הקיץ הגיע! הנה מספר דרכים להגן על המכשיר שלכם מפני השמש והחום הגבוהה

מספר דרכים בכדי להגן על המכשיר מפני השמש

הקיץ הוא התקופה המסוכנת ביותר בשנה עבור המכשיר שלך. הנה איך להגן על המכשירים החשובים לך מפני חום, מים ועוד.

1. הטכנולוגיה שלך צריכה בגד ים

רוב המכשירים החדשים טוענים שהם עמידים למים או עמידים במים, אבל זה לא אומר שאתה יכול לטבול אותם בבריכה ללא השלכות. טבליה עמידה במים יכולה להדוף כמה טיפות, אבל היא כנראה לא תחזיק מעמד אחרי טבילה בג’קוזי. עמיד למים, לעומת זאת, עדיין יעבוד גם אחרי שהוא היה שקוע לזמן קצר. עם זאת, אם אתה מתמודד עם כלור או מי מלח, אתה בבעיה – הם מאיצים את הקורוזיה. עיינו במדריך שלנו לטיפול במכשיר שנפל למים

לפני שתצאו לים הסמארטפון שלכם, השקיעו במארז באמת עמיד למים כדי להבטיח שלא ייכנסו מים למכשיר שלכם. לחצו כאן בכדי לרכוש את האביזר המתאים

2. אורז הוא לארוחת ערב, אך לא יציל את מכשירך שבא במגע עם מים.

אם הטאבלט או הטלפון שלך נרטבים, דלגו על האורז. זה יכול לעזור לשאוב לחות, אבל זה משאיר אחריו אדי מים, שיכולים להרוס את הרכיבים הפנימיים של המכשיר שלך. גם אם נראה שהאורז עובד – נניח, הטלפון שלך נדלק מחדש ונראה שהוא מתפקד כרגיל – סביר להניח שתיתקל בבעיות בעתיד.

אפשרות טובה יותר: נסה לייבש את המכשיר הרטוב שלך עם חבילות סיליקה ג’ל – כמו אלה שמגיעות לרוב עם זוג נעליים חדשות. מלאו שקית פלסטיק עם רוכסן עם חבילות סיליקה ג’ל, וקברו את המכשיר שלכם בשקית, והשאירו אותו שם למשך 24-48 שעות. פעולה זו תקנה לך קצת זמן.

לקבלת פתרון לטווח ארוך יותר, הבא את המכשיר שלך שניזוק מים לאיש מקצוע מנוסה בתיקון, שיוכל לפרק אותו, לנקות ולייבש כל רכיב ולהרכיב אותו בחזרה, מה שייתן לך את הסיכוי הטוב ביותר לתיקון לטווח ארוך. צרו איתנו קשר למידע נוסף

3. היזהרו מדליפת מידע בזמן נסיעות לחופשות קיץ

בין אם אתם הולכים לשדה התעופה, נכנסים לחדר כושר או נשארים במלון בקיץ הקרוב, היזהר מטעינת המכשירים שלך באמצעות יציאות USB ציבוריות. הם יכולים לשמש במלכודת כדי לגנוב את המידע האישי והפיננסי שלך.

זה נקרא ג’ינס, והוא יכול להשפיע על הטלפונים, השעונים החכמים, המחשבים הניידים, הטאבלטים וטכנולוגיה אחרת שלך. כך פועלת ההונאה: בזמן שאתה מטעין את המכשיר שלך ביציאת ה-USB, חומרה נסתרת שהותקנה בו גונבת את המידע שלך או מדביקה את המכשיר שלך בתוכנה זדונית.

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך היא להטעין בבית. אם עליך להטעין באמצעות יציאה ציבורית, השתמש במקום זאת בגוש החשמל ובכבל שהגיעו עם הטלפון שלך או בחבילת סוללות ניידת.

4. המכשיר שלכם לא צריך להשתזף!

טכנולוגיה וחום לא הולכים יחד. המכשירים יכולים להתחמם יתר על המידה כאשר הם נשארים באור שמש ישיר או במקום חם (כמו מכונית או מתחת לכרית בלילה). זה יכול להרוס את הסוללה, להמיס את הרכיבים, ואפילו לכבות את מערכת ההפעלה. אז אם אתה רוצה לשמור את המכשיר שלך מוכן לנגן מוזיקה ליד הבריכה או לצלם תמונות על החוף, תרצה לשמור אותו קריר.

אם הגרוע מכל אכן יקרה, והשמש הורסת לכם את הסוללה, החדשות הטובות הן שהחלפה קלה וזולה יחסית. צרו איתנו קשר בכדי לבצע החלפת סוללה.

5. גבה את המידע שלך במיוחד בקיץ

בקיץ זה לא חדש שאנחנו הרבה יותר פעילים. אם זה הליכה לבריכה, ים, חופשות וכו… חשוב לגבה את המכשיר שלכם בכדי למנוע איבוד נתונים.

אם עדיין לא גיבית את הטלפון, עשה זאת בהקדם האפשרי. כך, אם תאבד את המכשיר שלך או שהוא ייגנב, כל הזיכרונות שלך יישמרו בענן. גיבוי המכשירים שלך מוגן באופן קבוע על הנתונים החשובים ביותר, כולל:

  • אנשי קשר.
  • תמונות וסרטונים.
  • מוּסִיקָה.
  • אפליקציות והגדרות אפליקציה.
  • אימייל.
  • סיסמאות.
  • שיחות וואטאפ.
השתמשו במדריך שלנו בכדי לקבל מידע איך לגבה את האייפון.

לסיכום

מקווים שהצלחנו להעביר את המסך על כל הסכנות שאנחנו נתקלים בהם ביום ביום במהלך הקיץ. הלקוחות שפונים אלינו עם מכשיר שנרטב, התחמם מדי, נגנב נאבד. תאמינו לי שאתם לא רוצים להגיע למצב הזה. זה מצב שהלקוח מוכן לשלם כמעט כל סכום בכדי להחזיר את המידע האבוד. אנא ממכם קראו את המדריך בעיון ופעלו לפי ההוראות – זה חשוב.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024