כך תוכלו להאריך את חיי הסוללה של האייפד

5 טיפים להאריך את חיי הסוללה באייפד לשכם

הארכת חיי הסוללה באייפד

כיצד אוכל להאריך את חיי הסוללה של האייפד שלי?

בין אם אתה משתמש באייפד שלך בשביל הכיף או למטרות מקצועיות, רוב הסיכויים שהפכת להיות תלוי בו מאוד. עם זאת, מחזורי שימוש וטעינה מתמשכים מובילים לירידה בסוללת האייפד ובסופו של דבר לצורך להחליף את הסוללה או המכשיר לחלוטין. למרבה המזל, יש כמה דרכים שבהן אתה יכול להאריך את חיי ה-iPad שלך. עקוב אחר הטיפים הבאים כדי להבטיח שתפיק את המרב מהטאבלט שלך.

7 טיפים לחיסכון בסוללה באייפד

1. כוונן את בהירות המסך

הפחתת בהירות המסך של ה-iPad שלך היא דרך מהירה וקלה לחסוך בחיי סוללה. התצוגה שלך היא בדרך כלל צרכן האנרגיה הגדול ביותר, וכאשר המסך מוגדר לרמת בהירות גבוהה, הוא דורש יותר אנרגיה כדי להפעיל את התאורה האחורית של הצג.

2. השתמש במצב טיסה

כשאתה בדרכים, מצב טיסה הוא דרך קלה לחסוך בחיי הסוללה. כאשר אתה מפעיל את מצב טיסה, ה-iPad שלך מפסיק לחפש רשתות אלחוטיות להתחבר אליהן, מה שמפחית את צריכת האנרגיה.

3. השבת את שירותי המיקום

דרך נוספת להפחית את צריכת האנרגיה היא לכבות את שירותי המיקום וה-GPS. כדי לקבוע אילו אפליקציות משתמשות במיקום שלך, נווט אל הגדרות > פרטיות ואבטחה > שירותי מיקום. במסך שיופיע, תמצא את כל האפליקציות שמשתמשות כעת במיקום שלך ואת רמת הגישה של האפליקציות למיקום שלך. עבור אפליקציות או אפליקציות שאינן חיוניות שאינך משתמש בהן כעת, החלף את שירותי המיקום למצב לעולם לא או תוך כדי שימוש. כדי לכבות את שירותי המיקום לחלוטין, החלף למצב כבוי בחלק העליון של המסך.

4. סגור אפליקציות הפועלות ברקע

כאשר אתה מנווט מחוץ לאפליקציה, היא בדרך כלל ממשיכה לרוץ ברקע ולהשתמש בחיי הסוללה אלא אם תסגור אותה. כדי לאלץ אפליקציה להיסגר, החלק למעלה מתחתית המסך והשהה את אמצע המסך. אמורה להופיע תצוגה מקדימה של כל האפליקציות הפועלות ברקע. החלק למעלה על כל תצוגה מקדימה של כל אפליקציה כדי לסגור אותה. בדגמי iPad עם כפתור בית, לחץ פעמיים על כפתור הבית כדי לראות תצוגה מקדימה של כל האפליקציות הפועלות ברקע.

5. הפעל את מצב צריכת חשמל נמוכה

שימוש במצב צריכת חשמל נמוכה יכול להאריך את חיי הסוללה של האייפד שלך על ידי הפחתת צריכת החשמל. כדי להפעיל אותו, נווט אל הגדרות > סוללה. במצב צריכת חשמל נמוכה, ייתכן שתבחין שחלק מהתכונות לוקחות זמן רב יותר לטעון והתצוגה שלך עשויה להיות כהה יותר עם פחות אפקטים חזותיים. תדע שאתה במצב צריכת חשמל נמוכה אם אתה רואה סמל סוללה צהוב בפינה השמאלית העליונה של המסך. ברגע שתגיע למטען, מצב צריכת חשמל נמוכה יכבה אוטומטית ברגע שתגיע ל-80 אחוז ומעלה.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024