טיפים וטריקים ל Appe CarPlay – כאלה שאתם חייבים לדעת

טיפים וסודות של Apple CarPlay

carplay טיפים

לאחר שהשתמשתם ב-Apple CarPlay, הוא הופך לחלק בלתי נפרד מהנהיגה היומיומית שלכם. זה כל כך נוח שהפונקציות של ה-iPhone שלכם מוקרנות על מסך מערכת המידע והבידור של הרכב. ייתכן שאתם מכירים את הבסיס של CarPlay, אבל יש כמות מפתיעה של פונקציות נוספות והתאמות אישיות שאתם יכולים לנצל כדי לשפר את החוויה שלכם. עיינו בטיפים ובסודות של CarPlay—האם ידעתם שאתם יכולים לעשות את כל הדברים הללו?

תצוגת לוח המחוונים של CarPlay

כברירת מחדל, CarPlay מציג תצוגה על מסך מלא של אפליקציה בודדת. באמצעות תצוגת לוח המחוונים תוכל לראות מספר אפליקציות בו-זמנית, כולל מפות, הנחיות ניווט, מוזיקה או שמע ואירועי לוח שנה. כדי לקבל תצוגת לוח המחוונים, הקש על הסמל שנראה כמו תיבה לצד שלושה פסים אופקיים בפינה השמאלית התחתונה, או החלק ימינה במסך בוחר האפליקציות. תצוגת לוח המחוונים מספקת מבט מרוכז על אפליקציות שונות. הקש על כל אחד כדי להביא אותו לתצוגת מסך מלא. כדי לחזור לתצוגת לוח המחוונים, פשוט הקש על הסמל הזה בפינה השמאלית התחתונה.

מעבר בין מצב אור למצב כהה

אולי שמתם לב בנסיעה במנהרה או אחרי השקיעה שהמראה של CarPlay משתנה. כאשר הוא בחוץ, לממשק יש צבעים בהירים יותר, אך בחושך, הדברים מקבלים גוון מושתק. CarPlay משתמש במצלמה או בחיישנים המובנים של המכונית שלך כדי לזהות את האור הסביבתי בחוץ. כאשר חשוך מסביב, CarPlay עובר למצב כהה כדי למנוע ניגודיות. מועיל, נכון?

אולי אתה מעדיף את האסתטיקה הכהה יותר כל הזמן. אתה יכול לנעול אותו על ידי כניסה להגדרות של CarPlay. הקש על תפריט המראה. החלפה אוטומטית היא ברירת המחדל, אבל אתה יכול להקיש על ‘חשוך תמיד’ כדי לשמור אותו במצב כהה ללא קשר לאור שמסביב.

שנה את רקע ה CarPlay

בין אם אתה רוצה להתאים את הריפוד של המכונית שלך או להגדיר אווירה פנימית אחרת, אתה יכול לשנות את הרקע ב-CarPlay. עבור לאפליקציית ההגדרות של CarPlay ומצא את תפריט הטפט. יוצגו לך כמה עיצובים צבעוניים וכמה צבעים סולידיים פשוטים; אחד משתנה מבהיר לחושך בהתאם לתנאי התאורה החיצוניים. הקש על כל אחד כדי לראות תצוגה מקדימה, ואז הגדר אותה אם תרצה. בזמן הכתיבה, יש רק מבחר קטן של רקעים, אבל יתכן שאפל תוסיף עוד או תאפשר לך לבחור תמונה מהאייפון שלך. אפילו עד אז, שינוי הרקע של CarPlay שלך יכול לשפר את התצוגה של לוח המחוונים שלך.

חיבור CarPlay באופן אלחוטי

הידעתם שניתן לחבר את ה קארפלי באופן אלחוטי ללא כבל? המון משתמשים לא אוהבים את החיבור התלותי לכבל. מסיבה זו אנו מוכרים מתאם אלחוטי העונה בדיוק על הצורך הזה < רכשו כאן

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024