כל מה שאתם צריכים לדעת על מגני מסך לסמארטפון

כך תתקינו מגן מסך לטלפון שלכם בצורה נכונה

אם הייתם בחנות לתיקון טלפונים סלולריים, רוב הסיכויים ששמעתם את המונח “מגן מסך”. אבל איך תדעו איזה סוג של מגן מסך הכי מתאים לטלפון שלכם? מה ההבדל בין מגן מסך מזכוכית מחוסמת למגן מסך מפלסטיק? המשיכו לקרוא את “כל מה שאתה צריך לדעת על מגני מסך לסמארטפון” לקבלת תשובות לכל השאלות הללו ועוד.

מגני מסך לסמארטפון: פלסטיק מול זכוכית מחוסמת

מגני מסך לסמארטפון מגיעים בשתי צורות: פלסטיק וזכוכית מחוסמת. אמנם יש יתרונות וחסרונות לכל אחד, אבל הטכנאים ב-דיירקט-פיקס תיקון אייפונים עד הבית ממליצים בדרך כלל להתקין מגן מסך מזכוכית מחוסמת.

הטכנאים שלנו מעדיפים מגני מסך מזכוכית מחוסמת מכיוון שהם:

  • עמידים יותר מפלסטיק. למגן מסך זכוכית ממוצע יש עובי בין 0.3 מ”מ ל-0.5 מ”מ, בעוד שלמגן מסך פלסטיק ממוצע יש עובי של 0.1 מ”מ.
  • יש אותה תחושה כמו מסך סמארטפון.
  • עמידים יותר לשריטות ממגן מסך פלסטיק.

האם יש צורך במגן מסך לסמארטפון?

ככל ש-Corning Gorilla Glass מתפתח והופכת עמיד יותר ויותר, יותר אנשים הולכים ללא מגן מסך. עם זאת, אפילו זכוכית הגורילה האחרונה רגישה לנזק. לכן טכנאי דיירקט פיקס תמיד מייעצים ללקוחות להתקין מגן מסך.

מגני מסך מזכוכית מחוסמת צריכים להיות קו ההגנה הראשון של הטלפון שלך מפני סדקים ושריטות. למרות שמגן המסך עשוי להיות הוצאה קטנה מראש, הוא הרבה פחות יקר מהחלפת מסך.

אילו מגני מסך לסמארטפון הם הטובים ביותר?

כשזה מגיע להגנה על הטלפון, לא כל מגני המסך נעשים שווים. בדרך כלל שווה להשקיע קצת יותר מראש להגנה לטווח ארוך. מגן המסך המומלץ ביותר על ידי טכנאים הוא ZAGG InvisibleShield.

טכנולוגיית InvisibleShield מספקת הגנת שריטות ונפילה ללא דופי. בנוסף, כל מגן מסך InvisibleShield מגיע עם אחריות מוגבלת לכל החיים.

שלבים להתקנת מגן מסך מזכוכית מחוסמת

התקנת מגן מסך מזכוכית מחוסמת דורשת דיוק וסבלנות. עקוב אחר ההוראות שלהלן כדי להתקין בהצלחה מגן מסך לסמארטפון. הערה: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הימנע מאבק, שיער ומגע במגן במהלך תהליך ההתקנה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

  1. נקה את מסך הטלפון החכם שלך עם אלכוהול או חומר לניקוי משקפיים.
  2. יבש את המסך עם מטלית מיקרופייבר.
  3. הסר את מגן המסך מאריזתו.
  4. ודא שאין חלקיקי אבק על המסך.
  5. החזק את הזכוכית המחוסמת בצדדים כדי למנוע טביעות אצבעות, קלף את גב הדבק ממגן המסך.
  6. יישר בזהירות את המגן עם הטלפון, וודא שכל פתחי המצלמה והמיקרופון מיושרים ושהשוליים בכל צד של המגן שווים.
  7. הנח את הזכוכית על המכשיר והפעל קלות לחץ עם היד על הזכוכית כדי להבטיח שהדבק נדבק.
  8. אם אתה מבחין בבועות אוויר, השתמש בכלי הכלול בערכה שלך או בכרטיס אשראי כדי לדחוף את בועות האוויר לכיוון הקצוות של מגן המסך.

לסיכום

אם תהליך התקנת הזכוכית המחוסמת נשמע מסובך מדי, אל תדאג! אנחנו בדיירקט פיקס יכולים לעזור לך עם זה. הטכנאים שלנו נושאי מגוון רחב של אביזרי טלפון כולל מגני מסך מזכוכית מחוסמת ומגני מסך מפלסטיק.

אנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כדי לקבל סיוע בהתקנת מגן המסך שלך ולשאול כל שאלה שיש לך לגבי הגנה על המכשיר שלך. הטכנאים שלנו מצפים לשרת אותך!

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024