רצועות לשעון אפל הטובות ביותר לשנת 2023 – עשרות רצועות מומלצות ביותר

רצועות לשעון אפל

אז מהן רצועות לשעון אפל הטובות ביותר?

אלו הם הרצועות הטובות ביותר של שעון אפל, כולל רצועות ספורט, רצועות עור, רצועות מתכת ועוד עיצובים מובילים שבדקנו בשבילכם

הרצועות הטובות ביותר לשעוני אפל יעזרו לך להפיק את המרב מהשימוש ב-Apple Watch. לא משנה איזה דגם יש לך, החלפת הרצועה יכולה לגרום לשעון החכם שלך להיראות יותר ספורטיבי, אופנתי או פשוט עכשווי – ואתה יכול לשנות את הסגנון בתדירות של מתי שרק תרצה.

בעוד שאפל מייצרות רצועות שעון ונחשבות הטובות ביותר, יש גם הרבה אפשרויות של מותגי צד שלישי זמינות במחירים נוחים. יש רצועות Apple Watch לנשים ורצועות Apple Watch לגברים – כל אחד יכול למצוא את האחת המתאימה עבורו, וזה מה שהופך את ה-Apple Watch לשעון החכם הטוב ביותר שתוכלו לקנות.

מכיוון שהרצועה יכולה לשנות את המראה של Apple Watch, ישנן רצועות ספורט, רצועות עור, רצועות מתכת ורצועות Apple Watch קשיחות שיש לקחת בחשבון. להלן כל הרצועות הטובות ביותר של Apple Watch שתוכלו להשיג, נבדקו ודורגו על סמך חומר, נוחות, מראה, עמידות וערך.

רצועת הרמס לשעון אפל – Band Apple Watch Hermes Single Tour 45 mm

רצועת עור מהממת ויוקרתית של חברת אפל בשיתוף מותג העל הרמס. הרצועה שמודרגת אצלנו כבר מספר שנים במקום הראשון ברשימה – רצועה אופנתית המתאימה גם ליום יום וגם ליציאה לאירועים. הרצועה אכן יוקרתית אבל שווה את הסכום. מניסיון שלנו הרצועה הזו פשוט מטורפת! מושכת עיניים ומחמאות אין סופיות – כל מי שמחפש להפוך את השעון שלו לאחד כזה מיוחד במינו – זה ה דבר!

יתרונות וחסרונות

יתרונות > מראה יפה, נוחיות, עמידה לאורך זמן

חסרונות > יקר מדי

רצועת ה  Leather Link המקורית של חברת אפל

רצועת העור הפופלרית של חברת אפל

נוחות נוחות ושוב נוחות – רצועת העור של אפל משלבת איכות, יוקרה ונוחות פשוט מדהימה! מבטיחים לכם שנוחות כזו עוד לא הכרתם. היא קלילה, היא נעימה, ניתן להתאים את הגודל שלה בקלילות שאין כמותה! חסרון – כנראה הבלאי שהעור יוצר במשך השנים. חסרון נוסף המחיר הדי גבוהה 450₪ +. אבל מבטיחים לכם שהיא הכי שווה שיש.

״

ה-Leather Link עשוי עור Roux Granada בעבודת יד תוצרת צרפת. הרצועה עוטפת באלגנטיות את פרק כף היד ומתחברת בקסם באמצעות מגנטים מעוצבים וגמישים המתאימים את עצמם בעדינות לצורת וגודל פרק כף היד בכדי לסייע בשמירה על התאמה בטוחה ונוחה לאורך כל היום.

יתרונות וחסרונות

יתרונות > נוחיות מדהימה, רצועה יפה, עור אמיתי!

חסרונות > יקר מדי, לוקח קצת זמן לעור הרצועה להיות מותאם ליד

רצועת עור יוקרתית ומדהימה לנשים בלבד

רצועה אפל ווטש מדהימה לנשים

רצועת השעון של Wonmille Apple לנשים תופסת את המראה של השעון החכם הצנוע בכמה דרגות. זה מורכב משילוב של רצועות מתכת ועור שנותן לשעון מגע של בוהו. אבל לפני שנמשיך

רצועת שעון אפל הרמס – בצבע כתום – האגדית!

