כיצד לבדוק אם לאייפון יש 5G מופעל ועובד ב-iOS 16.4

7 דרכים לתיקון רשת 5G שלא עובדת

בדקו אם רשת דור 5 עובדת באייפון בגרסא 16.4

5G מגלה עולם של אינטרנט סלולרי מהיר וחלק יותר. למרות שכמו בכל טכנולוגיה חדשה, יש כמה תקלות בדרך. אם אינך מצליח להתחבר לרשת 5G או ש-5G לא עובד בטלפון ה-iPhone וה-Android שלך, הגעת למקום הנכון.

למה אני לא יכול להתחבר לרשת 5G

לפני שנעבור למצב פתרון בעיות מלא, חכם יותר לבדוק אם האזור, הספק והטלפון שלך תומכים ב-5G או לא. אז איזה אייפון תומכים ב-5G?

אפל שילבה תמיכה ב-5G מ-iPhone 12. ולמעט אייפון SE 2 (2020), כל דגם אייפון מאז תואם 5G, כלומר, כל הדגמים של סדרות אייפון 12, 13 ו-14, בתוספת אייפון SE 3 (2022).

האם שירות 5G פעיל באזור שלך

השלב הבא הוא להבטיח ש-5G זמין במיקום שלך. אמנם השקות 5G עשויות להיות בעיצומן בארץ, אבל האזור שלך עדיין עלול להיות מקופח.אתה יכול להבין זאת בחיפוש מהיר בגוגל או לבדוק את מפת המעקב המועילה של Ookla של 5G.

האם הספק, ה-SIM ותוכנית הנתונים שלך תומכים ב-5G

זה קשור ישירות עם הסעיף למעלה. לאחר שתבדוק את סטטוס ה-5G, ודא שהספק שלך מציע תמיכה עבורו. והכי חשוב, בדוק שוב שה-SIM ותוכנית הנתונים שלך תואמים ל-5G.

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להתקשר למרכז התמיכה של הספק ולקבל מידע אודות הדברים אלו.

עדכן את גרסת ה iOS שלך

אנו בדרך כלל מציעים עדכוני מערכת הפעלה כדי להיפטר מבאגים. עם זאת, הפעם המטרה היא משהו אחר. נכון לעכשיו, התוכנה 16.4 עוקבת אחר של ספקי שירותי 5G. ומכאן שהתכונה אינה זמינה ברחבי העולם.

כאשר אזור מתברך ב-5G, מתוכנן עדכון שיאפשר תמיכה ב-5G מהקצה של המפתח. לכן, לפני שנמשיך הלאה, חכם יותר לעדכן את מערכת ההפעלה כדי לפתוח תאימות 5G.

  • עבור iPhone: עבור אל הגדרותכלליעדכון תוכנההורד והתקן (אם קיים עדכון).

כיצד לתקן 5G לא עובד או לא מופיע בטלפונים חכמים

כעת, לאחר שבדקנו את התנאים המוקדמים לתאימות 5G, בואו נבין מדוע ה-5G שלכם לא עובד ונתקן את זה.

1. למה הטלפון שלי מראה LTE במקום 5G

ובכן, אם אתה בטווח 5G ועדיין LTE או 4G מופיעים בסטטוס, ייתכן שיש סיכוי ש-5G מושבת במכשיר שלך. אז הנה איך לבדוק ולהפעיל 5G.

  • הפעל את אפליקציית ההגדרות ועבור אל סלולר ← אפשרויות נתונים סלולריים ←. כאן, ודא שנבחר 5G On או 5G Auto.
הערה: למטרות חיסכון בסוללה, מומלץ להשתמש ב-5G אוטומטי בכל עת או לכבות את 5G כאשר אינך בטווח. אתה יכול גם לקרוא את המדריך הזה לניהול נכון של סוללת האייפון ומצבי חיסכון בנתונים.

2. בדוק את השימוש בנתונים שלך

שלב 1: הפעל את הגדרות ועבור לנתונים סלולריים/ניידים.

שלב 2: תחת הכותרת נתונים סלולריים/ניידים, תזהה את התקופה הנוכחית. זה יציג את השימוש בנתונים שלך עד עכשיו.

קבע זאת עם מגבלת תוכנית הנתונים הסלולריים שלך כדי לאשר אם זו הבעיה. קבל תוספת גלישה מהפעיל במידת הצורך.

3. ודא שמצב צריכת סוללה נמוכה מושבת

חלק מהמכשירים כולל סדרת iPhone 12, משביתים את 5G כאשר הם נמצאים במצב נמוך בצריכת חשמל/חיסכון בחשמל. לכן, אם ה-5G שלך לא עובד, נסה לכבות את הגדרות החיסכון בסוללה כדי לתקן את הבעיה.

פתח את מרכז הבקרה וכבה את מצב צריכת חשמל נמוכה (אם פעיל).

אייפון עם Face ID: החלק מטה מהפינה הימנית.

iPhone עם Touch ID: החלק למעלה מלמטה.

4. הפעל והשבת את מצב טיסה

כאשר מתמודדים עם בעיות הקשורות לרשת כגון טלפון לא יתחבר ל-5G, מצב טיסה יכול לעזור. זה מפעיל מחדש את חיבורי הרשת, בתקווה שיבטל את הבאגים או ההגדרות מאחורי השגיאה.

בטלפון האייפון או האנדרואיד שלך, פתח את חלונית מרכז הבקרה/הגדרות מהירות. הפעל את מצב המטוס או הטיסה, המתן מספר שניות והקש כדי לכבות אותו.

5. הפעל מחדש את הטלפון שלך

אם ההפעלה מחדש של הגדרת הרשת שלך לא עבדה, הפעלה מחדש של הטלפון עשויה לעשות את העבודה. הרעיון הוא זהה, לאפס ולפתור אי התאמות.

באייפון: לחץ על הלחצנים הפיזיים ולאחר מכן גרור את מחוון ההפעלה כדי לכבות את המכשיר.

אייפון עם Face ID: לחץ והחזק את עוצמת הקול להורדה/הגבהה ואת לחצני הצד בו-זמנית.

אייפון עם Touch ID: לחץ והחזק את לחצן הצד.

6. הוצא והכנס מחדש את ה-Sim

הרעיון הוא לנקות את מגירת ה-SIM ולמגר כל באג או הגדרה שעשויים למנוע ממך לגשת ל-5G. פשוט, הוצא את ה-SIM מהמכשיר שלך, הפעל מחדש את הטלפון והכנס את המכשיר בחזרה.

הערה: אל תנסה את השלב הזה עבור eSIM, אלא אם כן הונחה על ידי הספק. אם תמחק eSIM, תצטרך ליצור קשר עם הספק ולהגדיר אחד חדש.

7. אפס את הגדרות ה apn של המכשיר

שם נקודת הגישה (APN) הוא נתיב הרשת המוגדר עבור קישוריות נתונים סלולריים. אז, ייתכן שבעיית קישוריות ה-5G שלך נובעת מבעיה כלשהי בסעיף זה. בעוד להלן השלבים, אתה יכול לעקוב אחר ההוראות שסופקו על ידי ספק הרשת שלך (גוגל את זה!).

לסיכום

אנו מקווים שלאחר ביצוע שלבי פתרון הבעיות הללו, תוכל להפיק את המרב מרשת ה-5G ומהמהירות. האם אתה מוצא הבדלים ברורים בין שימוש ב-4G ו-5G? איזה מהשניים מציע חיי סוללה טובים יותר? שתף את החוויה שלך בתגובות למטה.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024