איך להסיר פרסומות קופצות / וירוס / תוכנות זדוניות באנדרואיד – 2023 – חינם

כך תסירו וירוס - פרסומות קופצות / תוכנה זדונית בכל מכשירי אנדרואיד 2023

וירוס פרסומות קופצות באנדרואיד

אז במערכת ההפעלה של אנדרואיד בשונה מאפל אייפון – המערכת של אנדרואיד היא מערכת פתוחה למפתחים זאת אומרת שכל אפליקציה שהיא יכולה להיות מותקנת על המכשיר – זה לא ולרע! לכן תמיד חשוב להשים לב מה אנחנו מתקינים על המכשיר. הרבה פעמים אנחנו גולשים באתרים מסויימים הודעה מסויימת קופצת ורק בשביל לסלק אותה אנחנו סתם לוחצים על האופציה הראשונה על המסך – דבר כזה בדרך כלל אנשים זדוניים מנצלים לרעה ומתקנים תוכנה זדונית שמקפיצה כל הזמן פרסומות – להם יוצא מזה שבכל פרסומות שאתם צופים בה הם מרוויחים עליה כסף. אז בואו נתחיל ונסיר את זה אחד ולתמיד ובקלות! 

אנחנו מקבלים הרבה פניות לגבי ״מישהו פרץ לי לטלפון וכל הזמן פרסומות קופצות״ אז הרשו לנו להרגיע אתכם – לא באמת פרצו לכם לטלפון – התקנתם תוכנה זדונית בטעות והיא פשוט משתלטת על השכבות התפעול של המכשיר. יש המון מדריכים באינטרנט לניקוי הוירוס פרסומות קופצות – הרבה הם פשוט נועדו לגרום לכם להתקין אפליקציות מסויימות ולפעמים אף לשלם עליהם – במדריך שלנו אנו נביא לכם את הפיתרון הפשוט והקל שכל אחד ממכם יכול לעשות.

כך תסירו וירוס פרסומות קופצות או תוכנה זדונית באנדרואיד

  1. היכנסו אל “הגדרות
  2. היכנסו אל “יישומים
  3. לחצו בפינה על “סימון 3 הנקודות
  4. בחרו מיין לפי ״תאריך שימוש אחרון״
  5. יוצגו כל האפליקציות – מיחקו את האפליקציות שהתקנתם לאחרונה
  6. זהו – הוירוס הוסר בהצלחה.

מאמרים שגם יכולים לעניין אתכם:

עדיין לא נפתר?

אנחנו מאמינים במדריך הזה שאם תעבדו לפי השלבים התקלה תעלם – אבל אם זה לא קרה ואתם עדיין חוששים ממצב המכשיר וזקוקים לסיוע על ידי טכנאי מנוסה שיכול להגיע אליכם בעלות שירות של 200₪ תוכלו להתקשר אלינו ולהזמין טכנאי באופן מיידי מהיום להיום – לחצו כאן להתקשרות

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024