זמן מסך באייפון: המדריך המלא 2023

זמן מסך באייפון - המדריך המקיף 2023

מהו זמן מסך באייפון?

זמן מסך הוא תכונה בכל מכשירי אפל – מכשירי אייפון, אייפד ומק – שאומרת לך כמה זמן אתה משתמש במכשיר שלך מדי יום, ובאילו אפליקציות אתה משתמש הכי הרבה. זה גם נותן לך את האפשרות לתזמן זמן הרחק מהמסך של האייפון, ולהגביל את הזמן שאתה מבלה באפליקציות שיכולות להסיח מעט את הדעת.

זמן מסך אינו אפליקציה נפרדת, אלא תכונה מובנית שניתן להפעיל ולשלוט בהגדרות. כדי להתחיל, פשוט עבור אל “הגדרות > זמן מסך” והקש על “הפעל זמן מסך”. לחץ על “המשך” ולאחר מכן בחר במכשיר שלך או במכשיר של ילדך. אחת התכונות הטובות ביותר של זמן מסך היא שהוא יכול לעזור לך לנהל את הזמן שהמשפחה שלך מבלה באייפון או אייפד שלהם, שאליו נגיע עוד מעט.

ברגע שאתה ב-זמן מסך, תוכל לראות כמה שעות או דקות ביליתי במכשיר שלך, ובאילו אפליקציות. 

כמובן זמן מסך גם נותן לנו את האפשרות להגביל את ילדינו בזמן המסך שהם יבלו עם המכשיר וגם אילו אפלקיציות או איזה רכישות הם יוכלו לעשות.

איך עובד זמן מסך?

אם הפעלת את האופציה הזו, זמן מסך עובד כל הזמן ברקע כדי להעריך באילו אפליקציות אתה משתמש במכשיר שלך, ולכמה זמן.

הדבר הראשון שתראה כשאתה נכנס לזמן מסך הוא גרף שמראה לך כמה שעות ודקות ביליתי במכשיר שלך באותו היום. להלן, יש כמה אפשרויות המאפשרות לך להגדיר זמן השבתה ולנהל מגבלות.

עברו אל ‘הגדרות’ > ‘זמן מסך’. לאחר מכן הקישו על ‘צפייה בכל הפעילות’, בחרו בקטגוריה מהרשימה בהמשך והגדירו הגבלות. ניתן לנהל את ההגדרות הבאות בעזרת המאפיין ‘זמן מסך’:

השבתה, מגבלות על אפליקציה ומגבלה על תכנים

זה לא נדיר שמשתמשים קצת נבהלים כשהם נכנסים לראשונה לסטטיסטיקת זמן המסך שלהם, הם מגלים שהם השקיעו שעות באפליקציות שאפשר היה לבזבז טוב יותר על פעילויות אחריות, או פשוט להיות נוכחים עם חברים ובני משפחה.

אבל אל תדאג אם אתה במצב כזה זמן מסך זה בדיוק בשבילך, זמן מסך נועד לעזור לך לעקוב אחר הפעילות שלך כך שתוכל לארגן את הזמן שלך ולהשתמש בו לטובתך. זמן מסך כולל תכונות מפתח שיעזרו לך להגדיר מגבלות אישיות: זמן השבתה, מגבלות אפליקציה ומגבלות תקשורת.

זמן השבתה

זמן השבתה מאפשר לך לתזמן זמן שבו המכשיר יושבת (מלבד שיחות טלפון). אולי תרצו לבלות זמן מחוץ לטכנולוגיה בערבים, למשל. אם זה המקרה, פשוט קבע לוח זמנים, שבמהלכו רק אפליקציות שתבחר ושיחות טלפון יהיו זמינות.

מגבלות אפליקציה

מגבלות אפליקציות מאפשרות לך להגדיר מגבלות זמן יומיות עבור קטגוריות מסוימות של אפליקציות, כגון חברה, משחקים, בידור, נסיעות וקניות ואוכל. הם מתאפסים כל יום בחצות. אתה יכול גם לבחור אפליקציות שאתה רוצה שיהיו זמינות בכל עת, כמו הודעות או WhatsApp.

