דיווח: מחיר ה-iPhone 15 Pro עשוי להתחיל ביותר מ-1,000 דולר בהעלאת המחיר הגדולה אי פעם

אייפון 15 PRO של 2023 הולך להיות סיפור לא זול

למעריצי אפל יש הרבה סיבות לצפות להשקת האייפון 15 מאוחר יותר השנה, אבל ייתכן שהם גם יצטרכו להתכונן לאירוע פיננסי גדול יותר. על פי השמועות האחרונות, ה-iPhone 15 Pro יזכה לעלייה במחיר בפעם הראשונה מאז הוצג האייפון X ב-999 דולר ב-2017.

אייפון 15 מתייקר

ג’ף פו מ-Haitong International Securities, הטיל השבוע את הפצצה בהערת מחקר (דרך MacRumors). הצגת שדרוגי חומרה כגון לחצני מצב מוצק, USB-C, מסגרת טיטניום ועדשת פריסקופ, הוא מנמק, יגרום לכך שאפל תצטרך סוף סוף להעלות את המחירים של iPhone שלה לאחר שישה דורות ברציפות שהחלו ב- 999 דולר, החל מה-iPhone X בשנת 2017. באופן דומה, הוא מאמין של-iPhone 15 Pro Max או Ultra יהיה מחיר התחלתי גבוה יותר בארה”ב מזה של 1,099 דולר שאפל דבקה בו כמעט באותה תקופה.

יכול להיות ש-Pu צודק ואולי לא – יש לו רקורד מעורב, כולל לאחרונה הטענה שסביר להניח שהולכת ופוחתת שאוזניית המציאות של אפל תושק ברבעון הראשון של השנה – אבל הוא לא הראשון שעשה את התחזית הזו. בסוף השנה שעברה LeaksApplePro טענה שהאייפון הגדול ביותר יזנק ל-1,299 דולר ב-2023 ושזה יהיה “כמעט בלתי אפשרי” להגיע למחיר של 1,099 דולר לשנה נוספת. ואז בינואר, טענה דומה הועלתה על ידי מקור לא מאומת ב-Weibo.

מעריצי האייפון בארה”ב יתאכזבו אם השמועה החדשה הזו תתברר כמדויקת. רוכשי אייפון במדינות אחרות ראו עליות מחירים מרובות מאז 2017, כפי שהעורכים הבריטיים של Macworld התלוננו לעתים קרובות. אפילו אם לוקחים בחשבון את האינפלציה, מחירי האייפון בבריטניה עלו ב-50% מ-2007 ל-2021, בהשוואה ל-12% בלבד בארה”ב.

אז שוב, האינפלציה עשויה בהחלט להיות אחת מההצדקות שאפל משתמשת בה (לא באופן בלתי סביר) לעליית המחירים הצפויה בארה”ב, יחד עם קשיים בשרשרת האספקה ותנודות במטבעות. בנוסף, באופן חיובי יותר, המיתוג המחודש הצפוי של הדגם העליון (בגודל Max, לפחות) כ-iPhone 15 Ultra, כדי להשתלב עם דגם Apple Watch היקר ביותר. צרכנים אמריקאים עשויים להיות מוכנים מעט יותר לשבור את רף 1,100 $ עבור iPhone 15 Ultra מאשר עבור iPhone 15 Pro Max בלבד.

שוב, שמועות על עליית מחירים צצות ברוב השנים. שמענו מספר פעמים שמכשירי האייפון 14 יראו עלייה של 100 דולר בארה”ב, אבל בסופו של דבר הם עלו את אותו הסכום בכל שכבה כמו המקבילה לסדרה 13, היכן שקיים כזה. לא ברור גם אם השדרוגים ש-Pu מזכיר, במיוחד גימור הטיטניום ומצלמת הפריסקופ, יהיו בלעדיים לדגם ה-iPhone 15 Pro Max/Ultra. אבל עליית מחירים בהחלט לא תהיה הפתעה.

האם זה היה מועיל?

כן
לא
תודה על המשוב שלך!
שתפו ב:
מאמרים נוספים מומלצים עבורך:

דיירקט פיקס 2024