וואטסאפ כל הזמן קורס באייפון? הנה 10 דרכים לתקן את זה!

קבלו כמה דרכים לתקן וואטצאפ שקורס כל הזמן

WhatsApp היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם, עם אלפי הודעות טקסט המועברות בכל דקה. לכן, אין זה מפתיע שמשתמשי אייפון עלולים להיתקל בבעיות קריסה מדי פעם. עם זאת, חלק ממשתמשי WhatsApp ו-WhatsApp Business דיווחו על בעיה זו מתרחשת לעתים קרובות. אז, אם אתה אחד מהם, המשך לקרוא כדי לגלות את הדרכים לתקן קריסת WhatsApp באייפון שלך.

וואטצאפ קורס כל הזמן

1. בדוק חיבור תקין לאינטרנט

לפני שנתחיל עם משהו טכני מדי, קודם כל כדאי לבדוק שיש לכם חיבור תקין לאינטרנט.

יש סבירות גבוהה שאם האינטרנט לא תקין הוא מנוע מה-WhatsApp שלך להתחבר לשרת שלו. לכן, ודא שיש לך חיבור נתונים סלולרי או Wi-Fi יציב.

2. עדכן את וואטסאפ

כנס אל ה App store רענן עדכונים ובדוק אם קיים עדכון חדש זמין לוואטצאפ

  1. פתח את App Store.
  2. הקש על סמל הפרופיל ← גלול מטה כדי לאתר את WhatsApp בין האפליקציות המותקנות.

3. עדכן את גרסת iOS

קיים סיכוי שאם גרסת ה iOS שלך אינה מעודכנת היא אולי לא תואמת לוואטצאפ – הסיכוי אינו גבוהה אך שווה לנסות לעדכן את מערכת ה iOS. כך תעשו זאת:

  1. הפעל את אפליקציית ההגדרות.
  2. נווט אל האפשרות כלליעדכון תוכנה.
  3. המתן עד שהמערכת תיטען וחפש עדכונים זמינים.
  4. הקש על הורד והתקן אם יש עדכון iOS בשורה.

4. בדוק את הרשאות האפליקציה למערכת ה iOS

אם נתקלת לאחרונה בבעיה ש-WhatsApp לא עובד באייפון שלך, יכול להיות שזה בגלל הרשאות אפליקציה שנדחתה. למרבה המזל, אתה יכול לתקן את זה בקלות על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים:

1. היכנס אל הגדרות

2. חפש את Whatsapp ברשימת האפליקציות

3. בתוך עמוד היישום תוכל לראות נתונים להרשאות כמו: אנשי קשר, תמונות, נתונים סלולרים ועוד.

4. בטל את ההרשאות לכל הפרמטרים.

5. לאחר מכן כנס אל הוואטצאפ ובדוק את אם עדיין יש קריסה – סביר להניח שיעבוד כמו שצריך

6. כעת התחל להחזיר בהדרגתיות את ההרשאות בכדי לראות מה מונע מוואטצאפ לעבוד כראוי

5. פנה שטח אחסון באייפון

השימוש היומיומי באייפון יכול לגרום לתפיסת שטח האחסון המוקצה במלואו, והוא יכול להאט את המכשיר שלך במידה רבה יותר. עם זאת, אתה יכול לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי למנוע מ-RAM של האייפון שלך להצטבר. אמצעי זהירות זה לא רק ישאיר את האפליקציות שלך כמו WhatsApp פועלות אלא גם ישפר את הביצועים של האייפון שלך.

6. הסר והתקן מחדש את האפליקציה

הסרת האפליקציה מהאייפון והתקנתה מחדש יכול להיות פתרון לתקלה של קריסה בוואטצאפ – אך חשוב לוודא לפני שיש גיבוי זמין. ניתן לבדוק זה כניסה לוואטצאפ > הגדרות > אחסון > גיבוי. אם הוואטצאפ אינו עובד כלל ניתן לבדוק זה דרך הגדרות של האייפון > שם שלך למעלה > icloud > גיבוי – בדקו מתי נעשה גיבוי אחרון. לאחר שבדקתם הסירו את האפליקציה התקינו מחדש מ ה app store והחזירו את הגיבוי.

7. פנה לתמיכה של WhatsApp

אם הבעיה נמשכת, זה הזמן לפנות לתמיכת הלקוחות של WhatsApp. יש להם את הכלים והמומחיות הדרושים כדי לאבחן במהירות את הבעיה ולספק פתרון. כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר WhatsApp ולנווט לדף שירות הלקוחות שלהם. תמצא תיבת תקשורת שבה תוכל להשתמש כדי ליצור קשר ישירות עם צוות תמיכת הלקוחות שלהם ולקבל עזרה. דרך נוספת לקבל שירות מענה מהיר היכנסו דרך אפלקיצית וואטצפ פעילה בטלפון אחר. כנסו אל הגדרות > עזרה > יצירת קשר – בחלון שנפתח כתבו את שעל לבכם.

8. הורד Whatsapp business

ייתכן והתקלה היא בקבצי האפליקציה עצמה, נסו להוריד את גרסת העסקים של וואטצאפ – לאחר ההורדה קשרו את החשבון שלכם למודל העסקי – אין חשש ההיסטוריה תשמר במלואה

לסיכום

אם אפליקצית ה Whatsapp קורסת הצגנו בפניכם 8 דרכים מאוד יעילו לפתרון התקלה. אבל אינכם אנשים טכנולוגים או שאתם רוצים לתת לאיש מקצוע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. דברו איתנו ומבטיחים שנעשה הכל בכדי לפתור את התקלה. צרו איתנו קשר

אנו מתמחים בתקלות מהסוג הזה – אם עדיין לא מצאתם פתרון – דברו איתנו טכנאי יכול להגיע ולתקן במקום!

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024