כיצד להפעיל ולכבות את שירותי המיקום של האייפון

כיצד להפעיל ולכבות שירותי המיקום באייפון

בין אם אתה רוצה למקסם את חיי הסוללה, להגן על הפרטיות שלך או לנצל שירותים מבוססי מיקום. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להפעיל ולכבות את שירותי המיקום באייפון, יחד עם טריקים שימושיים אחרים.

התכונה “מצא את שלי” באייפון שלך מסתמכת על שירותי המיקום של הטלפון שלך. קרא את המדריך שלנו כיצד להשתמש בתכונה “מצא את שלי”.

השלבים שסופקו עשויים להשתנות מעט בהתאם לדגם האייפון ולגרסת ה-iOS שלך. אנא ודא שאתה משתמש בתוכנה המעודכנת ביותר כדי לגשת לכל התכונות המוזכרות במדריך זה.

שלב 1: גישה לשירותי מיקום

  1. פתח את אפליקציית ההגדרות במסך הבית של האייפון שלך.
  2. גלול מטה והקש על “פרטיות” כדי לגשת להגדרות הפרטיות.

שלב 2: הפעל או השבת את שירותי המיקום

  1. בתוך הגדרות הפרטיות, הקש על “שירותי מיקום” כדי לנהל את אפשרויות המיקום של האייפון שלך.
  2. כדי להפעיל שירותי מיקום עבור על כל האפליקציות, העבר את המתג בחלק העליון למצב “מופעל”. זה מאפשר לאפליקציות לגשת למיקום שלך בעת הצורך.
  3. כדי להשבית את שירותי המיקום עבור כל האפליקציות, העבר את המתג למצב “כבוי”. זה מגביל את כל האפליקציות מגישה למיקום שלך.

שלב 3: התאם אישית את שירותי המיקום עבור אפליקציות בודדות

  1. גלול מטה כדי להציג את רשימת האפליקציות שביקשו גישה למיקום שלך.
  2. כדי להפעיל או להשבית שירותי מיקום עבור אפליקציה מסוימת, הקש על השם שלה.
  3. בחר מבין האפשרויות הזמינות: “אף פעם”, “בזמן השימוש באפליקציה” או “תמיד”. בחירה ב”לעולם לא” מונעת מהאפליקציה לגשת למיקום שלך, בעוד “בזמן השימוש באפליקציה” מגבילה את הגישה למועד שבו האפליקציה נמצאת בשימוש פעיל. “תמיד” מאפשר לאפליקציה לגשת למיקום שלך גם כשהוא ברקע.

טיפים וטריקים:

  1. שפר את חיי הסוללה: אם אתה מבחין שהסוללה שלך מתרוקנת במהירות, שקול להשבית שירותי מיקום עבור אפליקציות מיותרות או לבחור “בזמן השימוש באפליקציה” במקום “תמיד” עבור אפליקציות שאינן דורשות גישה מתמדת למיקום. החלף את אחוז הסוללה באייפון שלך כדי לעקוב אחר השימוש בסוללה בצורה מדויקת יותר.
  2. הגן על הפרטיות שלך: סקור באופן קבוע את רשימת האפליקציות עם גישה למיקום ובטל הרשאות לאפליקציות שאינך משתמש בהן יותר או בוטח בהן.
  3. מצא את האייפון שלי: שמור על ה-iPhone שלך בטוח על ידי הפעלת התכונה “מצא את האייפון שלי” תחת הגדרות > [השם שלך] > מצא את שלי > מצא את האייפון שלי. זה מאפשר לך לעקוב, לנעול או למחוק את המכשיר שלך מרחוק במקרה של אובדן או גניבה.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024