דיירקט פיקס

החלפת סוללה לאייפון

האייפון שלך הוא לא רק מכשיר, זה חלק מהחיים שלך. אנחנו מבינים את חשיבותו ואת התלונות שצפויות כשסוללתו מתעייפת. אך אל תדאג! אנחנו כאן כדי לספק לך שירות מצוין ונוח להחלפת סוללת האייפון שלך.

השירות שלנו הוא ייחודי – אנו מציעים לך החלפת סוללה לאייפון עד הבית. אם אתה מרגיש שהסוללה שלך כבר לא מחזיקה כמו פעם, אם הטעינה מהירה ונגמרת בקלות, או אם פשוט רוצה להיות בטוח שיש לך סוללה חדשה ויציבה – אתה יכול לסמוך עלינו.

איך זה עובד? פשוט! צור קשר איתנו וספק לנו את דגם האייפון שלך ואת הכתובת שבה אתה רוצה שנביא לך את השירות. אנו נעזור לך לבחור את הסוללה המתאימה לדגם שלך, ונגיע אליך בנוחות מירבית.

לא רק זה, אנחנו גאים באחריות המלאה שאנו מעניקים על שירות ההחלפה שלנו. אנחנו מבטיחים לך סוללה חדשה ומקורית, ואנו נבצע עבורך בדיקת איכות כדי לוודא שהכל פועל כמו שצריך. אם תיהיה לך שאלה או בעיה, אנחנו כאן לך, גם לאחר ההחלפה.

השירות שלנו מיועד לך – לאנשים שמעריכים את השירות המהיר, לאנשים שרוצים להמשיך להשתמש באייפון שלהם בכל רגע, ולאנשים שלא רוצים להתעסק עם הלך וחזרה למרכזי התיקון.

באילו מקרים נצטרך להחליף סוללה לאייפון

אז כמובן יש את הדרך המוכרת לכולנו והיא להיכנס אל הגדרות > סוללה > בריאות הסוללה ולבדוק את איכות הסוללה, בדרך כלל סוללות שמציגות מתחת ל-80 אחוזים דורשות החלפה וכבר לא מספקות את הביצועי שיא שהתרגלנו אליהם. אומנם לא תמיד הנתון הזה מדוייק אז הנה עוד כמה דרכים לדעת מתי כן כדאי לשקול להחליף את הסוללה:

  • המכשיר נטען מאוד מאוד לאט (בדקו את אופציה זו עם מטען מקורי)
  • המכשיר נכבה בפתאומיות
  • המכשיר קופץ מאחוזים לאחוזים שונים – למשל נראה על 30 אחוזים וקופץ ל 8 אחוזים
  • סוללה נפוחה: אם המכשיר מקבל איזה שהוא עיווט אפשר להבין שהסוללה לא תקינה
  • המכשיר מתחמם כל הזמן

כל כמה שנים מומלץ להחליף את סוללת האייפון

אז השאלה הזו היא קצת מבלבלת כי באמת תלוי כל אחד והשימושים שלו. יש כאלה שנאלצים להחליף לאחר שנה אחת ויש כאלה שמחליפים פעם ב3-4 שנים. בדרך כלל סוללות האייפון הממוצע שלהם שנתיים – שנתיים וחצי. כל סוללה יש לה את כמות מחזורי הטעינה שלה ביחס לדגם האייפון שברשותכם. למשל אייפון 13 פרו יכול לתת גם למשתמשים כבדים ביותר שימוש של שנתיים בעוצמה מירבית.

דוגמאות לתיקוני סוללה שביצענו בשנה האחרונה

דגם המכשיר סוג התיקון והמחיר
אייפון 11
החלפת סוללה בשירות עד הבית במחיר של 299₪
אייפון xs
החלפת סוללה חדשה עם אחריות שנה - ב 299₪ בלבד
סמסונג s20
החלפת סוללה במחיר של 279₪
אייפון 7
החלפת סוללה במחיר של 240₪
אייפון 6
החלפת סולהל ב מחיר של 220₪

כנסו אל המחירון המלא בכדי לבדוק עלויות

החלפת סוללה לאייפון בעצמכם - זה אפשרי?

בשורה התחתונה עדיף שלא! למה לא? כי היום החלפת סוללה למכשיר סלולרי זה עסק לא פשוט – החברות מקשות על התיקון. דבר ראשון בכל החלפת סוללה תצטרכו להרים את מסך הראשי – רק בעל מקצוע מיומן ומנוסה יכול לעשות פעולה זה ולשמור על המסך המקורי שעולה מאות וגם אלפי שקלים. הסוללה דבוקה בדבק מאוד חזק שצריך לדעת לפרק אותו בצורה נכונה. בקיצור תחסכו מעצמם כאבי ראש ותנו לאיש מקצוע לעשות את העבודה. ואם אתם מתעקשים – תוכלו להזמין חלפים מהאתר הרשמי של אפל 

תיקון סלולה באופן עצמאי

מחירי החלפת סוללה לאייפון

אז כמה יעלה לנו להחליף את הסוללה של האייפון שלנו? ומה השירות כולל, לפניכם כל דגמי האייפון עם מחירי סוללה חדשה.

שירות עד הבית ותיקון במקום

חלפים מקוריים או תחליפים

12 חודשים אחריות

שאלות ותשובות בנושא - החלפת סוללה לאייפון

התיקון עצמו הוא די קצר בין 10-25 דקות תלוי בדגם האייפון.

בוודאי. המחיר הוא המחיר הסופי שתשלמו בסוף התיקון

בוודאי 6 חודשים.

אז צריך באמת תיאום ציפיות בשאלה הזו. קודם כל צריך להבין שהאייפון שהחלפנו לו סוללה הוא כבר לא חדש ובמקרים רבים הוא כבר בין שנתיים+ לכן החלקים בתוכו כבר לא חדשים ויש מצב שיש רכיבים קטנים שכבר לא במצב חדש והם יכולים לגרום להתחממויות קטנות שיכולות לגרום לסוללה להתרוקן אומנם לא כמו שהיה עם הסוללה הישנה אבל עדיין לתת אפקט. דבר שני המכשיר שלנו כבר קצת ישן בדרך כלל והגרסאות תוכנה והאפליקציות החדישות של היום הם כבר כבדות יותר. עם זאת ההבדל הוא עדיין יהיה הבדל מורגש ואין לנו ספק שאתם תהנו מהיכולות של הסוללה החדשה.