רצועת שעון כתומה מ עור אמיתי! Hermes

אם אתם מחשיבים את עצמכם כאוהבי סטייל – זה בשבילכם! הרצועה הכתומה האגדית של חברת הרמס. שימו לב שרצועה זו משתלבת בעיקר עם שעונים שחורים. הרצועה נוחה מאוד ונעימה על פרק היד. ניתן לכוון אותה במגוון גדלים. אומנם היא יקרה אבל שווה. כי היא נשארת לאורך זמן רב.

Apple Watch Solo Loop

רצועת אפל סולו לופ

Apple Watch Solo Loop היא רצועת Apple Watch הטובה ביותר עבור כל מי שצריך משהו ספורטיבי אך מסוגנן. בניגוד לרוב הרצועות של Apple Watch, אין לו אבזם או סגירה אחרת – הוא נועד להימתח על היד שלך, אך עם זאת להתאים על פרק כף היד שלך. זה חסין זיעה והוא בחירה מצוינת לאימון, אבל הגימור החלק הופך אותו למתאים גם לתרחישים מקצועיים או חברתיים.

אהבנו את הרבגוניות והנוחות לאורך כל היום של ה-Solo Loop מאז שיצא לצד ה-Apple Watch 6. עם זאת, עליכם להקפיד על בחירת הגודל. להתאמה הנוחה ביותר

, חשוב לבחור את לולאת הסולו בגודל המתאים לפרק כף היד שלך. כל עוד תבחר בגודל המתאים, תוכל ליהנות מאחת מרצועות Apple Watch האמינות ביותר שהשתמשנו בהן.

Apple Sport Loop

רצועת אפל ספורט

עבור רצועת Apple Watch ספורטיבית שאינה עשויה מסיליקון, Apple Sport Loop היא רצועת הניילון הטובה ביותר של Apple Watch. רצועת השעון מגיעה במספר גימורים דו-גווניים, שאפל מעדכנת באופן קבוע בהתאם לעונה. הוא עשוי מניילון דו-שכבתי עם לולאות צפופות בצד העור כדי לאפשר ריפוד רך. הצד השני עשוי לעמידות, ולחטוף מכות.

בעזרת אטב המתכנת, אתה אמור להיות מסוגל לגרום לרצועה זו להתאים לפרק כף היד שלך בקלות. מצאנו שהסקוטש נמשך זמן רב, אפילו עם ספורט ופעילות תכופים. אבל בהתחשב בחומר הארוג, גילינו שיש לנקות את לולאת הספורט לעתים קרובות יותר מאשר סיליקון. הוא אמנם מנדף זיעה, אבל הוא ייספג במקלחת (או במקרה שלנו, כשאנחנו כלים.)

Marge Plus Genuine Leather

רצועת העור הטובות ביותר עבור Apple Watch מספקות מראה יוקרתי, אך לא תמיד בתמורה הטובה ביותר. ה-Marge Plus Genuine Leather היא אחת מרצועת Apple Watch האהובות עלינו כבר כמה שנים מכיוון שהיא מספקת אפשרות לעור אמיתי מבלי שתצטרך לרוקן את הארנק שלך. עבור מתחת ל-20 דולר, זו המציאה האולטימטיבית.

הרצועה הזו, עשויה מעור בתחושת פרימיום, יכולה להכיל את רוב הגדלים של פרק כף היד והיא זמינה ב-13 צבעים, מחום ואדום ועד ורוד וצהבהב. יש אפילו אפשרויות מרובות מאותו צבע עם אבזמי מתכת שונים, אם אתה רוצה להתאים את הגימור של Apple Watch שלך. לא היינו לובשים את רצועת העור האמיתית של Marge Plus לפעילות גופנית, מכיוון שהיא סופגת זיעה ועלולה להידרדר עם הזמן. אבל אל תחפש עוד להקת עור מקצועית, אך במחיר סביר.

רצועת עור לשעון אפל
רצועת עור לשעון אפל

INI Adjustable Leather Strap

למרות שזה אולי לא נראה כמו רצועת שעון עור מסורתית, רצועת העור המתכווננת של INI מציעה חומר עור בעיצוב פשוט ויעיל לחלוטין. במקום חורי סגירה והתאמה רגילים, הוא נקשר סביב פרק כף היד שלך עם מגנט, בדומה ללולאה המילאנזית. זה הקל עלינו להוריד את השעון ולהחזיר אותו, בין אם זה היה להתקלח או לטעון.

