הוויז מראה לכם שאתם באיזור מצרים? אתם לא היחידים!

המיקום של האייפון שלכם השתנה לקהיר - מצרים? זו הסיבה

לאחרונה אנו מקבלים עוד ועוד פניות מלקוחות שמכשיר האייפון שלהם מראה להם שהם נמצאים באיזור קהיר מצריים. הלקוחות גם טוענים שהם עשו הכל בנושא בכדי לפתור את התקלה. פתורונת כגון איפוס הגדרות המכשיר, מחיקת אפליקציות, איפוס הגדרות רשת ועוד ניסיון לפתרונות. חלק מהלקוחות גם מדווחים שהם ניגשו למעבדות סלולר שפתחו אפילו את המכשיר בכדי לבדוק אם יש תקלה כלשהיא בלוח המכשיר. אז אחרי בירורים שעשינו עם כל מיני גומרים התקלה הזו נגמרת ממצב המלחמה וצהל שמשבש את התדרים בכדי לשבש פעילות מלט״ים. בגדול אין לנו בתור משתמש הקצה יותר מדי מה לעשות. כל מה שנעשה לא ממש יעזור אם גורם מדיני החליט לשבש את התדרים שמשדרים אל המכשיר אז לא נוכל באופן עצמאי לטפל בזה. יש לציין שהתקלה תופיע למספר דקות כל פעם במהלך היום ותסתדר בעצמה לכן אין צורך לעשות פעולות מיוחדות. 

מה בכל זאת ניתן לעשות בכדי לטפל בתקלה:

לפניכם כמה הגדרות שניתן לשנות בכדי לזרז למכשיר לדעת שאנו נמצאים אכן בישראל- שיבושי התדרים הינם לזמנים קצרים מאוד אך האייפון לפעמים אינו מבין זו. הנה כמה דרכים לגרום לאייפון להתאושש מהר ככל הניתן:

  • בצעו ריסרט למכשיר כל כמה דקות
  • כבו את שירותי מיקום והדליקו מחדש
  • שנו את איזור הזמן מ אוטומטי אל ידני ובחרו ירושלים
  • בצעו איפוס הגדרות רשת – דרך הגדרות > כללי > איפוס

לסיכום

היד שלנו במקרה הזה היא די סגורה ונעולה בכל מה שקשר לעניין הזה לכן לא נוכל לעזור במקרה. כל מה שיש לעשות זה פשוט להמתין בסבלנות שזה קורה וזה יסתדר מעצמו! שנדע ימים שקטים וטובים יותר.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024