מגבלות תקשורת

מגבלות תקשורת מאפשרות לך להגביל עם מי אתה מדבר כך שרק אנשים ברשימת אנשי הקשר שלך, או עם איש קשר משותף, יוכלו ליצור איתך קשר בשעות מסוימות ביום. עם זאת, תמיד תוכל לבצע או לקבל שיחות חירום.

חסום תוכן והגבלות פרטיות

״אפשר תמיד״ הוא המקום שבו אתה יכול לבחור אילו אנשי קשר ואילו אפליקציות מותרות, כפי שהשם מרמז, תמיד. אפליקציות אלו זמינות גם בזמן השבתה, או אם תבחרו במגבלת האפליקציות “כל האפליקציות והקטגוריות”.

זמן מסך מאפשר לך גם להגדיר מגבלות תוכן ופרטיות. אתה יכול לבחור לחסום תוכן שאתה פשוט לא רוצה לראות, ולבצע התאמות כדי לקבל שליטה רבה יותר על מידע פרטי, כמו אנשי קשר, תמונות ושירותי מיקום.

איך נראה דוח זמן המסך שלך?

אם תקיש על “ראה את כל הפעילות”, תוכל להעיף מבט בדוח זמן המסך שלך, המציג כמה מהפרטים המפורטים יותר של אופן השימוש בטלפון שלך.

גרף עמודות נותן לך סיכום שבועי או יומי על הקטגוריות שבהן בילית הכי הרבה.

זמן מסך למשפחה

להורים שרוצים לפקח ולהגביל את השימוש במכשיר עבור ילדיהם, זמן מסך מציע תכונה הנקראת “זמן מסך למשפחה”.

זמן מסך למשפחה מאפשר לך לראות היכן וכיצד מבלים ילדים מתחת לגיל 18 במכשירים שלהם (זאת אומרת רק חשבון אפל איידי שהוגדר תחת גיל 18- תוכלו לבצע שליטה רק על חשבון כזה. אתה יכול להתאים הגדרות, כגון זמן השבתה או מגבלות אפליקציות, מהמכשיר שלך בתנאי שאתה מנהל החשבון המשפחתי. 

הגדות מומלצות - זמן מסך עבור ילד עד גיל 12

  1. היכנסו אל הגדרות
  2. גשו ל ״זמן מסך״
  3. בצעו את ההגבלות הבאה
  4. היכנסו אל השבתה – בחרו כמה שעות ביום סה״כ תרצו שהילד יבלה מול המכשיר – ההמלצה שלנו בין 3-4 שעות
  5. היכנסו אל ״תוכן ופרטיות״ הגבילו את החיפוש בגוגל ״ללא אתרים למבוגרים״
  6. היכנסו אל ״תוכן אפליקציות״ לסמן אפליקציות 12+

בדיקת תמונות רגישות ב‑iPhone של הילד

ניתן להורות ל‑iPhone של בן או בת משפחה לזהות עירום בתמונות לפני שהן נשלחות או מתקבלות בתוך ״הודעות״, AirDrop, הודעות של FaceTime‏, היישום ״תמונות״ ויישומי צדדים שלישיים המאמצים את מסגרת הבטיחות בתקשורת של Apple. אם מזוהה עירום בתמונה, התמונה תטושטש ומשאבים יסופקו כדי לעזור לילדך להתמודד עם המצב (לא זמין בכל המדינות והאזורים). מאפיין זה אינו נותן ל-Apple גישה לתמונות. מומלץ לעיין במאמר התמיכה של Apple

הערה: עבור ילדים מתחת לגיל 13 בקבוצת שיתוף משפחתי, ״בטיחות בתקשורת״ מופעלת כברירת מחדל.

  1. במכשיר שלך, יש לעבור אל ״הגדרות״  > ״זמן מסך״.

  2. לגלול מטה, ואז להקיש על שמו של בן או בת המשפחה.

  3. להקיש על ״בטיחות בתקשורת״ ולהפעיל את ״בטיחות בתקשורת״.

    ייתכן שיהיה עליך להזין קוד גישה עבור ״זמן מסך״.

פסקה מאתר apple.com העולמי. 

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024