כיצד להקליט את המסך שלך באייפון: 3 שלבים פשוטים להקלטת מסך

כיצד לבצע הקלטת מסך באייפון

האם אי פעם רצית לבצע הקלטת מסך באייפון? כדי לעשות זאת, ייתכן שתתפתו להתחיל להוריד אפליקציות צד שלישי הדורשות גישה למסך ולהגדרות של הטלפון.

למרבה המזל עם iOS 14 ומערכות ההפעלה החדשות יותר, כעת תוכל לצלם את המסך של האייפון שלך עם מקליט המסך המובנה של אפל. אנו נדריך אותך לאורך השלבים להפעלת אפליקציית הקלטת המסך וננחה אותך כיצד להשתמש בה.

הקלטת מסך באייפון

שלב 1: הוסף את מקליט המסך למרכז הבקרה בכדי לבצע הקלטת מסך

ראשית עליך להוסיף את מקליט המסך למרכז הבקרה של האייפון שלך. פשוט החלק את האצבע כלפי מטה, החל מהחלק העליון של המסך כדי לגשת למרכז הבקרה. עם דגמי אייפון שישנים יותר מהאייפון X, תוכל לעשות זאת על ידי החלקה למעלה מתחתית המסך.

כדי להוסיף את מקליט המסך למרכז הבקרה, עבור אל ההגדרות של האייפון שלך. לאחר מכן, לחץ על “מרכז בקרהו”התאמה אישית של בקרות“. בחלק העליון של התצוגה, תראה את כל הכלים שכבר כללת במרכז הבקרה. גלול מטה ברשימת הפקדים השונים ואתר את “הקלטת מסך“.

לאחר שמצאת את הפקד “הקלטת מסך”, לחץ על סימן הפלוס הירוק שלידו. זה מוסיף את מקליט המסך למרכז הבקרה שלך ואתה מוכן להמשיך לשלב הבא.

שלב 2: התחל להקליט את המסך שלך - צילום מסך זה פשוט!

כעת תמצא את מקליט המסך במרכז הבקרה לאחר הפעלתו בהגדרות.

כדי להתחיל בהקלטה, לחץ על סמל הקלטת מסך המתאר עיגול והמתן לספירה לאחור הקצרה. אם ברצונך להקליט את הקול שלך גם עם מקליט המסך, לחץ והחזק את סמל הקלטת המסך ולאחר מכן לחץ על לחצן המיקרופון כדי להפעיל ולכבות את הקלטת הקול.

לאחר תחילת ההקלטה, תראה סמל אדום בפינה השמאלית העליונה המציין שהמסך מוקלט.

שלב 3: סיום ההקלטה

ברגע שתרצו לסיים את ההקלטה, פתחו את מרכז הבקרה ולחץ שוב על כפתור הקלטת מסך. כעת, כדי לגשת להקלטה, פשוט נווט אל התמונות שלך והתחל לצפות בהקלטה של המסך שלך.

אנו מודעים שחלק מהמשתמשים רוצים להסתיר את התוכן שצולם ולכן הכנו מדריך מפורט גם לגבי זה – היכנסו

לסיכום: הקלט את המסך של האייפון או האייפד שלך

עכשיו כשאתה מכיר את הטריק השימושי הזה להקלטת מסך באייפון שלך, אתה יכול להשתמש גם במכשירי האייפד של אפל. כלי הקלטת המסך הוא אלטרנטיבה שימושית לצילומי מסך פשוטים ומאפשר לך להקליט את מסך המכשיר שלך מבלי להזדקק ליישומים נוספים של צד שלישי.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024