כיצד פועלת טעינה מהירה ואיזה סמארטפון נטען הכי מהר

כיצד פועל הטענה מהירה באייפון ואיזה מהם נטען הכי מהר!

לקוחות רבים משתמשים באייפונים שלהם במשך תקופות ממושכות מדי יום, מה שהופך את הצורך בטעינה מהירה לצורך מאוד חיוני.

אז מה זה טעינה מהירה?

אייפונים חדשים רבים מגיעים עם תכונת הטעינה המהירה. בניגוד לשנים הקודמות, איננו צריכים עוד לחכות שעות רצופות עד שנוכל להטעין את הסוללות של המכשירים שלנו.

היצרנים מתהדרים כיום במהירויות טעינה מהירות ובטלפונים שעלולים להיטען תוך פחות משעה. יש אפילו טלפונים שטוענים שהם מקבלים חיוב של 60% תוך 30 דקות או פחות!

אז מהו הטלפון המהיר ביותר לטעינה? כיצד פועלת טעינה מהירה? בואו נסתכל.

כפי שהשם מרמז, טעינה מהירה היא תכונה המאפשרת לך לטעון או להפעיל את המכשיר בפחות זמן ממה שהיית עושה עבור מכשיר רגיל. טעינה מהירה כרוכה בשליחת יותר כוח למכשיר שלך תוך פרק זמן קצר יחסית. בטעינה מהירה, מספר הוואטים (W) הנכנסים לסוללת המכשיר שלך גדל.

 

הסמארטפון הממוצע מקבל כ- 2.5W עד 6W בזמן הטעינה מיציאת ה- USB שלו. מטענים מהירים מעלים את העוצמה הזו בערך כפול 10, כאשר חלק מהטלפונים הולכים לכיוון 120W! עלינו לציין כי לא כל הטלפונים תומכים בטעינה מהירה וכי כל המטענים אינם מטענים מהירים.

כדי שהטעינה המהירה תעבוד, אתה צריך מטען וטלפון התומך בטעינה מהירה. לכן, אם אתה משתמש במטען מהיר בטלפון שאינו תומך בטעינה מהירה, או שאין לו את תכונות הטעינה המהירה, הוא ייטען במהירות רגילה. אותו דבר קורה כשאתה משתמש במטען רגיל בטלפון טעינה מהירה – הטלפון שלך נטען במהירות רגילה.

כיצד פועלת טעינה מהירה?

וואט היא יחידת ה- SI להספק. הספק הוא תוצר הזרם באמפר והמתח בוולט. הגדלת הזרם או המתח מגבירה גם את הכוח הזורם דרך המטען ולתוך המכשיר. בטעינה מהירה, המתח או הזרם גדלים – בעוד האחרים נשארים במקום.

כאשר המתח עולה, המכשיר מתחמם מהר יותר בעוד שיש צורך בכבלים עבים יותר כאשר הזרם מוגדל במקום זאת. לחברות שונות יש את טכניקות הטעינה המהירה שלהן. 

מהו הסמארטפון עם הטעינה המהירה בעולם?

החל מיולי 2021, טלפון עם הטעינה המהירה ביותר בעולם הוא Vivo iQOO 7. עם מהירות הטעינה של 120 וואט, הוא טוען את 4,000 מיליאמפר / שעה במלואו (מ -0% ל -100%) תוך פחות מ -30 דקות. אבל זה נתון לוויכוח מכיוון שמכשירו הקרוב ביותר, ה- Xiaomi Mi 10 Ultra עם קיבולת סוללה של 4,500 מיליאמפר / שעה, הוא בעל אותה מהירות טעינה של 120 וואט ונטען במלואו תוך קצת יותר מ -20 דקות-אפילו עם קיבולת סוללה גדולה יותר.

 

ה- Xiaomi Mi 10 Ultra גם נטען ל -70% תוך כשש דקות, מה שהופך אותו למקום קרוב מאוד ל- Vivo iQOO 7. ה- OnePlus 9 Pro הוא שליש קרוב מכיוון שהוא טוען את סוללת 4,500mAh שלו במלואו תוך כ -30 דקות עם 65W שלו מהירות טעינה מהירה.

 

מותגי טלפונים אחרים כמו RealMe, OPPO ו- Poco עוקבים אחר השאר במהירויות טעינה מהירות. טלפון הטעינה האלחוטי המהיר ביותר הוא Xiaomi Mi11 Ultra עם מהירות הטעינה האלחוטית של 67W. למרות שטעינה אלחוטית היא מושג חדש, היא מתחילה להחזיק מעמד בקרב טלפונים בטעינה קווית.

האם טלפונים של אנדרואיד נטענים מהר יותר מאשר מכשירי iPhone?

כן, טלפוני אנדרואיד נטענים מהר יותר מאשר מכשירי iPhone גם ללא תכונת הטעינה המהירה. תוך 15 דקות טעינה, טלפונים כמו ה- MotoX ו- OnePlus עלו ל -20%(מ -0%) בעוד שהאייפון קיבל רק 9%.

האם טעינה מהירה מסוכנת?

אנשים רבים חוששים שטעינה מהירה עלולה לגרום נזק לסוללות הטלפון. להיפך, טעינה מהירה לא תפגע בסוללת הטלפון שלך. בטעינה מהירה ישנם שני שלבים. בשלב הראשון, הסוללה נטענת במהירות גבוהה ל -50 עד 70%. לאחר מכן, בשלב השני, הוא מאט כדי לתת לסוללה להתקרר ולמנוע נזק.

טעינה מהירה והעתיד

עתיד הטעינה המהירה הולך להיות מעניין מאוד מכיוון שהוא נוטה לחלל הטעינה האלחוטי, כאשר טלפונים נטענים אלחוטיים ישיגו לאט לאט מטענים קווייים. זה רק עניין של זמן עד שכל הטלפונים יכללו את תכונת הטעינה המהירה ויהפכו לטלפונים עם טעינה מהירה.

המבחן הגדול - איזה סמארטפון נטען הכי מהר

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024