כיצד לנעול פתקים באייפון ובאייפד

איך לנעול פתקים באייפון ובאייפד

נעילת פתק באייפון

למד כיצד להגן על הפתקים החשובים והרגישים והפרטיים שלך באייפון ובאייפד על ידי נעילתן מאחורי סיסמה והסתרתם.

1. ודא שקוד גישה מוגדר באייפון שלך

אחת הדרכים הקריטיות להגן על ההערות, הטקסטים, התמונות, האפליקציות, נתוני האפליקציה וכל השאר באייפון שלך היא להשתמש בסיסמת מסך נעילה חזקה ולא לשתף אותה עם אף אחד אחר. סביר להניח שאתה כבר משתמש בקוד גישה, אבל במקרה הנדיר שלא, עבור לאפליקציית ההגדרות > Touch ID/Face ID וקוד גישה והגדר אחד.

2. נעל את הפתק באפליקציית Apple Notes

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על ההערות הפרטיות שלך היא באמצעות אפליקציית Notes המותקנת מראש באייפון, אייפד ו-Mac שלך. אתה יכול להקליד את ההערה שלך, להוסיף קישור אינטרנט, תמונה, טבלה או רשימת מטלות ולאחר מכן לנעול אותה. ברגע שהפתק ננעל, הוא מוגן בסיסמה באמצעות קוד הסיסמה של המכשיר וזיהוי פנים/מגע.

טיפ: אתה יכול להשתמש בסיסמה מותאמת אישית השונה מקוד הגישה של המכשיר שלך על ידי מעבר לאפליקציית ההגדרות > פתקים > קוד סיסמה ובחירה בסיסמה מותאמת אישית. בדרך זו, ההערות לא יהיו נגישות לאדם שיודע במקרה את קוד הסיסמה של האייפון שלך.

3. השתמש באפליקציות של צד שלישי כדי להסתיר פתקים ולנעול אותן באמצעות PIN

היתרון העיקרי בשימוש באפליקציות של צד שלישי הוא קלות השימוש ורמת דיסקרטיות גבוהה יותר. אם מישהו יחליט לחפש כתבות רגישות באייפון שלך, הוא יסתכל בתוך אפליקציית Notes הברורה ואולי לא יחשוב על אפליקציות של צד שלישי עם שמות שאינם דומים ליישומים לרישום הערות.

אתה יכול ליצור מספר פתקים בתוך אפליקציות אלה, שכולן יישארו מאחורי סיסמה מותאמת אישית. אתה יכול גם לקחת דברים רחוק יותר על ידי שינוי סמל האפליקציה והסוואה של האפליקציה כמחשבון או משהו אחר.

כך תוכל להסתיר את ההערות הפרטיות שלך מאחורי סיסמה באייפון ובאייפד:

1) הורד את אפליקציית Vault בחינם מ-App Store.

2) פתח את האפליקציה והגדר את קוד הגישה שברצונך לנעול את האפליקציה.

3) הקש על ההערות שלי בפינה השמאלית התחתונה.

4) הקש על כפתור חיבור הערה הזעיר והקלד או העתק והדבק את הטקסט של ההערה הפרטית שלך.

4. הוסף את הרשימות שלך לאפליקציית Pages והגדר סיסמה

Pages היא אפליקציית אפל חינמית שמותקנת מראש באייפון ובאייפד שלך, אלא אם הסרת אותה כדי לפנות מקום. אתה יכול להוסיף פתק ארוך עם כל מיני קבצים מצורפים כמו תרשימים, צורות, תמונות וכו’, ולהגדיר סיסמה כדי להגן עליו. אף אחד אחר לא יכול לראות את ההערה הזו אלא אם כן הוא יזין את הסיסמה הנכונה.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024