לאפל יש גרסה דומה במותג של רצועת עור בעלת מרקם עם לולאה מגנטית, אבל זה אחד המקרים שבהם אתה יכול להוציא פחות עבור סגנון. יתרה מכך, רצועת העור המתכווננת של INI מגיעה ב-14 אפשרויות צבע ואפילו יש לה גרסת אורך מורחב עבור אלה עם פרקי כף היד גדולים יותר. האזהרה האחת? גילינו שחשיפה למים או ללחות הופכת את החומר לקצת דביק, אז המלצנו להוריד אותו לפעילות גופנית או לשטיפת כלים.

כמובן אנחנו לא מקפים את הנשים – קבלו רצועה מדהימה לנשים בלבד

קבלו את SQWEEY SPORT BAND

רצועה Apple Watch נוספת לנשים היא זו של Sqweey. גולת הכותרת של הרצועה הזו היא ההדפסים והצבעים הצבעוניים דמויי שיש. רצועות סיליקון אידיאליות לאימונים מכיוון שהן מקלות על נידוף זיעה קל, וזה לא שונה עבור רצועות הספורט Sqweey.

רצועת ספורט לנשים בלבד

STIROLL SLIM רצועת עור

רצועת העור של Stiroll היא האביזר המושלם של Apple Watch לאירועים רשמיים. רצועה זו דקה ונראית חיננית. ראוי לציין שהאבזם דמוי השעון והעור הכהה מוסיפים טאץ’ מתוחכם – הכל במחיר סביר.

כיצד אנו בודקים את רצועות לשעון אפל ובוחרים את הטובות ביותר

אנו עורכים ביקורות מעשיות על כל רצועות ה Apple Watch הטובות ביותר שנחשבות לרשימה זו. אנו מזמינים מספר רצועות Apple Watch, ואז לובשים אותן במשך מספר ימים במהלך השגרה הרגילה שלנו. במהלך הזמן הזה, אנו בודקים עד כמה קל (או לא) להרכיב ולהוריד את הרצועות, כמו גם את הנוחות הכללית של הרצועות. זה עוזר לנו להחליט אם הם בחירה מצוינת לעבודה, או שהם פשוט לסגנון.

לרצועות שזכו בסופו של דבר להמלצתנו היה משהו ייחודי להציע, בין אם זה עיצוב מסוגנן, התאמה ספורטיבית או מעטפת מגן. אנחנו גם לוקחים בחשבון את המחיר של כל רצועות ה-Apple Watch שאנו בודקים, בחיפוש אחר רצועות Apple Watch הכי שווה. לפעמים הרצועות שאפל מוכרת בעצמה הן הבחירה המעולה, אבל במקרים מסוימים גילינו שאפשרויות התקציב מאמזון וכדומה מתפקדות באותה מידה בעלות נמוכה יותר.

כיצד לבחור רצועה לשעון אפל הטובה ביותר עבורך

בעת הקניה עבור רצועות Apple Watch הטובות ביותר, אנו ממליצים על כל האפשרויות ברשימה זו. אבל רצועת ה Apple Watch הטובה ביותר עבורך תלויה באילו פעילויות אתה עושה כשאתה עונד את Apple Watch שלך. אם אתה בדרך כלל פעיל או חובב כושר מושבע, רצועת ספורט היא בחירה מצוינת עבורך. זיעה עלולה לגרום לחומרי עור או מתכת לאורך זמן לההרס, שלא לדבר על תחושת אי נוחות בזמן פעילות גופנית.

לחלופין, אם אתה עונד את Apple Watch שלך כשעון יומיומי לעסקים, לסידורים ולארוחות בחוץ, אולי תרצה רצועת Apple Watch שנראית מסורתית יותר. או עור או מתכת יתאים במקרה זה. רצועת Apple Watch שלך יכולה להצהיר אמירה אופנתית, ואפשרויות מרובות נותנות לך את ההזדמנות להחליף רצועות על סמך התלבושות שלך.

לבסוף, אם אתה הכי מעוניין לשמור על ה-Apple Watch שלך מוגן, או שאתה צריך רצועה שיכולה לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, רצועת Apple Watch קשוחה היא הטובה ביותר עבורך. רק ודא שאתה שם לב לגודל בקופה – בדרך כלל תמצא שתי אפשרויות, 38/40/41 מ”מ ו-42/44/24 מ”מ. אם אינך יודע את גודל ה-Apple Watch שלך מהחלק העליון של הראש שלך, בדוק את פרק כף היד שלך. הגודל מופיע בחלק התחתון של השעון החכם.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024