירות תיקונים קרוב להתייעצות.

לסיכום

האם אתה מתקשה להטעין את האייפון שלך? אנשים אינם מסוגלים להטעין את מכשירי האייפון שלהם, ומאבדים זמן ואנרגיה יקרים במציאת פתרון. החברה שלנו מספקת את הפתרון המושלם: נסה אותנו עוד היום וטען את הטלפון שלך תוך זמן קצר!

שירות דיירקט פיקס מציע לכם תיקון תקלות טעינה במהירות וביעילות כמו שלא ידעתם שאפשר – אצלכם בבית או בכל מקום אחר שנוח לכם.

בשיחת טלפון קצרה אתם מספרים לנו מה אתם צריכים ואנחנו מגיעים במהירות כדי להחזיר לכם את החיים למסלול התקין. 

בואו לקבל את האייפון שלכם בחזרה – דברו איתנו

מחירון תיקון תקלות טעינה

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024